Als je dat nou niet zei dacht ik ook niet doorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Tandpasta prikt
Kut pukkel(niet doordenken)
Je moet ook geen tandpasta op je vagina smeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Tandpasta prikt
Kut pukkel(niet doordenken)
Daarom; iPodquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
Die nieuwe layout van whatsapp op android afgrijselijk![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je moet ook geen tandpasta op je vagina smeren.
Ik vind het wel beter eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
Die nieuwe layout van whatsapp op android afgrijselijk![]()
huh wat waarom dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo iets verwachtte ik al.
RT dientje
Niet door met DJ contest, ze verkozen iemand die een paar standaard nummers draaide boven iemand die origineel en creatief live remixedequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, wat is er?
hihi xdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat nou niet zei dacht ik ook niet door
hihi kut
Ik snap niet hoe ik hierbij door kan denken eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat nou niet zei dacht ik ook niet door
hihi kut
Dat je een pukkel op je kut zou hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ik hierbij door kan denken eigenlijk
Dat is balenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet door met DJ contest, ze verkozen iemand die een paar standaard nummers draaide boven iemand die origineel en creatief live remixede
Niemand heeft pukkels op haar kutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je een pukkel op je kut zou hebben
zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is balenmaar als je echt goed bent, dan kom je er wel! Zie het als een motivatie om nog beter te worden
Ja ik ben gloeiend nuquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat een fokker ging doordenken
en mijn layout van wa is ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |