Ik hoorde choppa's en coke is slecht..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij rapt niet over prikken
Hij rapt over AK's en Diamond (coke)
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
VA, je blijft onze FOK!DJ don't worry
Choppa's -> AK'squote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoorde choppa's en coke is slecht..
Wiet is goed
Ga gewoon klagen. Misschien krijg je nog een kans.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moest een kwartier lang mixen. En ik heb heel erg mijn best gedaan met live remixen en nummers over elkaar leggen, in totaal wel 20 nummers. Iemand die 6-7 nummertjes op een best wel standaard manier doormixte mocht wel door.
Het was niet slecht, maar echt opvallen deed het niet. Maar hij draaide populaire housenummertjes en ik hipster Drum and Bass. Dus ze oordeelde op smaak, niet originaliteit
EN nu stop ik met zeiken
* aan de zelfgemaakte wiet pizza zit atmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoorde choppa's en coke is slecht..
Wiet is goed
Tsjah, ik weet het ook niet hoor. Maar whateverquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben bang dat het nooit echt wat gaat worden zo. Misschien moeten we met 2-3 mensen een idee neerzetten en dan de mensen die mee willen mee laten gaan.
Het is niet dat iedereen tevreden kan zijn
Hij dealt man.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, nu luister ik pas echt, maar hij gebruikt coke is niet cool
Gaat hem niet worden denk ik. En ik ga er mijn best ook niet meer voor doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga gewoon klagen. Misschien krijg je nog een kans.
Jammer. Wat kon je winnen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik. En ik ga er mijn best ook niet meer voor doen.
Als je de nationale finale wint draai je op mysterylandquote:
quote:
meen je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef substep het volgende:
[..]
* aan de zelfgemaakte wiet pizza zit atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |