hihi piem0lquote:
Hihi tieten xdxdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Watermeloenen, niet doordenken xd
quote:
hihihihihiihihiihhihiihhiihiihhihiihihiiihihiihihihihihiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hihi piem0l
[..]
Hihi tieten xdxd
Meloenen en Dalì niet doordenken XDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Watermeloenen, niet doordenken xd
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hihihihihiihihiihhihiihhiihiihhihiihihiiihihiihihihihihi
*steiger*quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hihihihihiihihiihhihiihhiihiihhihiihihiiihihiihihihihihi
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeven, omdat je een fokker bent
quote:
Als je op de interwebz een .apk kan vinden van de oudere versie wel.quote:
quote:
Vind het na iOS 5 allemaal een beetje tegenvallen eigenlijk. Goed maar weinig vernieuwend.quote:
Moet er wel geen malware inzittenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je op de interwebz een .apk kan vinden van de oudere versie wel.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij had je daar wel te pakken toch![]()
![]()
@
Ik gebruik ook nog iOS 5quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het na iOS 5 allemaal een beetje tegenvallen eigenlijk. Goed maar weinig vernieuwend.
inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het na iOS 5 allemaal een beetje tegenvallen eigenlijk. Goed maar weinig vernieuwend.
OSX vind ik een stuk beter en prettiger dan Windowsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hun mobiele OS![]()
Dat OSX vind ik verre van interessant maar iOS
Omdat klapdeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?
Het is een serieuze opmerking.
Niet onverstandig maar er zou best iets nieuws mogen komen eigenlijkquote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht aardbei.
Kijk je trouwens StormBreaker met die homo?
Best mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs installeert de nieuwe WhatsApp om te zien wat er erg is aan de layout
uhohquote:
Nee, wel met chocoladequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet met slagroom?
Op hoe hij eruitziet? ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |