Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Welterusten en veel plezier met F1 en voetbal later vandaagquote:
Thnx Mrquote:Op zondag 17 maart 2013 03:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten en veel plezier met F1 en voetbal later vandaag
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-03-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 165 Stuart
02. 121 D.
03. 088 crv
04. 076 Toekito
05. 047 Nikkie_86
06. 041 goldfinger1963
07. 035 LovelyLady
08. 017 Knetterkrankjorum
09. 015 MPG
10. 013 Koen66
11. 013 JJH
12. 012 Dr_Flash
13. 008 Miniem
14. 007 Bos81
15. 006 gomi
16. 004 PeZu
17. 003 Barreltje
18. 002 Kally
19. 001 DaMart
20. 001 JJdJ1984
Reeks-statistieken!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 02:03 uur
01. 221 Stuart
02. 105 -Engel-
03. 055 D.
04. 051 KapiteinGasthof
05. 042 Koen66
06. 039 Toekito
07. 033 Nikkie_86
08. 012 Tropanzia
09. 007 Bos81
10. 005 Rafeiro
11. 005 DaMart
het is toch nog gezellig geweest in de KSCquote:
ja tot jij terugkwam en Stu wegjaagdequote:Op zondag 17 maart 2013 04:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is toch nog gezellig geweest in de KSC
die was allang wegquote:Op zondag 17 maart 2013 04:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja tot jij terugkwam en Stu wegjaagde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Stu was lekker op dreef! Heel gezellig tot ik mn ogen niet meer open kon houden (a)quote:
Waar?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Pien85 het volgende:
Omg, MartIk zou zweren dat ik jou zag lopen gisteren
Op 't station van Zwollequote:Op zondag 17 maart 2013 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar?
Ik was tot iets na 11:00 uur thuis en daarna de rest van de dag in Zaandam.
Een nepmartquote:Op zondag 17 maart 2013 10:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op 't station van ZwolleWas iemand die echt onwijs op jou leek
Jahquote:
Het is al afgelopenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
iedereen houd zicheraan geloof ik...
wel beetje specifieker hoor kleur maat vorm... alleen aan t woord hebben we niets...quote:
Nee, ik droeg iets groens, dus hij had zijn huiswerk niet goed gedaan danquote:Op zondag 17 maart 2013 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JahIn een rood t shirt, geen jas ofzo bij zich
Hij was echt net jij
Ja, ik had het ook koud gekregen achter de pc..... ik wil eigenlijk vandaag dingen doen, maar nu ben ik nog steeds in slaapmodequote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Stu was lekker op dreef! Heel gezellig tot ik mn ogen niet meer open kon houden (a)
Ja maar jij loopt met dit weer, terwijl iedereen in winterjassen enzo loopt, ook in een t shirtquote:Op zondag 17 maart 2013 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik droeg iets groens, dus hij had zijn huiswerk niet goed gedaan dan.
Helemaal niet, ik heb gewoon een jas aan buiten hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt met dit weer, terwijl iedereen in winterjassen enzo loopt, ook in een t shirt
Ik lag wel gewoon in bed dus heb helemaal geen doei ofzo gezegd... maar ze waren er snel achter hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook koud gekregen achter de pc..... ik wil eigenlijk vandaag dingen doen, maar nu ben ik nog steeds in slaapmode
Ik ken het... vannacht om half twee thuis, om kwart over twee gaan slapen... en nu ga ik even proberen wat nuttigs te doen, al dan niet behulp van een fles cola om wakker te blijvenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook koud gekregen achter de pc..... ik wil eigenlijk vandaag dingen doen, maar nu ben ik nog steeds in slaapmode
Zo'n lullig dun ding zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb gewoon een jas aan buiten hoor.
dat doet mn broertje zo ongeveer.. ik zit met een dikke trui aan en hij loopt in een tshirt... brrrrrquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt met dit weer, terwijl iedereen in winterjassen enzo loopt, ook in een t shirt
Oja... dat las ik ergensquote:Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lag wel gewoon in bed dus heb helemaal geen doei ofzo gezegd... maar ze waren er snel achter hahaha
ik zou koffie kunnen zetten ,maar dat wordt dan senseo... hmmmquote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het... vannacht om half twee thuis, om kwart over twee gaan slapen... en nu ga ik even proberen wat nuttigs te doen, al dan niet behulp van een fles cola om wakker te blijven.
hahaha.. naja moet straks ook nog weer werken dus ben benieuwd hoe moe ik ben vandaag..quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het... vannacht om half twee thuis, om kwart over twee gaan slapen... en nu ga ik even proberen wat nuttigs te doen, al dan niet behulp van een fles cola om wakker te blijven.
Ik hou niet van koffie, dus dat kan ik wel zetten, maar dan krijg ik de halve KSC op mijn dak omdat ik de koffie vervolgens direct door de gootsteen spoelquote:Op zondag 17 maart 2013 10:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou koffie kunnen zetten ,maar dat wordt dan senseo... hmmm
haha stu was me kwijt... toek weet het onderhand wel... deze week al 3 keer tijdens appen in slaap gevallen...quote:
ik heb geen cola in huis op t moment.... en thee word ik minder wakker van L) thee is voor mij om warm te worden en te ontspannenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie, dus dat kan ik wel zetten, maar dan krijg ik de halve KSC op mijn dak omdat ik de koffie vervolgens direct door de gootsteen spoel.
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha stu was me kwijt... toek weet het onderhand wel... deze week al 3 keer tijdens appen in slaap gevallen...
ik hou ook niet van koffie hoor.. denk dat ik 2 bakken koffie per maand drink ofzo..quote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie, dus dat kan ik wel zetten, maar dan krijg ik de halve KSC op mijn dak omdat ik de koffie vervolgens direct door de gootsteen spoel.
Als je ermee op je hoofd slaat lukt dat vastquote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
jaa idd thee word je juist slaperig van... net als warme chocoquote:Op zondag 17 maart 2013 10:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen cola in huis op t moment.... en thee word ik minder wakker van L) thee is voor mij om warm te worden en te ontspannen
hahaha kun je ook doen inderdaad...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ermee op je hoofd slaat lukt dat vast
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef D. het volgende:
Ik heb enkel badwater te drinken
Smaakt vast beter dan koffie
Badwater??? Hoezo?? Heb je je rekening weer niet betaald?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef D. het volgende:
Ik heb enkel badwater te drinken
Smaakt vast beter dan koffie
Nee, maar ik heb verder niets beschikbaar tot ik weer uit bad gaquote:Op zondag 17 maart 2013 10:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Badwater??? Hoezo?? Heb je je rekening weer niet betaald?
gewoon waterquote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb verder niets beschikbaar tot ik weer uit bad ga
hahaha fokken in bad...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb verder niets beschikbaar tot ik weer uit bad ga
ozoquote:Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ff alles verplaatsen. moet een stekkerdoos aanleggen en gaan bekabelen.
ok...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ff alles verplaatsen. moet een stekkerdoos aanleggen en gaan bekabelen.
oehhh sexyyyyyy..:Pquote:Op zondag 17 maart 2013 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij een niet heel vreemd verschijnsel onder Fokkers met smartphone en bad
De mi alleen alquote:Op zondag 17 maart 2013 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij een niet heel vreemd verschijnsel onder Fokkers met smartphone en bad
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen of je nog actief was
Whehe. Niet echt, ik was nu ook even op zoek naar een bepaalde fokker (-ster eigenlijk) dus ik kwam ook even hier hoi zeggenquote:
Suikersnoetjequote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Whehe. Niet echt, ik was nu ook even op zoek naar een bepaalde fokker (-ster eigenlijk) dus ik kwam ook even hier hoi zeggen![]()
Hoiquote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Whehe. Niet echt, ik was nu ook even op zoek naar een bepaalde fokker (-ster eigenlijk) dus ik kwam ook even hier hoi zeggen![]()
Hoi lieverdquote:
Hoi. Met je bad.quote:
wie zoek je?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Een bepaald iemand die heul goed met knienties isquote:
quote:
o...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
Een bepaald iemand die heul goed met knienties is
Maar ik heb haar al 20 dm's gestuurd hoor, wees gerustquote:
oooquote:Op zondag 17 maart 2013 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik heb haar al 20 dm's gestuurd hoor, wees gerust
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha stu was me kwijt... toek weet het onderhand wel... deze week al 3 keer tijdens appen in slaap gevallen...
Thank youquote:
Ik vond het ook gezellig en merkte dat je opeens in slaap was gevallenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Stu was lekker op dreef! Heel gezellig tot ik mn ogen niet meer open kon houden (a)
Stu sgatjequote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Thank you
[..]
Ik vond het ook gezellig en merkte dat je opeens in slaap was gevallen![]()
Deze post duurde een eeuwigheid. Dat multiquoten is wel heel onoverzichtelijk zeg
Ook weer wakkerquote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Thank you
[..]
Ik vond het ook gezellig en merkte dat je opeens in slaap was gevallen![]()
Deze post duurde een eeuwigheid. Dat multiquoten is wel heel onoverzichtelijk zeg
ldgquote:
Misschien ook wel vier, maar we gaan nu over op pmquote:
Dat helpt denk je?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ook wel vier, maar we gaan nu over op pm
Dat is wel een beetje jammer op de zondag danquote:Op zondag 17 maart 2013 12:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Stu sgatjenog antwoord op je vraag.. ja ik moet straks ook werken..
nee hoor is wel gezellig hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer op de zondag dan
stuartquote:
Leuk je hier weer eens te mogen zienquote:
Gelukkig maarquote:
Meneer GFquote:
Nou, ik had zowaar drie slapende mannen, dus het kon evenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk je hier weer eens te mogen zien![]()
[..]
Gelukkig maar
stuartquote:Op zondag 17 maart 2013 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meneer GF
Beetje druk gehad gisteren qua bezoekers?
Goed hoor, heeft geen haast! Ik vind het al lang fijn dat je het doetquote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
Heuj STGa zo even zitten voor je pm
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik had zowaar drie slapende mannen, dus het kon even![]()
![]()
De directeur is wakker inmiddelsquote:
Ojee daar begint het mee....quote:Op zondag 17 maart 2013 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De directeur is wakker inmiddels
ahhhh arme jij... werk ze ldg! Ik moet zo ook werken...quote:Op zondag 17 maart 2013 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
mn weekend is voorbijzometeen weer treinen naar werk
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
mn weekend is voorbijzometeen weer treinen naar werk
Pfff is toch geen tijd voor een blanke...quote:Op zondag 17 maart 2013 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik moet morgenochtend om 5 uur beginnen![]()
dus om 3 uur er al uit
oh heerlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik moet morgenochtend om 5 uur beginnen![]()
dus om 3 uur er al uit
niet echt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Pfff is toch geen tijd voor een blanke...
dat is ook fijnquote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh heerlijkheb ook zoiets, vanavond rond een naar bed en om vijf uur er weer uit
barreltjequote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje is ook een beetje moe aan het worden...
werk ze!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie gaat zo al werken moet eerder beginnen...
Heb je al een goed recept uitgezocht?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoor, heeft geen haast! Ik vind het al lang fijn dat je het doet
werk ze nikkiequote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie gaat zo al werken moet eerder beginnen...
Hij krijgt al verse kruiden, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met marinerenquote:
Good thinkingquote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij krijgt al verse kruiden, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met marineren
Wat een asoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
in de trein zit n man heel zen op n soort houten dwarsfluit te spelen
Mijne is er nog lang niet klaar voor hoor, zit geen vlees aan johquote:Op zondag 17 maart 2013 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat jouw konijn dan wel smaakt
Normaal vind ik ze niet te eten
Was de race leuk?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Toekito het volgende:
Zo weer wakker na de F1 voor het voetbal....en daarna weer slapen.
Het is duidelijk dat je nog niet zoveel over konijnen weetquote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne is er nog lang niet klaar voor hoor, zit geen vlees aan joh
Wat heb je sinds die tijd gedaan dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef MPG het volgende:
En nee, ik was vanmorgen al om half acht op, maar ik kom nu pas online.
Gezwemmeld en koffie gedronken vergaderd en geluncht.quote:
Ik was ook vroeg op, kwart voor 8quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef MPG het volgende:
En nee, ik was vanmorgen al om half acht op, maar ik kom nu pas online.
Actieve ochtend dus welquote:Op zondag 17 maart 2013 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezwemmeld en koffie gedronken vergaderd en geluncht.
Ik zag net dat het Kimi was. Die is er toch een paar jaar tussenuit geweest? Wel leuk als er iemand wint waarvan je het eigenlijk niet verwachtquote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Toekito het volgende:
AbsoluutStu en verrassende winnaar.
Toek sprint naar ST en gaat naast dr zitten
niemand klaagt erover, het is best n prettig geluidquote:
Wel indrukwekkend dan dat hij weet te winnenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef Toekito het volgende:
Ja hij is 2 jaar weggeweest ofzo en heeft niet de allerbeste bak maar is gewoon erg snel.
Wat verwacht je van het voetbal? Ik vrees voor zowel Feyenoord als Ajax een mogelijk gelijkspel eigenlijkquote:
Feyenoord speelt natuurlijk thuis, dat scheelt wel denk ik. Toch blijft de top 4 dan best leuk strijden voor de landstitelquote:
Utrecht speelt dit seizoen wel aardig. AZ speelt een heel stuk minderquote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Feyenoord wint sowieso wel. Ajax zal ook wel winnen
Maar vooralsnog zeg ik FORZA UTEREGGGGGGGGGGGG en RETTEKETET AAAA ZETTTTTTTTTTTTTT
Voetbal of F1quote:Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Gelukkig nog een streampje kunnen vinden, pc streams deed raar
Ik eet ze doorgaans ook niet, maar stoofpotje met kruidenkonijn klinkt toch best okeequote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nog niet zoveel over konijnen weetKonijnen tot een maand of 5 zijn prima te eten, als ze ouder zijn alleen nog geschikt voor stoofpotjes. En ja, dat weet deze vega door een 50 jaar oud boek over het houden van konijnen
Pm is in de maak, gaat een lange worden.
Kom maar hoor!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Toekito het volgende:
AbsoluutStu en verrassende winnaar.
Toek sprint naar ST en gaat naast dr zitten
Ah jammer. Ik had wel interesse in een F1 streamquote:
kusje en gewoon lekker bij je zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom maar hoor!
Limonade? Aai over je bol? Kusje?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Miniem het volgende:
Godver, ik had nog 1 zet nodig dan had ik lvl 30 gehaald/candycrsuh
Ik heb hem echt al 50x gedaan ofzo
Waarom sta ik niet in de dagstats danquote:
quote:
Je staat wel in die van vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in de dagstats dan
[..]ST
![]()
![]()
Engelquote:
Ja maar ik was er gister ook hoorquote:
proficiat Kapiteinquote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]ST
![]()
![]()
Geen idee danquote:Op zondag 17 maart 2013 14:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar ik was er gister ook hoor
Echt nietquote:
Dat kan helemaal niet manquote:Op zondag 17 maart 2013 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echt niet![]()
GF heeft me uit de dagstats geschrapt
had je maar meer posten gisterenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echt niet![]()
GF heeft me uit de dagstats geschrapt
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je maar meer posten gisteren
Engeltjequote:
Hoe moet ik daar nou foto's van plaatsen?quote:
Ik ben er ook nooit zo mee bezig hoor. Als Ajax maar landskampioen wordtquote:Op zondag 17 maart 2013 14:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]....
Ik ben heul geen voetbalfanmaar ik weet dat er nu mensen aan het juichen zijn
Heequote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]ST
![]()
![]()
Ben je verdwaald?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben je verdwaald?
Ik ga ff douchen, zo naar de visjesJa, ik was op zoek naar d-eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Douchen, moet ik ook nog
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het is ook nog lang geen kerstquote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne is er nog lang niet klaar voor hoor, zit geen vlees aan joh
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef D. het volgende:
Onder voorbehoud:
KSC-F1 subleague
plaats 44 (van 104)
1 D. D.F1 314
2 LovelyLady LoLa's F1 299
3 Toekito Team Toek 270
4 Kally Team Siep 219
5 DaMart Grindbak Racing 217
6 Miniem snelleVROAAAAARRIE 214
Hier is het ook rustig. Kan amper kan pratenquote:
Waarom is dat danquote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hier is het ook rustig. Kan amper kan praten
Aan mij zal het niet liggen hoorquote:
Bij iedereen die hier nu niet actief aan het posten is jaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Schuif je nu de schuld bij iemand anders in de schoenen?
Twee (linkerkant). Over een paar weken mogen de andere twee er ook uit.quote:
Wat een ellende zeg. Ik heb ze allemaal nog en gelukkig geen last. Lijkt me geen pretje om ze eruit te moeten laten halenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Twee (linkerkant). Over een paar weken mogen de andere twee er ook uit.
Ah, ja, da's wel ze makkelijk ,want die kunnen zich niet verwerenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij iedereen die hier nu niet actief aan het posten is ja
Preciesquote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, da's wel ze makkelijk ,want die kunnen zich niet verweren
Stelt weinig voor hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg. Ik heb ze allemaal nog en gelukkig geen last. Lijkt me geen pretje om ze eruit te moeten laten halen
Achteraf valt het allemaal mee. Komt goed dusquote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg. Ik heb ze allemaal nog en gelukkig geen last. Lijkt me geen pretje om ze eruit te moeten laten halen
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achteraf valt het allemaal mee. Komt goed dus
Nee hoor. Het gaat me meer om wat anders.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef Toekito het volgende:
Je gevoel voor humor is ook weggesneden Sam?
Volgens mij is dat hier niet eens te koop. Ga straks eens kijkenquote:
En een Sammers om het weg te spoelenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier niet eens te koop. Ga straks eens kijken
Wat is datquote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
En een Sammers om het weg te spoelen
Eh,..Slammers dus
Geen idee of dat typisch NL isquote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier niet eens te koop. Ga straks eens kijken
Ik eigenlijk ook niet. Tesco waar ik straks naartoe ga is vrij klein. Kan ook wel online even kijken straks bij Ocadoquote:
Nu even niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef Toekito het volgende:
Die was te makkelijk ST, iedereen weet dat jij mijn droomvrouw bent normaal gesproken.
Oh cadeauquote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Tesco waar ik straks naartoe ga is vrij klein. Kan ook wel online even kijken straks bij Ocado
Is dat wel lekker, suikervrij? Ik vind Red Bull suikervrij namelijk niet bijzonderquote:
Dit is de enige suikervrije energydrink die lekkerder is dan de suikerversiequote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat wel lekker, suikervrij? Ik vind Red Bull suikervrij namelijk niet bijzonder
huh? Ik niet snap maar het zal wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat me meer om wat anders.
Dat is wel relaxed danquote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is de enige suikervrije energydrink die lekkerder is dan de suikerversie
Het is sowieso niet lekkerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat wel lekker, suikervrij? Ik vind Red Bull suikervrij namelijk niet bijzonder
Ik vind het wel aardig. Wat drink jij graagquote:
groeten aan Thijsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Hmpf, mijn laptop wordt afgepakt, zoonlief gaat even een spelletje doen![]()
Tot later liefjes
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Tot later liefjes
Snel nog een kusje voor jouquote:
Tot later STquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Tot later liefjes
Ik drink graag cola zero. Maar drink tegenwoordig vaak waterquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig. Wat drink jij graag
Water is wel erg gezond. Zou ik eigenlijk ook meer moeten drinkenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik drink graag cola zero. Maar drink tegenwoordig vaak water
Mijn goede voornemen is nog steeds niet van de baan!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Water is wel erg gezond. Zou ik eigenlijk ook meer moeten drinken
Welk voornemen is dat dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is nog steeds niet van de baan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |