Oeh grappig, deze vond ik net op Nedermemequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mooiste natural look:
Mooiste videoclip look:
Beste rode loper look:
Beste live optreden look:]afbeelding[/url]
Beste tijdschriftcover:
Beste albumcover]afbeelding[/url]
Wie is dat onderste plaatjequote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuke TT
Leuke OP
Mijn dag kan niet meer stuk.
Welterusten manquote:
jij slaapt echt weinigquote:
natte boyquote:Op zondag 17 maart 2013 11:18 schreef Trollscience het volgende:
net uit de douche gestapt, haren die niet willen drogen
quote:
Heerlijk geslapen, ja dusquote:
Ah jammerquote:Op zondag 17 maart 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, ja dusMoet zo nog wel even 5 uur werken
Bah, ik doe niet aan seksquote:Op zondag 17 maart 2013 11:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
faye gaat liever droog erin met de strap-on toch???
In ieder geval 200% uitbetaaldquote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een orgasme brengt je dichter bij god.
Verklaart het ''Oh my god'' van mijn exquote:Op zondag 17 maart 2013 11:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een orgasme brengt je dichter bij god.
Zou kunnenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaart het ''Oh my god'' van mijn ex
verkapt-kijk-mij-mijn-ex-bevredigenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaart het ''Oh my god'' van mijn ex
Ja of nietquote:
Ik bevredig haar nietquote:Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-mijn-ex-bevredigen
Vanwaar je opmerking dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja of niet
[..]
Ik bevredig haar niet
Als in verleden tijd toen ze mijn ex niet wasquote:
quote:
hoe gaat ie?quote:
Heerlijkquote:
Zeg dan: ik bevredig haar niet meerquote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als in verleden tijd toen ze mijn ex niet was
Never mind
ja wel goed hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk, en aan jouw kant?
Haha hoezo dat dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed hoorBen mn kamer beetje aan het verbouwen
Had ik zin inquote:
Ik deed dat vroeger ook heel vaak, nu vind ik het zonde van mijn tijd. Ik ga binnenkort verhuizen.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Had ik zin invroeger deed ik dat elke twee maanden en nu staat het al drie jaar zo
Ik heb genoeg tijdquote:Op zondag 17 maart 2013 12:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook heel vaak, nu vind ik het zonde van mijn tijd. Ik ga binnenkort verhuizen.
Jup. Samenwonen aan de andere kant van het landquote:Op zondag 17 maart 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd
En had zin in een grote schoonmaak
Ga je uit huis?
Oh spannendquote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup. Samenwonen aan de andere kant van het land
Jij ook hierquote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup. Samenwonen aan de andere kant van het land
Ach, je moet watquote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Had ik zin invroeger deed ik dat elke twee maanden en nu staat het al drie jaar zo
quote:
Ik wil ook echt heel graag het huis uitquote:Op zondag 17 maart 2013 12:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook heel vaak, nu vind ik het zonde van mijn tijd. Ik ga binnenkort verhuizen.
Ik moet wel. Iedere dag 5 uur reizen lijkt me niet zo tof zegmaarquote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook echt heel graag het huis uitVolgend schooljaar hoop ik, eerst even verder sparen
Behoorlijk zonde van je tijd jaquote:Op zondag 17 maart 2013 12:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet wel. Iedere dag 5 uur reizen lijkt me niet zo tof zegmaar
ja ik kan ook heel de dag op fok zitten en niks doen.quote:
Je hebt iig al wat meer werk natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik kan ook heel de dag op fok zitten en niks doen.
Maar ik doe liever dit
Ja en moet voor dat thuiswerk ff wat ruimte hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt iig al wat meer werk natuurlijk
Ik moet van de week ook meer eens een grote schoonmaak houdenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en moet voor dat thuiswerk ff wat ruimte hebbendus opruimen dan maar
Jupquote:Op zondag 17 maart 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behoorlijk zonde van je tijd ja
Wat neem je mee dan dat zoveel ruimte in neem?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
Vrees wel dat ik echt een grote auto/busje moet hebben.
En dan blijft mijn bed nog hier ook
blijkbaar niet goed genoeg anders was ze nog bij hemquote:Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-mijn-ex-bevredigen
idd, mensen die verslaafd rakenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die niet gelegenheids roken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
blijkbaar niet goed genoeg anders was ze nog bij hem
Tv, veel kleding, veel foto's/fotoalbums, hobbyspullen.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat neem je mee dan dat zoveel ruimte in neem?
Je begint ergens he.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt gestopt.
had je een nachtmerrie?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisje uit mijn klas is vannacht een paar keer op dr gezicht gemept
Ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar, ik hoop dat je het volhoudt.
Nee ik lag niet bij haar in bedquote:Op zondag 17 maart 2013 12:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mensen maken soms rare bewegingen in bed dan
haha lachen zeg XDquote:Op zondag 17 maart 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
EK ik weet echt een geweldig leuk topic, dat je in ONZ kan openen.
TT: Ik keek net achtste groepers huilen niet
OP: Was echt kankergrappig.
maar ik wil geen notesquote:Op zondag 17 maart 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
EK ik weet echt een geweldig leuk topic, dat je in ONZ kan openen.
TT: Ik keek net achtste groepers huilen niet
OP: Was echt kankergrappig.
Bespeur ik jaloezie?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef Trollscience het volgende:
mensen die foto's van zichzelf maken op facebook waarop ze hun partner tongen
Ik snap dat nooit. Hoe kan je zoenend een foto makenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef Trollscience het volgende:
mensen die foto's van zichzelf maken op facebook waarop ze hun partner tongen
Gewoon een vrije hand.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Hoe kan je zoenend een foto maken
neequote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij wil niet tongend op FB staan?
quote:
vanaf daarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ging net een film kijken en ik moest erom lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizza
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Trollscience het volgende:
Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizza
Toch blijft hij mijn favoriete karakter
Je maintiendrai
Lekker geforceerd.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Trollscience het volgende:
SkinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizza
#TeamMiley
Dit. Ik snap ook niet waarom je aan iedereen wil laten weten dat je zit te zoenen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker geforceerd.
Bovendien heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd als ik zoen. En ik heb mijn handen niet vrij tijdens zoenen.
Het kan aan mij liggen
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker geforceerd.
Bovendien heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd als ik zoen. En ik heb mijn handen niet vrij tijdens zoenen.
Het kan aan mij liggen
ik vond de tweede generatie een heel mooi verhaal hebben, met effy. de derde was gewoon vermakelijk maar de eerste blijft de beste iddquote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste generatie was geweldig, die tweede generatie is veel saaier
Derde heb ik niet eens gekeken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond de tweede generatie een heel mooi verhaal hebben, met effy. de derde was gewoon vermakelijk maar de eerste blijft de beste idd
Ja maar even aandachtshoeren, die likes krijgen enzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker geforceerd.
Het kan aan mij liggen
lekker deprimerend jaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Derde heb ik niet eens gekeken.
Ik krijg altijd zin om mezelf de kanker in te helpen als ik skins heb gekeken.
Hoezo?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Derde heb ik niet eens gekeken.
Ik krijg altijd zin om mezelf de kanker in te helpen als ik skins heb gekeken.
quote:
op het begin wel en het is andersom, cassie gaat iedereen neuken omdat hij gezoend heeft met michellequote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef arachide. het volgende:
Bovendien is Sid geen maagd
Hij neukte michelle toch? En dan flipt cassie
Ooh ik ervaar het niet anders dan als ik avatar o.i.d. zou kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gevalletje groener gras aan de overkant
Leuk programma.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
kan iemand me vertellen waarom iedereen skins kijkt?
ies leuker dan misfits?
Ik weet alleen nog dat ze op een feestje zijn en cassie tegen iedereen "lovely sid and lovely michelle are fucking" zegt ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op het begin wel en het is andersom, cassie gaat iedereen neuken omdat hij gezoend heeft met michelle
oh godquote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jehovah getuigen in onze straat
die grap was echt... naarquote:
óh wowquote:Op zondag 17 maart 2013 13:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ze op een feestje zijn en cassie tegen iedereen "lovely sid and lovely michelle are fucking" zegt ofzo
Toen ik 15/16 was, ging ik heel veel naar feestjes, beetje roken, beetje zuipen, beetje blowen en zoenen (en meer.)quote:Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik ervaar het niet anders dan als ik avatar o.i.d. zou kijken
ja okequote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vraag dan niet of een film die over leukemie gaat leuk is
dan kan je zo'n antwoord verwachten
Toen ik 15/16 was is nu en ik doe geen fuckquote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik 15/16 was, ging ik heel veel naar feestjes, beetje roken, beetje zuipen, beetje blowen en zoenen (en meer.)
Nu heb ik een vriend en ga ik samenwonen.
Skins doet me denken aan toen ik 16 was
Het is zo grappig om dat na te doen in de buurt van mensen die skins niet kennen. Na een tijdje vragen ze vanzelf of je iets gebruikt hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 13:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"She's thin, she's blond, she says "Wow" a lot."
Ik ga toch ook niet langs de deur het atheisme verkondigen?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is er mis met Jehovahs, die mensen willen je alleen maar helpen.
Ik had de juiste vrienden en die hadden weer echt party animals als vrienden. Ik werd gewoon meegesleurd.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen ik 15/16 was is nu en ik doe geen fuck
Wat doe ik fout
Nee maar dat is ook niet nodig als Atheïsme zijnde, in hun geloof is dat naastenliefde en proberen ze je te redden van een eeuwig durende marteling.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet langs de deur het atheisme verkondigen?
ik heb dat ook wel een beetje, maar niet echt feesten ofzo. meer gewoon een beetje hangenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had de juiste vrienden en die hadden weer echt party animals als vrienden. Ik werd gewoon meegesleurd.
Toffe tijd gehad, maar ben blij dat het is afgelopen.
Ik heb nog even natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had de juiste vrienden en die hadden weer echt party animals als vrienden. Ik werd gewoon meegesleurd.
Toffe tijd gehad, maar ben blij dat het is afgelopen.
Ja dan heb ik het ook wel, hangen telt niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel een beetje, maar niet echt feesten ofzo. meer gewoon een beetje hangen
Klopt.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt.
Weet wel dat je op je 15e zoveel minder nadenkt over gevolgen van dingen. Ik was fucking onzeker, dus mij kregen ze niet heel snel uit de kleren, maar ik heb meiden zien strippen voor sambuca. Heel treurig
Balen dat ik die meiden niet ken, zou een stuk makkelijker zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt.
Weet wel dat je op je 15e zoveel minder nadenkt over gevolgen van dingen. Ik was fucking onzeker, dus mij kregen ze niet heel snel uit de kleren, maar ik heb meiden zien strippen voor sambuca. Heel treurig
Maar ze komen elke keer weer, nee is neequote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet nodig als Atheïsme zijnde, in hun geloof is dat naastenliefde en proberen ze je te redden van een eeuwig durende marteling.
Die meiden zijn ondertussen 18 en redelijk trots dat ze met 100+ mensen hebben gezoend.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen dat ik die meiden niet ken, zou een stuk makkelijker zijn.
Seks lijkt me redelijk leuk.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die meiden zijn ondertussen 18 en redelijk trots dat ze met 100+ mensen hebben gezoend.
Het is maar wat je leuk lijkt.
100+quote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die meiden zijn ondertussen 18 en redelijk trots dat ze met 100+ mensen hebben gezoend.
Het is maar wat je leuk lijkt.
tegelijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij zou niet met 100+ meiden willen zoenen?
Ene kant wel, andere kant zit ik daar niet op te wachten.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij zou niet met 100+ meiden willen zoenen?
sleutel-slot-principequote:Op zondag 17 maart 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant zit ik daar niet op te wachten.
En natuurlijk het sleutel-slot-principe
Pener vagina principe.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sleutels die veel sloten kunnen openen =![]()
sloten die voor elke sleutel open gaan =
Als je als man (sleutel) veel sloten kan openen (meisjes kan hosselen) ben je een goede sleutel.quote:
Misbruikt door fascisten.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is dat, is gewoon een spreuk uit de 19e eeuw.
succesquote:
Maakt dat de spreuk dan minder? Hitler was vegetariër, dus nu zijn alle vegetariërs slecht?quote:
#vijverleefquote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ga maar weg zwakkelingen
de sterksten overleven
Je bent hier net, ga je nu al?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ga maar weg zwakkelingen
de sterksten overleven
Meat is murder.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maakt dat de spreuk dan minder? Hitler was vegetariër, dus nu zijn alle vegetariërs slecht?
Zal ik jou eens omduwenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent hier net, ga je nu al?
Dit is niet waar.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ga maar weg zwakkelingen
de sterksten overleven
veni, vedi, viciquote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Proberen mag altijd. Lukken is een ander verhaal.
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent, but the one most responsive to change"
- Charles Darwin
In jouw bewering of Darwin zijn bewering?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in.
Ja, de schade die jij kan aanrichten met je desastreuze lichaamquote:Op zondag 17 maart 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik weet nog wel dat DV bang voor mij was
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, de schade die jij kan aanrichten met desastreuze penis.
Niet weten dat DV in een Zuid-Frans dialect uit de 5e eeuw na Christus schrijftquote:
Mijn wasbordjequote:Op zondag 17 maart 2013 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, de schade die jij kan aanrichten met desastreuze lichaam
Kssstttquote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je wel heel goed zoeken.
Hij heeft 'm veilig opgeborgenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je wel heel goed zoeken.
Slim.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft 'm veilig opgeborgen
Mijn vuisten voldoenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga je me anders kapot maken met je wasbordje
je overschat mequote:Op zondag 17 maart 2013 13:48 schreef Trollscience het volgende:
wietparkiet krijgt mij wss niet eens neeren dat zegt wat
Doe ik niet. Ik ben alleen sneller.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben echt niet zo dik en langzaam als jullie denken
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo'n ecto als pizza wordt zo meegenomen door de wind terwijl zwaartekracht geen boodschap heeft aan hamerhaai
Dan is hij dus juist heel erg licht.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo'n ecto als pizza wordt zo meegenomen door de wind terwijl zwaartekracht geen boodschap heeft aan hamerhaai
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee, want dan had hamerhaai geen boodschap aan zwaartekrachtquote:Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan is hij dus juist heel erg licht.
Daarbij ben ik geen ecto, want spiermassa
spiermassa mijn reetquote:Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan is hij dus juist heel erg licht.
Daarbij ben ik geen ecto, want spiermassa
pics hiervan in mijn dm gaarnequote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fuck off, ik ben best wel gespierd
Nee want zwaartekracht is een wisselwerking, laat maarquote:Op zondag 17 maart 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, want dan had hamerhaai geen boodschap aan zwaartekracht
toch
ik ben net een halfuur wakker
Krijg ik dan naaktfoto's van jou?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pics hiervan in mijn dm gaarne
gr van een mbo studentquote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want zwaartekracht is een wisselwerking, laat maar
je kan het altijd proberenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Krijg ik dan naaktfoto's van jou?
klopt, zie als voorbeeld deze reactie.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza moet altijd het laatste woord hebben
challenge acceptedquote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza moet altijd het laatste woord hebben
Houd je wilde fantasien maar tegenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
bring it on.
[..]
Weet ik nu dus niet.
Geen wilde fantasieën, ik zie je voor me als een standaard FOK!ster, sorry.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Houd je wilde fantasien maar tegen
Als je in Groningen woont kan het zijn dat je me voorbij hebt zien komen op facebookquote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja misschien, ken haar foto ergens van
Krijg epilepsie van jouw UIquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman dat waren totaal geen roddels, echt gebeurd enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |