Doe ik niet. Ik ben alleen sneller.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben echt niet zo dik en langzaam als jullie denken
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo'n ecto als pizza wordt zo meegenomen door de wind terwijl zwaartekracht geen boodschap heeft aan hamerhaai
Dan is hij dus juist heel erg licht.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo'n ecto als pizza wordt zo meegenomen door de wind terwijl zwaartekracht geen boodschap heeft aan hamerhaai
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee, want dan had hamerhaai geen boodschap aan zwaartekrachtquote:Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan is hij dus juist heel erg licht.
Daarbij ben ik geen ecto, want spiermassa
spiermassa mijn reetquote:Op zondag 17 maart 2013 13:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan is hij dus juist heel erg licht.
Daarbij ben ik geen ecto, want spiermassa
pics hiervan in mijn dm gaarnequote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fuck off, ik ben best wel gespierd
Nee want zwaartekracht is een wisselwerking, laat maarquote:Op zondag 17 maart 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, want dan had hamerhaai geen boodschap aan zwaartekracht
toch
ik ben net een halfuur wakker
Krijg ik dan naaktfoto's van jou?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pics hiervan in mijn dm gaarne
gr van een mbo studentquote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want zwaartekracht is een wisselwerking, laat maar
je kan het altijd proberenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Krijg ik dan naaktfoto's van jou?
klopt, zie als voorbeeld deze reactie.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza moet altijd het laatste woord hebben
challenge acceptedquote:Op zondag 17 maart 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza moet altijd het laatste woord hebben
Houd je wilde fantasien maar tegenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
bring it on.
[..]
Weet ik nu dus niet.
Geen wilde fantasieën, ik zie je voor me als een standaard FOK!ster, sorry.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Houd je wilde fantasien maar tegen
Als je in Groningen woont kan het zijn dat je me voorbij hebt zien komen op facebookquote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja misschien, ken haar foto ergens van
Krijg epilepsie van jouw UIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |