quote:
Ik wil ook echt heel graag het huis uitquote:Op zondag 17 maart 2013 12:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook heel vaak, nu vind ik het zonde van mijn tijd. Ik ga binnenkort verhuizen.
Ik moet wel. Iedere dag 5 uur reizen lijkt me niet zo tof zegmaarquote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook echt heel graag het huis uitVolgend schooljaar hoop ik, eerst even verder sparen
Behoorlijk zonde van je tijd jaquote:Op zondag 17 maart 2013 12:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet wel. Iedere dag 5 uur reizen lijkt me niet zo tof zegmaar
ja ik kan ook heel de dag op fok zitten en niks doen.quote:
Je hebt iig al wat meer werk natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik kan ook heel de dag op fok zitten en niks doen.
Maar ik doe liever dit
Ja en moet voor dat thuiswerk ff wat ruimte hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt iig al wat meer werk natuurlijk
Ik moet van de week ook meer eens een grote schoonmaak houdenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en moet voor dat thuiswerk ff wat ruimte hebbendus opruimen dan maar
Jupquote:Op zondag 17 maart 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behoorlijk zonde van je tijd ja
Wat neem je mee dan dat zoveel ruimte in neem?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
Vrees wel dat ik echt een grote auto/busje moet hebben.
En dan blijft mijn bed nog hier ook
blijkbaar niet goed genoeg anders was ze nog bij hemquote:Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-mijn-ex-bevredigen
idd, mensen die verslaafd rakenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die niet gelegenheids roken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
blijkbaar niet goed genoeg anders was ze nog bij hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |