Ik snap dat nooit. Hoe kan je zoenend een foto makenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef Trollscience het volgende:
mensen die foto's van zichzelf maken op facebook waarop ze hun partner tongen
Gewoon een vrije hand.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Hoe kan je zoenend een foto maken
neequote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij wil niet tongend op FB staan?
quote:
vanaf daarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ging net een film kijken en ik moest erom lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizza
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Trollscience het volgende:
Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizza
Toch blijft hij mijn favoriete karakter
Je maintiendrai
Lekker geforceerd.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef Trollscience het volgende:
SkinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizza
#TeamMiley
Dit. Ik snap ook niet waarom je aan iedereen wil laten weten dat je zit te zoenen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker geforceerd.
Bovendien heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd als ik zoen. En ik heb mijn handen niet vrij tijdens zoenen.
Het kan aan mij liggen
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker geforceerd.
Bovendien heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd als ik zoen. En ik heb mijn handen niet vrij tijdens zoenen.
Het kan aan mij liggen
ik vond de tweede generatie een heel mooi verhaal hebben, met effy. de derde was gewoon vermakelijk maar de eerste blijft de beste iddquote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
De eerste generatie was geweldig, die tweede generatie is veel saaier
Derde heb ik niet eens gekeken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond de tweede generatie een heel mooi verhaal hebben, met effy. de derde was gewoon vermakelijk maar de eerste blijft de beste idd
Ja maar even aandachtshoeren, die likes krijgen enzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker geforceerd.
Het kan aan mij liggen
lekker deprimerend jaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Derde heb ik niet eens gekeken.
Ik krijg altijd zin om mezelf de kanker in te helpen als ik skins heb gekeken.
Hoezo?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Derde heb ik niet eens gekeken.
Ik krijg altijd zin om mezelf de kanker in te helpen als ik skins heb gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |