quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
TT klopt niet..
De TS is verkeerd ofzo
Ja. Je bent gemeenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
sad pi met emogif, rare gevoelens hierbij
Tja, één blikje 's ochtends één 's middags één 's avonds.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
maar om nou 1 liter bloed per dag te drinken :S
Ben toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.theseoultimes.com/ST/?url=/ST/db/read.php?idx=7333en dit is al helemaal ziek
Maar die baby's hadden helemaal geen geweten dus.quote:
Nee lekker veel gekruid vlees gegetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heeft die jou eventjes op het Grieks gedaan?
Ja, dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee lekker veel gekruid vlees gegeten
Want ragboer heeft die van mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet
Maar klopt die heb ik van ragboer
Wie je ook zijn moge, aan je naam te zien mag ik je welquote:
Ik ben nieuw hier. Nouja, ex-lurker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie je ook zijn moge, aan je naam te zien mag ik je wel
Ik ben niet door naar de volgende ronde hoorquote:
Nee? Ooh, dat is wel jammer zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet door naar de volgende ronde hoor![]()
Eerlijk gezegd was ik ook beter, origineler, technischer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Ooh, dat is wel jammer zeg
Verbaasd me eigenlijk wel. Vond je namelijk echt goed
ben wel benieuwd ja, het klonk hartstikke goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik ook beter, origineler, technischer.
Degenen die wel doorgingen draaiden 6 bekende houseplaatjes op een saaie manier. Dus draai wat iedereen al kent en je bent ''goed''. Ik wil het juryrapport graag lezen, zou ik binnen een week moeten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |