quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
TT klopt niet..
De TS is verkeerd ofzo
Ja. Je bent gemeenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
sad pi met emogif, rare gevoelens hierbij
Tja, één blikje 's ochtends één 's middags één 's avonds.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
maar om nou 1 liter bloed per dag te drinken :S
Ben toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.theseoultimes.com/ST/?url=/ST/db/read.php?idx=7333en dit is al helemaal ziek
Maar die baby's hadden helemaal geen geweten dus.quote:
Nee lekker veel gekruid vlees gegetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heeft die jou eventjes op het Grieks gedaan?
Ja, dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee lekker veel gekruid vlees gegeten
Want ragboer heeft die van mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet
Maar klopt die heb ik van ragboer
Wie je ook zijn moge, aan je naam te zien mag ik je welquote:
Ik ben nieuw hier. Nouja, ex-lurker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie je ook zijn moge, aan je naam te zien mag ik je wel
Ik ben niet door naar de volgende ronde hoorquote:
Nee? Ooh, dat is wel jammer zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet door naar de volgende ronde hoor![]()
Eerlijk gezegd was ik ook beter, origineler, technischer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Ooh, dat is wel jammer zeg
Verbaasd me eigenlijk wel. Vond je namelijk echt goed
ben wel benieuwd ja, het klonk hartstikke goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik ook beter, origineler, technischer.
Degenen die wel doorgingen draaiden 6 bekende houseplaatjes op een saaie manier. Dus draai wat iedereen al kent en je bent ''goed''. Ik wil het juryrapport graag lezen, zou ik binnen een week moeten krijgen
Vandaag gewerkt, moet morgen ook nog evenquote:
Jammer dat het zo is gegaan manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik ook beter, origineler, technischer.
Degenen die wel doorgingen draaiden 6 bekende houseplaatjes op een saaie manier. Dus draai wat iedereen al kent en je bent ''goed''. Ik wil het juryrapport graag lezen, zou ik binnen een week moeten krijgen
Shit happens, ik ga gewoon verder met wat ik leuk vind.quote:
Je hebt groot gelijk. Zo'n wedstrijd bepaald immers niet de rest van je toekomstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Shit happens, ik ga gewoon verder met wat ik leuk vind.
Dan maak je een nieuw account aanquote:
Lekker met je eikel tegen de binnenkant van haar wang wrijvenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
https://twitter.com/dientje12 lief zusje wel
Sorryquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht even oh valt mee, maar is omgekeerd dientje
Gister afgevallen in de DJ wedstrijd, onterecht vind ik, maarja. Verder wel aardigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, heb alleen een pukkel op mijn neus.
Met jou?
Awhh, wat voor wedstrijd is het dan precies?(inb4 djquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gister afgevallen in de DJ wedstrijd, onterecht vind ik, maarja. Verder wel aardig
Je moest een kwartier lang mixen. En ik heb heel erg mijn best gedaan met live remixen en nummers over elkaar leggen, in totaal wel 20 nummers. Iemand die 6-7 nummertjes op een best wel standaard manier doormixte mocht wel door.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, wat voor wedstrijd is het dan precies?(inb4 dj)
Mwah, hij praat over messen en prikkenquote:
awhhhquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moest een kwartier lang mixen. En ik heb heel erg mijn best gedaan met live remixen en nummers over elkaar leggen, in totaal wel 20 nummers. Iemand die 6-7 nummertjes op een best wel standaard manier doormixte mocht wel door.
Het was niet slecht, maar echt opvallen deed het niet. Maar hij draaide populaire housenummertjes en ik hipster Drum and Bass. Dus ze oordeelde op smaak, niet originaliteit
EN nu stop ik met zeiken
Ben bang dat het nooit echt wat gaat worden zo. Misschien moeten we met 2-3 mensen een idee neerzetten en dan de mensen die mee willen mee laten gaan.quote:
Hij rapt niet over prikkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, hij praat over messen en prikken
Deze moet je luisteren hij laat niemand achter in een coma
Ik hoorde choppa's en coke is slecht..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij rapt niet over prikken
Hij rapt over AK's en Diamond (coke)
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
VA, je blijft onze FOK!DJ don't worry
Choppa's -> AK'squote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoorde choppa's en coke is slecht..
Wiet is goed
Ga gewoon klagen. Misschien krijg je nog een kans.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moest een kwartier lang mixen. En ik heb heel erg mijn best gedaan met live remixen en nummers over elkaar leggen, in totaal wel 20 nummers. Iemand die 6-7 nummertjes op een best wel standaard manier doormixte mocht wel door.
Het was niet slecht, maar echt opvallen deed het niet. Maar hij draaide populaire housenummertjes en ik hipster Drum and Bass. Dus ze oordeelde op smaak, niet originaliteit
EN nu stop ik met zeiken
* aan de zelfgemaakte wiet pizza zit atmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoorde choppa's en coke is slecht..
Wiet is goed
Tsjah, ik weet het ook niet hoor. Maar whateverquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben bang dat het nooit echt wat gaat worden zo. Misschien moeten we met 2-3 mensen een idee neerzetten en dan de mensen die mee willen mee laten gaan.
Het is niet dat iedereen tevreden kan zijn
Hij dealt man.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, nu luister ik pas echt, maar hij gebruikt coke is niet cool
Gaat hem niet worden denk ik. En ik ga er mijn best ook niet meer voor doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga gewoon klagen. Misschien krijg je nog een kans.
Jammer. Wat kon je winnen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik. En ik ga er mijn best ook niet meer voor doen.
Als je de nationale finale wint draai je op mysterylandquote:
quote:
meen je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef substep het volgende:
[..]
* aan de zelfgemaakte wiet pizza zit atm
pizzaquote:
Gewoon bodem maken, in de topping mix fijne wiet in doen. Iets van 10 gram per pizza. Lekker bijsmaak, dat wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
meen je dat?
hoe maak je dat ooit haha
Wiet als toppingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
meen je dat?
hoe maak je dat ooit haha
Wat lul jij nouquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En ik kom en het topic is dood.
quote:
Heb jij pukkels op je kut!?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Tandpasta prikt
Kut pukkel(niet doordenken)
Als je dat nou niet zei dacht ik ook niet doorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Tandpasta prikt
Je moet ook geen tandpasta op je vagina smeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Tandpasta prikt
Daarom; iPodquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
Die nieuwe layout van whatsapp op android afgrijselijk![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet ook geen tandpasta op je vagina smeren.
Ik vind het wel beter eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
Die nieuwe layout van whatsapp op android afgrijselijk![]()
huh wat waarom dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo iets verwachtte ik al.
RT dientje
Niet door met DJ contest, ze verkozen iemand die een paar standaard nummers draaide boven iemand die origineel en creatief live remixedequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, wat is er?
hihi xdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat nou niet zei dacht ik ook niet door
hihi kut
Ik snap niet hoe ik hierbij door kan denken eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat nou niet zei dacht ik ook niet door
hihi kut
Dat je een pukkel op je kut zou hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ik hierbij door kan denken eigenlijk
Dat is balenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet door met DJ contest, ze verkozen iemand die een paar standaard nummers draaide boven iemand die origineel en creatief live remixede
Niemand heeft pukkels op haar kutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je een pukkel op je kut zou hebben
zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is balenmaar als je echt goed bent, dan kom je er wel! Zie het als een motivatie om nog beter te worden
Ja ik ben gloeiend nuquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat een fokker ging doordenken
en mijn layout van wa is ook![]()
Ik heb te weinig vagina's gezien om het te kunnen bevestigenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niemand heeft pukkels op haar kut
Mijne ging automatisch updaten, mij werd niks gevraagd!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik ben gloeiend nu
Stomme kut android update als ik dit wist
piemel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Banaan? (niet doordenken xdxd)
Auto update uitzetten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijne ging automatisch updaten, mij werd niks gevraagd!!!
Watermeloenen, niet doordenken xdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Banaan? (niet doordenken xdxd)
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Android
Update je apps zonder dat het je gevraagd word_~!_!_!_!_!_!@_#_!@_#_!@#_!__!_!
Een banaan in je pruim peren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Watermeloenen, niet doordenken xd
hihi piem0lquote:
Hihi tieten xdxdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
hihihihihiihihiihhihiihhiihiihhihiihihiiihihiihihihihihiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hihi piem0l
[..]
Hihi tieten xdxd
Meloenen en Dalì niet doordenken XDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hihihihihiihihiihhihiihhiihiihhihiihihiiihihiihihihihihi
*steiger*quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hihihihihiihihiihhihiihhiihiihhihiihihiiihihiihihihihihi
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeven, omdat je een fokker bent
quote:
Als je op de interwebz een .apk kan vinden van de oudere versie wel.quote:
quote:
Vind het na iOS 5 allemaal een beetje tegenvallen eigenlijk. Goed maar weinig vernieuwend.quote:
Moet er wel geen malware inzittenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je op de interwebz een .apk kan vinden van de oudere versie wel.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij had je daar wel te pakken toch![]()
![]()
@
Ik gebruik ook nog iOS 5quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het na iOS 5 allemaal een beetje tegenvallen eigenlijk. Goed maar weinig vernieuwend.
inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het na iOS 5 allemaal een beetje tegenvallen eigenlijk. Goed maar weinig vernieuwend.
OSX vind ik een stuk beter en prettiger dan Windowsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hun mobiele OS![]()
Dat OSX vind ik verre van interessant maar iOS
Omdat klapdeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?
Het is een serieuze opmerking.
Niet onverstandig maar er zou best iets nieuws mogen komen eigenlijkquote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht aardbei.
Kijk je trouwens StormBreaker met die homo?
Best mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs installeert de nieuwe WhatsApp om te zien wat er erg is aan de layout
uhohquote:
Nee, wel met chocoladequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet met slagroom?
Op hoe hij eruitziet? ja.
lol xdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ging net een film kijken en ik moest erom lachen.
Nu heb ik trekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, wel met chocolade
Als jij er zo uit zag, had ik je gedaan toen je 8 was
Niet door. Blijkbaar is het belangrijker om populaire nummers te draaien dan je eigen stijl te vinden. Plus het feit dat ik LIVE aan te remixen wasquote:
Welke?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ging net een film kijken en ik moest erom lachen.
Dat ze geen smaak hebben kan je ze ook niet kwalijk nemen hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gister afgevallen in de DJ wedstrijd, onterecht vind ik, maarja. Verder wel aardig
Alcoholistquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
* jordyqwerty pakt een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Achste groepers huilen niet.
proostquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
* jordyqwerty pakt een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu heb ik trek
Ooh, maar ik ben 7 punten minder, dus doe je me dan als ik 15 ben
Hier niet maar toch ben ik blij dat ik eindelijk binnen benquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier hard
Ben blij dat ik binnen zit
Leuke film?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat is die film dat een meisje leukemie krijgt en doodgaat
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hier niet maar toch ben ik blij dat ik eindelijk binnen ben
Die ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon weer een prestatiequote:
Het derde wiel aan het wagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik ga vanavond niet meer de stad in omdat twee vrienden maar bij hun vriendin zitten
''Je mag best langskomen hoor''
Trioquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik ga vanavond niet meer de stad in omdat twee vrienden maar bij hun vriendin zitten
''Je mag best langskomen hoor''
My sister's keeper ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
volgens mijn nederlands boek van de 1e klas is het ligquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan lich je ko volgens mijn biologieboek van de 1e klas
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
OMG KRABS JE BENT EEN HELD
Ja toch!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon weer een prestatie![]()
ohjaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
volgens mijn nederlands boek van de 1e klas is het lig
Ik ga jullie wel lastigvallenquote:
quote:
Single minded jijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga jullie wel lastigvallen
[..]
ok vind ik leukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga jullie wel lastigvallen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |