hahaha.. naja moet straks ook nog weer werken dus ben benieuwd hoe moe ik ben vandaag..quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het... vannacht om half twee thuis, om kwart over twee gaan slapen... en nu ga ik even proberen wat nuttigs te doen, al dan niet behulp van een fles cola om wakker te blijven.
Ik hou niet van koffie, dus dat kan ik wel zetten, maar dan krijg ik de halve KSC op mijn dak omdat ik de koffie vervolgens direct door de gootsteen spoelquote:Op zondag 17 maart 2013 10:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou koffie kunnen zetten ,maar dat wordt dan senseo... hmmm
haha stu was me kwijt... toek weet het onderhand wel... deze week al 3 keer tijdens appen in slaap gevallen...quote:
ik heb geen cola in huis op t moment.... en thee word ik minder wakker van L) thee is voor mij om warm te worden en te ontspannenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie, dus dat kan ik wel zetten, maar dan krijg ik de halve KSC op mijn dak omdat ik de koffie vervolgens direct door de gootsteen spoel.
Hahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha stu was me kwijt... toek weet het onderhand wel... deze week al 3 keer tijdens appen in slaap gevallen...
ik hou ook niet van koffie hoor.. denk dat ik 2 bakken koffie per maand drink ofzo..quote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou niet van koffie, dus dat kan ik wel zetten, maar dan krijg ik de halve KSC op mijn dak omdat ik de koffie vervolgens direct door de gootsteen spoel.
Als je ermee op je hoofd slaat lukt dat vastquote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het... vannacht om half twee thuis, om kwart over twee gaan slapen... en nu ga ik even proberen wat nuttigs te doen, al dan niet behulp van een fles cola om wakker te blijven.
jaa idd thee word je juist slaperig van... net als warme chocoquote:Op zondag 17 maart 2013 10:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb geen cola in huis op t moment.... en thee word ik minder wakker van L) thee is voor mij om warm te worden en te ontspannen
hahaha kun je ook doen inderdaad...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ermee op je hoofd slaat lukt dat vast
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef D. het volgende:
Ik heb enkel badwater te drinken
Smaakt vast beter dan koffie
Badwater??? Hoezo?? Heb je je rekening weer niet betaald?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef D. het volgende:
Ik heb enkel badwater te drinken
Smaakt vast beter dan koffie
Nee, maar ik heb verder niets beschikbaar tot ik weer uit bad gaquote:Op zondag 17 maart 2013 10:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Badwater??? Hoezo?? Heb je je rekening weer niet betaald?
gewoon waterquote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb verder niets beschikbaar tot ik weer uit bad ga
hahaha fokken in bad...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb verder niets beschikbaar tot ik weer uit bad ga
ozoquote:Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ff alles verplaatsen. moet een stekkerdoos aanleggen en gaan bekabelen.
ok...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ff alles verplaatsen. moet een stekkerdoos aanleggen en gaan bekabelen.
oehhh sexyyyyyy..:Pquote:Op zondag 17 maart 2013 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij een niet heel vreemd verschijnsel onder Fokkers met smartphone en bad
De mi alleen alquote:Op zondag 17 maart 2013 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij een niet heel vreemd verschijnsel onder Fokkers met smartphone en bad
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen of je nog actief was
Whehe. Niet echt, ik was nu ook even op zoek naar een bepaalde fokker (-ster eigenlijk) dus ik kwam ook even hier hoi zeggenquote:
Suikersnoetjequote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Whehe. Niet echt, ik was nu ook even op zoek naar een bepaalde fokker (-ster eigenlijk) dus ik kwam ook even hier hoi zeggen![]()
Hoiquote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Whehe. Niet echt, ik was nu ook even op zoek naar een bepaalde fokker (-ster eigenlijk) dus ik kwam ook even hier hoi zeggen![]()
Hoi lieverdquote:
Hoi. Met je bad.quote:
wie zoek je?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Een bepaald iemand die heul goed met knienties isquote:
quote:
o...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
Een bepaald iemand die heul goed met knienties is
Maar ik heb haar al 20 dm's gestuurd hoor, wees gerustquote:
oooquote:Op zondag 17 maart 2013 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik heb haar al 20 dm's gestuurd hoor, wees gerust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |