Drie.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Rosario het volgende:
Voorspel hier hoeveel games Wozniacki gaat winnen.
Da's wel humor ja. 30-2 inmiddels.quote:
Wegens één rally.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef Eppie_NL het volgende:
Wozniacki.Ik gun haar deze afstraffing, na die trieste moonball rally eerder in het toernooi.
Ja. Onderdeel van zijn taakstraf na het mishandelen van die lijnrechter.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldige rally net op deuce.
Die lijnrechter achter Nadal, is dat nou Nalbandian?![]()
Beng?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef xander17100 het volgende:
Ik ben alleen beng dat hij niet constant genoeg speelt om uiteindelijk de partij helemaal naar zich toe te trekken
Nergens.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat hard zo.
(Waar zitten de FOK!-smileys op een iPhone 5?)
Moet je aanzetten bij je FOK!instellingen ergens, volgens mij.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat hard zo.
(Waar zitten de FOK!-smileys op een iPhone 5?)
Oke, bedankt. :-)quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Marcoss het volgende:
Die kiss-cam, dat is wel echt iets Amerikaans he?
JMDPquote:
Nee, klopt, jammer is dat. Zag het hem volgens mij in zijn vorige partij doen, tot mijn verbazing. Maar hij doet het vrijwel nooit.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:38 schreef Gorzalka het volgende:
Je ziet Nadal bij zulke punten ook nooit zijn tegenstander een applausje geven, hè?
Aan de andere kant, straks hebben die Argentijnen Messi, Koningin Maxima, de nieuwe Paus én DelPo die iedereen loopt te vegen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef Gorzalka het volgende:
Als Del Potro dit nog weet te verliezen ga ik verhaal halen bij Maxima.
Staat nog niet vast volgens mij.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-af-voor-Miami.dhtmlquote:Op zondag 17 maart 2013 23:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Staat nog niet vast volgens mij.
Fed is er sowieso niet, maar wie weet...
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-af-voor-Miami.dhtml
Dat is Indian Wellsquote:Het evenement in Florida staat te boek als het belangrijkste van het seizoen na de vier Grand Slams.
Ik moet het nog zien dattie niet een WC accepteert op het laatste moment.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-af-voor-Miami.dhtml
Het was altijd Miami, oftewel Key Biscayne. Dat werd beschouwd als het officieuze vijfde grand slam. Volgens mij was de reden daarvoor dat het tien dagen duurde. Maar nu is IW groter en prestigieuzer dan Miami.quote:
Ja oke, dan zat ik met mijn gedachte goed. Dat dacht ik namelijk al.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was altijd Miami, oftewel Key Biscayne. Dat werd beschouwd als het officieuze vijfde grand slam. Volgens mij was de reden daarvoor dat het tien dagen duurde. Maar nu is IW groter en prestigieuzer dan Miami.
Mooie post dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Continu challengen als je fout zit, NIET challengen als het wel had gemoeten.
Federeresque.
Ik voel braakneigingen opkomen.
[...]
quote:
Zelfs jinxen werken niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
Please laat DelPo hier terugbreaken, al is het hoop tegen beter weten in.
Hahaha (heb geen smileys dus ik moet me behelpen.)quote:Op maandag 18 maart 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zelfs jinxen werken niet meer.
Omdat je op hem haat.quote:
Dat doe ik niet daarom begrijp ik het niet. Ik hou er niet van dat iemand die eugenlijk niet beter is wel wint...dat is hetquote:
Waarom vind je Nadal niet beter dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat doe ik niet daarom begrijp ik het niet. Ik hou er niet van dat iemand die eugenlijk niet beter is wel wint...dat is het
En die vreselijke vent gaat nog winnen ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een vreselijke vent is die Nadal toch eigenlijk.
Haha, ik had hetzelfde.quote:
IJzersterk smileygebruik dit. Ik moest lachen.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
IJzersterk smileygebruik dit. Ik moest lachen.
Nee, was serieus.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]Ben je nou aan het sarcasten?
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Norrage het volgende:
Ze reageren allebei alsof het een GS finale is
Ja iddquote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Norrage het volgende:
Nou en, het is toch het vijfde grandslamtoernooi?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Norrage het volgende:
Mooie woordspeling. Hoe kom je d'r op.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik heb ''t gehad met meneer Larael Nadarmstong.
[...]
Een hoop biertjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooie woordspeling. Hoe kom je d'r op.
Hoeveel heeft hij er nu?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:51 schreef Norrage het volgende:
Dat wordt leuk..Dit kan zo een 40 match win streak worden voor Rafa....met het gravel op komst nu...
Knap hoor.quote:
Yep. Met de vriendelijke groeten van JMDP.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er nu?
Dit is zijn 600e overwinning.
Nee hoor. Pure frustratie. Dezelfde inspiratie die ik krijg met het indienen van OGB-bezwaren.quote:
Met voor zover mogelijk nog tragere banenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Pure frustratie. Dezelfde inspiratie die ik krijg met het indienen van OGB-bezwaren.
Okee, op naar Miami!
Dat vrees ik ook. Wat een gemiste kans voor JMDP om z''n eerste masterstitel te grijpen.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:00 schreef Norrage het volgende:
Zonder Rafa zal Miami wel tussen djoko en Andy gaan. delpo is natuurlijk kapot nu voor de komende maand.
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:03 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dit vind ik nogal wat hoor. Nadal zei dat Indian Wells een van zijn favoriete toeenooien is.
Dat ben ik niet met je eens. Nadal was echt heel erg goed vanaf halverwege de tweede set.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Wat een gemiste kans voor JMDP om z''n eerste masterstitel te grijpen.![]()
Hij heeft het volledig aan zichzelf te wijten maar het lijkt me duidelijk dat hij wellicht wat tijd nodig heeft om van de inspanning en de teleurstelling te bekomen.
Toch een fantastisch toernooi voor hem.
Dat doet de ATP niet natuurlijk. Daar kiezen de toernooien zelf voor. Waarschijnlijk ook omdat tragere banen vaak leukere wedstrijden geven.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
23 volgens mij, en dat is het record.
Ga zo door met het vertragen van de banen, ATP.
Dat ontken ik niet, hij was inderdaad geweldig, maar JMDP liet het ook wel heel erg liggen na een set en een break voorstand.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Nadal was echt heel erg goed vanaf halverwege de tweede set.
Voorstand? WTF?quote:Op maandag 18 maart 2013 01:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, hij was inderdaad geweldig, maar JMDP liet het ook wel heel erg liggen na een set en een break voorstand.
De ATP "doet" dat niet, maar faciliteert dat wel degelijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat doet de ATP niet natuurlijk. Daar kiezen de toernooien zelf voor. Waarschijnlijk ook omdat tragere banen vaak leukere wedstrijden geven.
JMDP brak meteen aan het begin van de 2e set, heb je dat soms gemist?quote:
Het publiek wil langere rallies, episch de bal uit de hoek halen en kan over het algemeen niet waarderen als een punt met 2-3 slagen afgelopen is.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De ATP "doet" dat niet, maar faciliteert dat wel degelijk.
Enne, hoezo, 'tragere banen, leukere wedstrijden'?
Geeft u mij maar een leuke S/V pot tussen bijvoorbeeld een Stepanek en Llodra, tegen welke tegenstanders dan ook.
Maar ja, ik stam dus ook uit het Edberg-tijdperk.
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
JMDP brak meteen aan het begin van de 2e set, heb je dat soms gemist?
Ach ja, de discussie "transpiratie versus inspiratie".quote:Op maandag 18 maart 2013 01:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het publiek wil langere rallies, episch de bal uit de hoek halen en kan over het algemeen niet waarderen als een punt met 2-3 slagen afgelopen is.
Jammer wel, al helemaal op gras.
Federerquote:Op maandag 18 maart 2013 01:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach ja, de discussie "transpiratie versus inspiratie".
Ik werd ooit een fan van tennis vanwege de inspiratie. Zoals spelers als Laver, Ashe, McEnroe, Edberg (), Kuerten, Santoro, et. al. dat vertoonden.
Tsja, jammer. Die dagen zijn voorbij.
Oeps, die was ik even vergeten.quote:
22quote:Op maandag 18 maart 2013 01:04 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Nadal 22 of 23 Masterstitels? Volgens mij 23.
sinds wanneerquote:Op maandag 18 maart 2013 01:03 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dit vind ik nogal wat hoor. Nadal zei dat Indian Wells een van zijn favoriete toeenooien is.
Dat zegt-ie toch bij ieder toernooi wat hij wint - net als alle andere spelers.quote:
dat is waarquote:Op maandag 18 maart 2013 02:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat zegt-ie toch bij ieder toernooi wat hij wint - net als alle andere spelers.
PR.
Ik ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De ATP "doet" dat niet, maar faciliteert dat wel degelijk.
Enne, hoezo, 'tragere banen, leukere wedstrijden'?
Geeft u mij maar een leuke S/V pot tussen bijvoorbeeld een Stepanek en Llodra, tegen welke tegenstanders dan ook.
Maar ja, ik stam dus ook uit het Edberg-tijdperk.
Nee, maar het ging me om voorstand in plaats van voorsprong. Is dat dialect?quote:Op maandag 18 maart 2013 01:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
JMDP brak meteen aan het begin van de 2e set, heb je dat soms gemist?
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 02:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat zegt-ie toch bij ieder toernooi wat hij wint - net als alle andere spelers.
PR.
quote:
Kwartfinale in Miami en Ferrer neemt de vierde plaats weer over.quote:
Hoezo? Hij was voor zijn blessure top, hij is gewoon imo de nummer 2 van de wereld en heeft al weer heel wat toernooien op gravel gespeeld. Ik weet niet of jezelf tennist maar anders zou je weten dat je echt maar max een halve week nodig hebt om optimaal te zijn op een andere ondergrond. In Acapulco speelde hij al in de finale top.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef truedestiny het volgende:
Ongelofelijk dat Nadal meteen dit toernooi wint...
Ja. 90% van Rafas punten verdedigt ie natuurlijk ook de komende periodequote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kwartfinale in Miami en Ferrer neemt de vierde plaats weer over.
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef XL het volgende:
Tijdens zijn schorsing hoorde je niemand over doping en pas sinds zijn terugkeer is het hype.
Jaja, de vaste tenniskliek hier maakte de grapjes wel, maar niemand maakte zich echt druk. Nu komen er uit alle gaten nieuwe users die hierover alleen te zeggen hebben dat ze tegen zijn.quote:
Ik als (ook) wielerliefhebber vind dat wel iets positiefs hebben. In het verleden dacht het plebs altijd dat alleen in wielrennen als de neten gebruikt werd, en in alle andere sporten niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef XL het volgende:
[..]
Jaja, de vaste tenniskliek hier maakte de grapjes wel, maar niemand maakte zich echt druk. Nu komen er uit alle gaten nieuwe users die hierover alleen te zeggen hebben dat ze tegen zijn.
Die zaak van Agassi is de voornaamste reden dat ik er geen ene flikker van vertrouw in de huidige tour. Iedereen gebruikt doping, en de Spanjaarden en Argentijnen het meest.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik bedoel, het is naïef om te denken dat er in het professionele tennis geen middelen worden gebruikt.
Vooral nu het tennis steeds meer een fysieke sport wordt. Als je ziet hoe Nadal en ook Djokovic soms 5 uur lang elkaar aan het uitputten zijn. Dat roept bij mensen vraagtekens op.
Dit zag je 10 jaar terug echt niet.
Djokovic kon het voorheen fysiek niet bolwerken, maar sinds zijn andere voedingspatroon is hier niets meer van te merken![]()
Deze jongens maken vaak fysiek het verschil met andere topspelers.
Maar goed, het is natuurlijk allemaal speculeren. Ik zou het alleen maar een goede zaak vinden als er strenger en ook vaker gecontroleerd zou gaan worden.
Wat bij mij persoonlijk ook wat achterdocht opwekt is het geval van Agassi in 1998.
Zijn verboden middelen gebruik is gewoon in de doofpot gestopt door de ATP. Vreemd
Dat iedereen gebruikt wil ik zeker niet zeggen. Ik weet dat Petr Korda ook een keer tegen de lamp is gelopen. Ook in 1998 geloof. Dit werd pas na een jaar bekendgemaakt. Is ook nooit geschorst geweest.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die zaak van Agassi is de voornaamste reden dat ik er geen ene flikker van vertrouw in de huidige tour. Iedereen gebruikt doping, en de Spanjaarden en Argentijnen het meest.
Die dag zal de mooiste van mijn leven woorden. Nadalquote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als we bv Nadal over 10 jaar op de bank bij Ophrah zien huilen...![]()
Stiekem vind ik dat inmiddels ook welquote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Die dag zal de mooiste van mijn leven woorden. Nadal![]()
.
Ja, die van mij ookquote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Die dag zal de mooiste van mijn leven woorden. Nadal![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |