Stu was lekker op dreef! Heel gezellig tot ik mn ogen niet meer open kon houden (a)quote:
Waar?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Pien85 het volgende:
Omg, MartIk zou zweren dat ik jou zag lopen gisteren
Op 't station van Zwollequote:Op zondag 17 maart 2013 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar?
Ik was tot iets na 11:00 uur thuis en daarna de rest van de dag in Zaandam.
Een nepmartquote:Op zondag 17 maart 2013 10:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op 't station van ZwolleWas iemand die echt onwijs op jou leek
Jahquote:
Het is al afgelopenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
iedereen houd zicheraan geloof ik...
wel beetje specifieker hoor kleur maat vorm... alleen aan t woord hebben we niets...quote:
Nee, ik droeg iets groens, dus hij had zijn huiswerk niet goed gedaan danquote:Op zondag 17 maart 2013 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JahIn een rood t shirt, geen jas ofzo bij zich
Hij was echt net jij
Ja, ik had het ook koud gekregen achter de pc..... ik wil eigenlijk vandaag dingen doen, maar nu ben ik nog steeds in slaapmodequote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Stu was lekker op dreef! Heel gezellig tot ik mn ogen niet meer open kon houden (a)
Ja maar jij loopt met dit weer, terwijl iedereen in winterjassen enzo loopt, ook in een t shirtquote:Op zondag 17 maart 2013 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik droeg iets groens, dus hij had zijn huiswerk niet goed gedaan dan.
Helemaal niet, ik heb gewoon een jas aan buiten hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt met dit weer, terwijl iedereen in winterjassen enzo loopt, ook in een t shirt
Ik lag wel gewoon in bed dus heb helemaal geen doei ofzo gezegd... maar ze waren er snel achter hahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook koud gekregen achter de pc..... ik wil eigenlijk vandaag dingen doen, maar nu ben ik nog steeds in slaapmode
Ik ken het... vannacht om half twee thuis, om kwart over twee gaan slapen... en nu ga ik even proberen wat nuttigs te doen, al dan niet behulp van een fles cola om wakker te blijvenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook koud gekregen achter de pc..... ik wil eigenlijk vandaag dingen doen, maar nu ben ik nog steeds in slaapmode
Zo'n lullig dun ding zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb gewoon een jas aan buiten hoor.
dat doet mn broertje zo ongeveer.. ik zit met een dikke trui aan en hij loopt in een tshirt... brrrrrquote:Op zondag 17 maart 2013 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt met dit weer, terwijl iedereen in winterjassen enzo loopt, ook in een t shirt
Oja... dat las ik ergensquote:Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lag wel gewoon in bed dus heb helemaal geen doei ofzo gezegd... maar ze waren er snel achter hahaha
ik zou koffie kunnen zetten ,maar dat wordt dan senseo... hmmmquote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het... vannacht om half twee thuis, om kwart over twee gaan slapen... en nu ga ik even proberen wat nuttigs te doen, al dan niet behulp van een fles cola om wakker te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |