Wel indrukwekkend dan dat hij weet te winnenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef Toekito het volgende:
Ja hij is 2 jaar weggeweest ofzo en heeft niet de allerbeste bak maar is gewoon erg snel.
Wat verwacht je van het voetbal? Ik vrees voor zowel Feyenoord als Ajax een mogelijk gelijkspel eigenlijkquote:
Feyenoord speelt natuurlijk thuis, dat scheelt wel denk ik. Toch blijft de top 4 dan best leuk strijden voor de landstitelquote:
Utrecht speelt dit seizoen wel aardig. AZ speelt een heel stuk minderquote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Feyenoord wint sowieso wel. Ajax zal ook wel winnen
Maar vooralsnog zeg ik FORZA UTEREGGGGGGGGGGGG en RETTEKETET AAAA ZETTTTTTTTTTTTTT
Voetbal of F1quote:Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Gelukkig nog een streampje kunnen vinden, pc streams deed raar
Ik eet ze doorgaans ook niet, maar stoofpotje met kruidenkonijn klinkt toch best okeequote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nog niet zoveel over konijnen weetKonijnen tot een maand of 5 zijn prima te eten, als ze ouder zijn alleen nog geschikt voor stoofpotjes. En ja, dat weet deze vega door een 50 jaar oud boek over het houden van konijnen
Pm is in de maak, gaat een lange worden.
Kom maar hoor!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Toekito het volgende:
AbsoluutStu en verrassende winnaar.
Toek sprint naar ST en gaat naast dr zitten
Ah jammer. Ik had wel interesse in een F1 streamquote:
kusje en gewoon lekker bij je zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom maar hoor!
Limonade? Aai over je bol? Kusje?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Miniem het volgende:
Godver, ik had nog 1 zet nodig dan had ik lvl 30 gehaald/candycrsuh
Ik heb hem echt al 50x gedaan ofzo
Waarom sta ik niet in de dagstats danquote:
quote:
Je staat wel in die van vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in de dagstats dan
[..]ST
![]()
![]()
Engelquote:
Ja maar ik was er gister ook hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |