quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Norrage het volgende:
Ze reageren allebei alsof het een GS finale is
Ja iddquote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Norrage het volgende:
Nou en, het is toch het vijfde grandslamtoernooi?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Norrage het volgende:
Mooie woordspeling. Hoe kom je d'r op.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik heb ''t gehad met meneer Larael Nadarmstong.
[...]
Een hoop biertjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooie woordspeling. Hoe kom je d'r op.
Hoeveel heeft hij er nu?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:51 schreef Norrage het volgende:
Dat wordt leuk..Dit kan zo een 40 match win streak worden voor Rafa....met het gravel op komst nu...
Knap hoor.quote:
Yep. Met de vriendelijke groeten van JMDP.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er nu?
Dit is zijn 600e overwinning.
Nee hoor. Pure frustratie. Dezelfde inspiratie die ik krijg met het indienen van OGB-bezwaren.quote:
Met voor zover mogelijk nog tragere banenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Pure frustratie. Dezelfde inspiratie die ik krijg met het indienen van OGB-bezwaren.
Okee, op naar Miami!
Dat vrees ik ook. Wat een gemiste kans voor JMDP om z''n eerste masterstitel te grijpen.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:00 schreef Norrage het volgende:
Zonder Rafa zal Miami wel tussen djoko en Andy gaan. delpo is natuurlijk kapot nu voor de komende maand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |