Nee maar dat is ook niet nodig als Atheïsme zijnde, in hun geloof is dat naastenliefde en proberen ze je te redden van een eeuwig durende marteling.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet langs de deur het atheisme verkondigen?
ik heb dat ook wel een beetje, maar niet echt feesten ofzo. meer gewoon een beetje hangenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had de juiste vrienden en die hadden weer echt party animals als vrienden. Ik werd gewoon meegesleurd.
Toffe tijd gehad, maar ben blij dat het is afgelopen.
Ik heb nog even natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had de juiste vrienden en die hadden weer echt party animals als vrienden. Ik werd gewoon meegesleurd.
Toffe tijd gehad, maar ben blij dat het is afgelopen.
Ja dan heb ik het ook wel, hangen telt niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel een beetje, maar niet echt feesten ofzo. meer gewoon een beetje hangen
Klopt.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt.
Weet wel dat je op je 15e zoveel minder nadenkt over gevolgen van dingen. Ik was fucking onzeker, dus mij kregen ze niet heel snel uit de kleren, maar ik heb meiden zien strippen voor sambuca. Heel treurig
Balen dat ik die meiden niet ken, zou een stuk makkelijker zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt.
Weet wel dat je op je 15e zoveel minder nadenkt over gevolgen van dingen. Ik was fucking onzeker, dus mij kregen ze niet heel snel uit de kleren, maar ik heb meiden zien strippen voor sambuca. Heel treurig
Maar ze komen elke keer weer, nee is neequote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet nodig als Atheïsme zijnde, in hun geloof is dat naastenliefde en proberen ze je te redden van een eeuwig durende marteling.
Die meiden zijn ondertussen 18 en redelijk trots dat ze met 100+ mensen hebben gezoend.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen dat ik die meiden niet ken, zou een stuk makkelijker zijn.
Seks lijkt me redelijk leuk.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die meiden zijn ondertussen 18 en redelijk trots dat ze met 100+ mensen hebben gezoend.
Het is maar wat je leuk lijkt.
100+quote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die meiden zijn ondertussen 18 en redelijk trots dat ze met 100+ mensen hebben gezoend.
Het is maar wat je leuk lijkt.
tegelijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij zou niet met 100+ meiden willen zoenen?
Ene kant wel, andere kant zit ik daar niet op te wachten.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij zou niet met 100+ meiden willen zoenen?
sleutel-slot-principequote:Op zondag 17 maart 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant zit ik daar niet op te wachten.
En natuurlijk het sleutel-slot-principe
Pener vagina principe.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sleutels die veel sloten kunnen openen =![]()
sloten die voor elke sleutel open gaan =
Als je als man (sleutel) veel sloten kan openen (meisjes kan hosselen) ben je een goede sleutel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |