Vandaag gewerkt, moet morgen ook nog evenquote:
Jammer dat het zo is gegaan manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik ook beter, origineler, technischer.
Degenen die wel doorgingen draaiden 6 bekende houseplaatjes op een saaie manier. Dus draai wat iedereen al kent en je bent ''goed''. Ik wil het juryrapport graag lezen, zou ik binnen een week moeten krijgen
Shit happens, ik ga gewoon verder met wat ik leuk vind.quote:
Je hebt groot gelijk. Zo'n wedstrijd bepaald immers niet de rest van je toekomstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Shit happens, ik ga gewoon verder met wat ik leuk vind.
Dan maak je een nieuw account aanquote:
Lekker met je eikel tegen de binnenkant van haar wang wrijvenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
https://twitter.com/dientje12 lief zusje wel
Sorryquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht even oh valt mee, maar is omgekeerd dientje
Gister afgevallen in de DJ wedstrijd, onterecht vind ik, maarja. Verder wel aardigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, heb alleen een pukkel op mijn neus.
Met jou?
Awhh, wat voor wedstrijd is het dan precies?(inb4 djquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gister afgevallen in de DJ wedstrijd, onterecht vind ik, maarja. Verder wel aardig
Je moest een kwartier lang mixen. En ik heb heel erg mijn best gedaan met live remixen en nummers over elkaar leggen, in totaal wel 20 nummers. Iemand die 6-7 nummertjes op een best wel standaard manier doormixte mocht wel door.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, wat voor wedstrijd is het dan precies?(inb4 dj)
Mwah, hij praat over messen en prikkenquote:
awhhhquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moest een kwartier lang mixen. En ik heb heel erg mijn best gedaan met live remixen en nummers over elkaar leggen, in totaal wel 20 nummers. Iemand die 6-7 nummertjes op een best wel standaard manier doormixte mocht wel door.
Het was niet slecht, maar echt opvallen deed het niet. Maar hij draaide populaire housenummertjes en ik hipster Drum and Bass. Dus ze oordeelde op smaak, niet originaliteit
EN nu stop ik met zeiken
Ben bang dat het nooit echt wat gaat worden zo. Misschien moeten we met 2-3 mensen een idee neerzetten en dan de mensen die mee willen mee laten gaan.quote:
Hij rapt niet over prikkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, hij praat over messen en prikken
Deze moet je luisteren hij laat niemand achter in een coma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |