quote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha stu was me kwijt... toek weet het onderhand wel... deze week al 3 keer tijdens appen in slaap gevallen...
Thank youquote:
Ik vond het ook gezellig en merkte dat je opeens in slaap was gevallenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Stu was lekker op dreef! Heel gezellig tot ik mn ogen niet meer open kon houden (a)
Stu sgatjequote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Thank you
[..]
Ik vond het ook gezellig en merkte dat je opeens in slaap was gevallen![]()
Deze post duurde een eeuwigheid. Dat multiquoten is wel heel onoverzichtelijk zeg
Ook weer wakkerquote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Thank you
[..]
Ik vond het ook gezellig en merkte dat je opeens in slaap was gevallen![]()
Deze post duurde een eeuwigheid. Dat multiquoten is wel heel onoverzichtelijk zeg
ldgquote:
Misschien ook wel vier, maar we gaan nu over op pmquote:
Dat helpt denk je?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ook wel vier, maar we gaan nu over op pm
Dat is wel een beetje jammer op de zondag danquote:Op zondag 17 maart 2013 12:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Stu sgatjenog antwoord op je vraag.. ja ik moet straks ook werken..
nee hoor is wel gezellig hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer op de zondag dan
stuartquote:
Leuk je hier weer eens te mogen zienquote:
Gelukkig maarquote:
Meneer GFquote:
Nou, ik had zowaar drie slapende mannen, dus het kon evenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk je hier weer eens te mogen zien![]()
[..]
Gelukkig maar
stuartquote:Op zondag 17 maart 2013 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meneer GF
Beetje druk gehad gisteren qua bezoekers?
Goed hoor, heeft geen haast! Ik vind het al lang fijn dat je het doetquote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
Heuj STGa zo even zitten voor je pm
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik had zowaar drie slapende mannen, dus het kon even![]()
![]()
De directeur is wakker inmiddelsquote:
Ojee daar begint het mee....quote:Op zondag 17 maart 2013 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De directeur is wakker inmiddels
ahhhh arme jij... werk ze ldg! Ik moet zo ook werken...quote:Op zondag 17 maart 2013 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
mn weekend is voorbijzometeen weer treinen naar werk
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
mn weekend is voorbijzometeen weer treinen naar werk
Pfff is toch geen tijd voor een blanke...quote:Op zondag 17 maart 2013 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik moet morgenochtend om 5 uur beginnen![]()
dus om 3 uur er al uit
oh heerlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik moet morgenochtend om 5 uur beginnen![]()
dus om 3 uur er al uit
niet echt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Pfff is toch geen tijd voor een blanke...
dat is ook fijnquote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh heerlijkheb ook zoiets, vanavond rond een naar bed en om vijf uur er weer uit
barreltjequote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje is ook een beetje moe aan het worden...
werk ze!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie gaat zo al werken moet eerder beginnen...
Heb je al een goed recept uitgezocht?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoor, heeft geen haast! Ik vind het al lang fijn dat je het doet
werk ze nikkiequote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie gaat zo al werken moet eerder beginnen...
Hij krijgt al verse kruiden, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met marinerenquote:
Good thinkingquote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij krijgt al verse kruiden, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met marineren
Wat een asoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
in de trein zit n man heel zen op n soort houten dwarsfluit te spelen
Mijne is er nog lang niet klaar voor hoor, zit geen vlees aan johquote:Op zondag 17 maart 2013 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat jouw konijn dan wel smaakt
Normaal vind ik ze niet te eten
Was de race leuk?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Toekito het volgende:
Zo weer wakker na de F1 voor het voetbal....en daarna weer slapen.
Het is duidelijk dat je nog niet zoveel over konijnen weetquote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne is er nog lang niet klaar voor hoor, zit geen vlees aan joh
Wat heb je sinds die tijd gedaan dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef MPG het volgende:
En nee, ik was vanmorgen al om half acht op, maar ik kom nu pas online.
Gezwemmeld en koffie gedronken vergaderd en geluncht.quote:
Ik was ook vroeg op, kwart voor 8quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef MPG het volgende:
En nee, ik was vanmorgen al om half acht op, maar ik kom nu pas online.
Actieve ochtend dus welquote:Op zondag 17 maart 2013 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezwemmeld en koffie gedronken vergaderd en geluncht.
Ik zag net dat het Kimi was. Die is er toch een paar jaar tussenuit geweest? Wel leuk als er iemand wint waarvan je het eigenlijk niet verwachtquote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Toekito het volgende:
AbsoluutStu en verrassende winnaar.
Toek sprint naar ST en gaat naast dr zitten
niemand klaagt erover, het is best n prettig geluidquote:
Wel indrukwekkend dan dat hij weet te winnenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:06 schreef Toekito het volgende:
Ja hij is 2 jaar weggeweest ofzo en heeft niet de allerbeste bak maar is gewoon erg snel.
Wat verwacht je van het voetbal? Ik vrees voor zowel Feyenoord als Ajax een mogelijk gelijkspel eigenlijkquote:
Feyenoord speelt natuurlijk thuis, dat scheelt wel denk ik. Toch blijft de top 4 dan best leuk strijden voor de landstitelquote:
Utrecht speelt dit seizoen wel aardig. AZ speelt een heel stuk minderquote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Feyenoord wint sowieso wel. Ajax zal ook wel winnen
Maar vooralsnog zeg ik FORZA UTEREGGGGGGGGGGGG en RETTEKETET AAAA ZETTTTTTTTTTTTTT
Voetbal of F1quote:Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Gelukkig nog een streampje kunnen vinden, pc streams deed raar
Ik eet ze doorgaans ook niet, maar stoofpotje met kruidenkonijn klinkt toch best okeequote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nog niet zoveel over konijnen weetKonijnen tot een maand of 5 zijn prima te eten, als ze ouder zijn alleen nog geschikt voor stoofpotjes. En ja, dat weet deze vega door een 50 jaar oud boek over het houden van konijnen
Pm is in de maak, gaat een lange worden.
Kom maar hoor!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Toekito het volgende:
AbsoluutStu en verrassende winnaar.
Toek sprint naar ST en gaat naast dr zitten
Ah jammer. Ik had wel interesse in een F1 streamquote:
kusje en gewoon lekker bij je zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom maar hoor!
Limonade? Aai over je bol? Kusje?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Miniem het volgende:
Godver, ik had nog 1 zet nodig dan had ik lvl 30 gehaald/candycrsuh
Ik heb hem echt al 50x gedaan ofzo
Waarom sta ik niet in de dagstats danquote:
quote:
Je staat wel in die van vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in de dagstats dan
[..]ST
![]()
![]()
Engelquote:
Ja maar ik was er gister ook hoorquote:
proficiat Kapiteinquote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in de dagstats dan
[..]ST
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |