quote:
op het begin wel en het is andersom, cassie gaat iedereen neuken omdat hij gezoend heeft met michellequote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef arachide. het volgende:
Bovendien is Sid geen maagd
Hij neukte michelle toch? En dan flipt cassie
Ooh ik ervaar het niet anders dan als ik avatar o.i.d. zou kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gevalletje groener gras aan de overkant
Leuk programma.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
kan iemand me vertellen waarom iedereen skins kijkt?
ies leuker dan misfits?
Ik weet alleen nog dat ze op een feestje zijn en cassie tegen iedereen "lovely sid and lovely michelle are fucking" zegt ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op het begin wel en het is andersom, cassie gaat iedereen neuken omdat hij gezoend heeft met michelle
oh godquote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jehovah getuigen in onze straat
die grap was echt... naarquote:
óh wowquote:Op zondag 17 maart 2013 13:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ze op een feestje zijn en cassie tegen iedereen "lovely sid and lovely michelle are fucking" zegt ofzo
Toen ik 15/16 was, ging ik heel veel naar feestjes, beetje roken, beetje zuipen, beetje blowen en zoenen (en meer.)quote:Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik ervaar het niet anders dan als ik avatar o.i.d. zou kijken
ja okequote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vraag dan niet of een film die over leukemie gaat leuk is
dan kan je zo'n antwoord verwachten
Toen ik 15/16 was is nu en ik doe geen fuckquote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik 15/16 was, ging ik heel veel naar feestjes, beetje roken, beetje zuipen, beetje blowen en zoenen (en meer.)
Nu heb ik een vriend en ga ik samenwonen.
Skins doet me denken aan toen ik 16 was
Het is zo grappig om dat na te doen in de buurt van mensen die skins niet kennen. Na een tijdje vragen ze vanzelf of je iets gebruikt hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 13:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"She's thin, she's blond, she says "Wow" a lot."
Ik ga toch ook niet langs de deur het atheisme verkondigen?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is er mis met Jehovahs, die mensen willen je alleen maar helpen.
Ik had de juiste vrienden en die hadden weer echt party animals als vrienden. Ik werd gewoon meegesleurd.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen ik 15/16 was is nu en ik doe geen fuck
Wat doe ik fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |