Drie.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:17 schreef Rosario het volgende:
Voorspel hier hoeveel games Wozniacki gaat winnen.
Da's wel humor ja. 30-2 inmiddels.quote:
Wegens één rally.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:32 schreef Eppie_NL het volgende:
Wozniacki.Ik gun haar deze afstraffing, na die trieste moonball rally eerder in het toernooi.
Ja. Onderdeel van zijn taakstraf na het mishandelen van die lijnrechter.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldige rally net op deuce.
Die lijnrechter achter Nadal, is dat nou Nalbandian?![]()
Beng?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef xander17100 het volgende:
Ik ben alleen beng dat hij niet constant genoeg speelt om uiteindelijk de partij helemaal naar zich toe te trekken
Nergens.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat hard zo.
(Waar zitten de FOK!-smileys op een iPhone 5?)
Moet je aanzetten bij je FOK!instellingen ergens, volgens mij.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat hard zo.
(Waar zitten de FOK!-smileys op een iPhone 5?)
Oke, bedankt. :-)quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Marcoss het volgende:
Die kiss-cam, dat is wel echt iets Amerikaans he?
JMDPquote:
Nee, klopt, jammer is dat. Zag het hem volgens mij in zijn vorige partij doen, tot mijn verbazing. Maar hij doet het vrijwel nooit.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:38 schreef Gorzalka het volgende:
Je ziet Nadal bij zulke punten ook nooit zijn tegenstander een applausje geven, hè?
Aan de andere kant, straks hebben die Argentijnen Messi, Koningin Maxima, de nieuwe Paus én DelPo die iedereen loopt te vegen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:41 schreef Gorzalka het volgende:
Als Del Potro dit nog weet te verliezen ga ik verhaal halen bij Maxima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |