SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:11 schreef Kreator het volgende:
Ik wou dat ik een bmi van 27 had. Dit lijkt me een leuk topic.
Groetjes,
K.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Je zou onze feeder kunnen zijn
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zoiets als die cupcakes hierboven, maar dan zonder de slagroom?
Daar wordt toch iedereen vrolijk van. Laat ik ook eens gaan denken wat ik vandaag zou kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:37 schreef Brighteyes het volgende:
And now for something competely different: mijn kutbui lijkt weer overgedreven, de Italiaanse stoofpot staat al op het vuur te pruttelen,
QFTquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
En kinderen van anderen zijn over het algemeen sowieso stom.
Ik zou me dan vooral nog een keer omdraaien in bedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vroeg wakker omdat er elk moment 2 kuub stront op onze stoep gestort kan worden
Had jij geen verloofdequote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het leek me handiger om het zsm naar achteren te kruien
Had jij geen baan?quote:
huh, wat heeft dat met SQ's stront te maken?quote:
Je was me net voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh, wat heeft dat met SQ's stront te maken?
Nou ja de enige reden waarom SQ geen stront zou mogen schuiven omdat ze een verloofde heeft, leek me dat je een aanhanger van het pre-emancipatisme bent, maar dan zou je ook geen baan hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh, wat heeft dat met SQ's stront te maken?
Ik was ook heel erg serieusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja de enige reden waarom SQ geen stront zou mogen schuiven omdat ze een verloofde heeft, leek me dat je een aanhanger van het pre-emancipatisme bent, maar dan zou je ook geen baan hebben
Ik ookquote:
quote:
ik wacht nog op den poepquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]ga jij nou maar kruieren
Goed voor de lijn
i'm with her..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar het is soms ook gewoon echt niet leuk.
wantquote:
Ziet er ook heerlijk uit!quote:
Maak me gekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:26 schreef douche-eendje het volgende:
Bohhh lijstje van gisteren. Erg. Heel erg. Maar toffe dag gehad
O: 2 crackers (pindakaas/appelstroop), glas melk.
T: sinasappel
L: 3 volkoren (2 20+smeerkaas, 1 sandwichspread). stuk komkommer.
T: kaki & peer.
DinerTussendoorKroegRestaurant: 2x grimbergen dubbel + kaasplankje. Paar keer een bitter lemon. MegavegaburgerEn als toetje chocoladesoufflé met witte toblerone, koffiecaramel en vanille-ijs.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Knor. Maar hey. Het was lekker.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:26 schreef douche-eendje het volgende:
Bohhh lijstje van gisteren. Erg. Heel erg. Maar toffe dag gehad
O: 2 crackers (pindakaas/appelstroop), glas melk.
T: sinasappel
L: 3 volkoren (2 20+smeerkaas, 1 sandwichspread). stuk komkommer.
T: kaki & peer.
DinerTussendoorKroegRestaurant: 2x grimbergen dubbel + kaasplankje. Paar keer een bitter lemon. MegavegaburgerEn als toetje chocoladesoufflé met witte toblerone, koffiecaramel en vanille-ijs.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Knor. Maar hey. Het was lekker.
burp!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks lekkerder dan een biertje om kwart voor 11 na 2 kuub stront scheppen?
waar haal je die? Want de groenteboer hier heeft het ook, gesuikerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:35 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag vnavond sushi
Net gedroogde mango gehaald.. jummmmm
ik heb ze bij ons op de markt gehaald. In de Boogaard zit een notenzaakje en daar hebben ze ze ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
waar haal je die? Want de groenteboer hier heeft het ook, gesuikerd.
In Singapore is het gewoon gedroogd te vinden zonder toevoegingen.Maar ja...
Lief, maar hoeft niet hoor. Ik ga zelf eerst wel even kijken bij onz natuurwinkel/supermarkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ze bij ons op de markt gehaald. In de Boogaard zit een notenzaakje en daar hebben ze ze ook.
Zal ik ze een keer voor je meenemen?
hmm ok.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lief, maar hoeft niet hoor. Ik ga zelf eerst wel even kijken bij onz natuurwinkel/supermarkt.
Die bij het notenwinkeltje bij ons zijn nl ook gezoet.
Ekoplaza heeft volgens mij de ongezoete gedroogde in het assortiment. Erg lekker jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lief, maar hoeft niet hoor. Ik ga zelf eerst wel even kijken bij onz natuurwinkel/supermarkt.
Die bij het notenwinkeltje bij ons zijn nl ook gezoet.
En nu tijd om het deeg voor de pizza's te makenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Tijd om naar de sportschool te gaan.
Buzzkill!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:29 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Alvast je vreetfestijn van vanavond eraf aan het sporten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ook nu hoor. Of om 4 voor een prevreetfestijnwijntje.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Mee eensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar het is soms ook gewoon echt niet leuk.
Ik heb ook zelfgemaakte pizza´s in de oven staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En nu tijd om het deeg voor de pizza's te maken
Lekker!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb ook zelfgemaakte pizza´s in de oven staan
Ja het is mijn cheatmeal. En morgen ga ik weer sporten. Gewoon van genieten dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker!
900kcal had ik uitgerekend, dus de rest van de avond rustig aan doen en dan zit het wel goed.
Zeker in combinatie met sport.
ik heb net een griekse schotel besteldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Sethiwe het volgende:
Heb ik snaaizin, denk ik hier gezonde ideeen op te doen, zie ik allemaal lekkere dingen voorbij komen.
lidl heeft gevulde koeken in de vorm van een konijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Konijnen gevulde koek? huh? Koek met konijn?
Jij bent moeder hèquote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
lidl heeft gevulde koeken in de vorm van een konijn.
Dat is irritant aan al die dingen waarmee je je kcal probeert bij te houden. Het zal nooit accuraat zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Reteirritant dat je in Fatsecret niet gewoon kunt invoeren, "gisteren heb ik driehonderdbiljoentriljoen calorieën genuttigd."
Als je uit eten gaat oid is het op deze manier niet echt te doen om in te geven dat je echt heul veul lekkers maar geen idee wat precies hebt gegeten... Of misschien moet ik dan maar kiezen voor 4 megawhoppers met bacon en kaas invoeren?
Nee maar daarom zou een knopje "echt heulheulveulteveul" retehandig zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is irritant aan al die dingen waarmee je je kcal probeert bij te houden. Het zal nooit accuraat zijn
Ik heb alle groente die ik in de keuken had liggen in een pan gegooid en ben er soep van aan het makenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:59 schreef douche-eendje het volgende:
Hmpf ik pak zo wel een soepje... Niks in huis, moet eigenlijk boodschappen doen maar zo geen zin in.
Ja dat zou hier ook nog wel moeten lukken denk ikquote:Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb alle groente die ik in de keuken had liggen in een pan gegooid en ben er soep van aan het maken(veel tomaten, courgette, ui, paprika en peterselie)
Heulquote:
Ja dat knopje heb ik de afgelopen 2 dagen ook wel gemist. En ze kennen grimbergen dubbel als bier niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar daarom zou een knopje "echt heulheulveulteveul" retehandig zijn
waar waar waar??????quote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef Tink89 het volgende:
....
Morgen weer regelmaat en ritme, vandaag iig genoten, leuk jurkje gekocht, rokje in maat 40 (!!!) en broek voor Canada deze zomer. En dat voor 54,95 bij elkaar! Was 70% korting en vanaf drie stuks nog eens 50% extra kassakorting. Had voor 366,- euro kleren eigenlijk... Zo fijn om in gewone maten te passen.
Hebben jullie ook zo'n zin in de lente?
Xx
Ugh ik wil geen ijscokar hier. Die van hier heeft zo'n kippenvel-liedje (mr. sandman) ipv een bel. Dit is hem hier... IEEEH.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:29 schreef nectarientje het volgende:
Hier kwam straks de ijcokar voorbij tingelen. Ik heb nog nooit een ijsje bij hem gehaald maar zijn bel zorgde wel voor een instant-zomergevoel!
Ik doe niet meer zo aan lijstjes, maar let enorm goed op mn eten en maak de bewuste keuzes. Hoop echt dat ik dat goed ga kunnen volhouden. Nu -3 kg en mn riem een gaatje strakker![]()
Ben ook weer begonnen met trainen voor de 4daagse dus de nodige kilometers gaan gemaakt worden komende maanden.
Rosada, bij Bandoleraquote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
waar waar waar??????
En ja, ik verlang naar de lente.. zo'n heerlijk lente zonnetje op je bol, mensen die een stuk vrolijker zijn en GEEN regen.
dat wordt een ritje Rosada dusquote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Rosada, bij BandoleraToffe rode jurk met strak lijfje en rode plooirok. Beetje fifties, maar office-apropriate!
Foto? Klinkt als een heel toffe jurk. Kijken of ik er 2 uur heen, 2 uur trrug voor over hebquote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Rosada, bij BandoleraToffe rode jurk met strak lijfje en rode plooirok. Beetje fifties, maar office-apropriate!
Er hingen er nog maar drie toen ik wegging, het was stampedruk en ik had de laatste grote maat... 44 in dit geval.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Foto? Klinkt als een heel toffe jurk. Kijken of ik er 2 uur heen, 2 uur trrug voor over heb
Tinkepink heeft niet echt een grote maat nodigquote:Op maandag 18 maart 2013 08:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Er hingen er nog maar drie toen ik wegging, het was stampedruk en ik had de laatste grote maat... 44 in dit geval.
Foto kan nu even niet, op het werk namelijk. Vanavond wel
niks mis mee hoor. Volkorenmafiaquote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pain de Boulogne of iets vergelijkbaars.
Hence het 'of iets vergelijkbaars'. Door de week komt mijn brood bij de bakker vandaan, in het weekend van AH.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ga eens brood halen bij een echte bakker ipv de AH. Is zoveel lekkerder.
De kleine pakjes uit de koeling is natte gist en de zakjes bij de bakproducten is droge gist.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Amazing No-Knead Bread: Step-by-step recipe:
http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/
Ik moet alleen nog even uitvinden waar ik droge gist vandaan haal. Ik heb wel eens zo'n klein vierkant pakje gist gekocht bij de supermarkt, maar geen idee of dat droog of nat is. Nat toch?
Dit dus bijv:quote:Op maandag 18 maart 2013 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Tx Isa, dan ga ik eens bij de bakproducten neuzen!
Doe ik ook wel eensquote:Op maandag 18 maart 2013 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vrienden van ons hebben elke dag vers brood. Ze gooit 's avonds de mix in de broodmachine, stelt de timer in en de volgende ochtend is het brood klaar als ze wakker wordt
Ow, bummerquote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een kind dat allergisch is voor sesam. We kunnen dus bijna geen lekkere broodsoorten meer kopen.
Oh, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een kind dat allergisch is voor sesam. We kunnen dus bijna geen lekkere broodsoorten meer kopen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Even hoor... (god weet hoelang de euforie duurt) maarreh...Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
Iig kan ik op dit moment heel makkelijk weerstand bieden tegen de bijna automatische neiging om te gaan kijken wat er in de koekjespot zit.
Maar ik doe het gewoon lekker niet!Ik heb dat NIET nodig!
![]()
Nee, abo-meet en foto's zijn alleen via pm verzondenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Staan die foto's hier ergens op fok?
je kan je hooft blurren!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoeft niet, mag wel![]()
Ik ben altijd benieuwd naar de mensen waar ik dagelijks mee ouwehoer maar ik zet mijn foto zelf echt niet onlie
Had al eens eerder wat foto's gepost hierquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoeft niet, mag wel![]()
Ik ben altijd benieuwd naar de mensen waar ik dagelijks mee ouwehoer maar ik zet mijn foto zelf echt niet onlie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
try me, ik versla jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat valt bij mij zelden mee.
Dat lijstje wat ik hier laatst postte was echt belachelijk.
pak daar een portie friet met drie snacks en tien bier bij en dan heb je mijn menu van afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:04 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb weleens in m'n niet-lijnen periode op één dag 2 chipszakken met dipsaus én 2 chocoladerepen gegeten. En dan ook nog gewoon ontbijt/lunch/avondeten (hoewel ik dat avondeten dan bijna niet weg kreeg, maar niets wilde laten merken aan m'n moeder)
Oh, I feel like a true fatty now
Gewoon de achterlijkheid van om 23.00 thuis komen, moe zijn, naar bed willen, maar dan toch nog even, zonder het eigenlijk te proeven, zo'n zakje koekjes naar binnen gaan staan werken.quote:O: Biscuitje, Brinta
T: puntje appelkruimelvlaai Ik haat jarige collega's!2
T: klein stukje slagroomtaart
T: mueslibol
L: stokbroodje brie
T: wortels
T: stuk of 6 kletskoppen
T: dropjes
T: kitkat
D: Broccoli stamppot
T: punselie(in de pauze bij de film)
T: zakje kinderkoekjes met chocola (om 23.00 toen ik thuis kwam van de film en ik eigenlijk doodmoe naar bed wilde)
Oepsiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dit was hem:
[..]
Gewoon de achterlijkheid van om 23.00 thuis komen, moe zijn, naar bed willen, maar dan toch nog even, zonder het eigenlijk te proeven, zo'n zakje koekjes naar binnen gaan staan werken.
Dat vind ik niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:12 schreef An24 het volgende:
[..]
OepsieWel knap dat je het naar binnen krijgt allemaal
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:13 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo moeilijk hoor
Ik at altijd door tot ik misselijk werd en dan ging ik vaak nog doorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:14 schreef An24 het volgende:
[..]Heb dit in het verleden ook gehad...maar nu zou ik er misselijk van worden
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik at altijd door tot ik misselijk werd en dan ging ik vaak nog door
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Knapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik ben niet voor niets zo zwaar als ik nu ben of als ik was he.
Ik kan het dus ook niet uit staan dat ik niet op een gegeven moment gewoon misselijk wordt, maar hooguit van de dropjes. Zo'n rol digestives met chocola? Die kan gewoon in 1 keer op, geen centje pijn.
Maar goed, op dit moment taal ik weer even helemaal nergens naar, dus daar ga ik me maar weer op focussen.
dan buiten die nasi niks.. misschien een keer een dropjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als jij 2 a 3 keer per dag een kom 'nasi' met nauwelijks voedingswaarde wilt gaan eten moet je dat doen. Wat eet je verder?
weinig calorieën? Ik dacht dat rijst best wel aardig wat calorieën bevatte door de KH die het zijn? Lijkt me niet echt slim. Weinig variatie in je voedingsstoffen dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:23 schreef Jimbo het volgende:
Hoi, ik ga jullie even tergen met een vraag.
plain and simple, zou ik afvallen als ik elke dag ipv een boterhammetje voor de lunch en ontbijt (en regelmatig avondeten) gewoon zelfgemaakte nasi eet ? (dus witte rijst, met een klein beetje ham , wat prei en een geklutst eitje erdoorheen)
t voed goed, weinig calorieën en ik vind t lekker...
puick plan lijkt me zo ?
ik ken alleen de user SHEquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Je moet dan de SHE rijst gaan doen!![]()
Denk ik.
LIF / Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvuduquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ken alleen de user SHE
wat is deze?
Als je echt wilt afvallen moet je de hele dag door groenten, fruit, plantaardige vetten en proteinen eten. Rijst doet je suikerspiegel stijgen. Als je echt wilt afvallen heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:23 schreef Jimbo het volgende:
Hoi, ik ga jullie even tergen met een vraag.
plain and simple, zou ik afvallen als ik elke dag ipv een boterhammetje voor de lunch en ontbijt (en regelmatig avondeten) gewoon zelfgemaakte nasi eet ? (dus witte rijst, met een klein beetje ham , wat prei en een geklutst eitje erdoorheen)
t voed goed, weinig calorieën en ik vind t lekker...
puick plan lijkt me zo ?
jammerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je echt wilt afvallen moet je de hele dag door groenten, fruit, plantaardige vetten en proteinen eten. Rijst doet je suikerspiegel stijgen. Als je echt wilt afvallen heb je er niets aan.
Ik wil niet oud worden, ik wil gewoon de +-10kg kwijt die eraan gevreten zijn sinds 2 jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet jammer, is beter voor je lichaam, word je gezond oud van
Je hebt ze er ook niet in een paar weken 'aangevreten' toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wil niet oud worden, ik wil gewoon de +-10kg kwijt die eraan gevreten zijn sinds 2 jaar
Okay, ga jij dan lekker op je 50e suikerziekte krijgen en de laatste tien jaar van je leven in en uit het ziekenhuis lopenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wil niet oud worden, ik wil gewoon de +-10kg kwijt die eraan gevreten zijn sinds 2 jaar
5kg in las vegas, 2met de feestdagen erna en de overige 3 in een jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt ze er ook niet in een paar weken 'aangevreten' toch?
Hier is over het algemeen de standaard dat er 6 keer per dag gegeten wordt. En we eten dan zoveel mogelijk dingen waar je lichaam echt iets aan heeft. Er zijn ontzettend veel gezonde en lekkere dingen te krijgen, je moet alleen even een idee op doen zo af en toe. Daarom plaatsen we lijstjes en geven elkaar daar commentaar op.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die BodyBuilders eten juist gezond. Niet allemaal, maar de meesten zijn daar juist heel erg mee bezig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het komt er op neer dat als je heel extreem wilt gaan doen, de bodybuildertjes in een ander topic je graag willen helpen/indoctrineren. En als je gezond wilt doen ben je hier meer dan welkom
Je kunt hier natuurlijk ook posten als je niet gezond wilt doen maar dan krijg je dus constant commentaar.
Bij hun gaat het idd ook gewoon om je levensstijl veranderen. Het is alleen een andere levensstijlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zoiets wilde ik idd ook zeggen. Je moet er alleen wel ook heel gericht bij sporten zoals zijn doen, anders heeft het geen zin.
Maar dat wat zij doen is niet per definitie ongezond hoor.Integendeel, ze 'verstieren' zelf ook vaak genoeg topics van mensen die binnen 1 maand 15 kilo af willen vallen.
De meeste Bodybuilders eten heel eentoning en vooral te veel proteinen en rijst. Als ze de 50 passeren worden ze daardoor juist ineens heel rimpelig en de spiermassa gaat snel achteruit, onder andere door nierproblemen. Ik heb net een studie gelezen dat bodybuilders gemiddeld minder lang leven dan bijvoorbeeld vegatariers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die BodyBuilders eten juist gezond. Niet allemaal, maar de meesten zijn daar juist heel erg mee bezig.
Gebruiken die bodybuilders uit die studie ook anabolen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:50 schreef An24 het volgende:
[..]
De meeste Bodybuilders eten heel eentoning en vooral te veel proteinen en rijst. Als ze de 50 passeren worden ze daardoor juist ineens heel rimpelig en de spiermassa gaat snel achteruit, onder andere door nierproblemen. Ik heb net een studie gelezen dat bodybuilders gemiddeld minder lang leven dan bijvoorbeeld vegatariers.
Nee, wel supplementen. Zijn de bodybuilders in het bb topic ook al rond de 50?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Gebruiken die bodybuilders uit die studie ook anabolen?
Zou best kunnen wat jij zegt, maar ik heb een andere indruk van (zeker een aantal) mensen in het bb-topic.
Nee ik bedoel dat zij wel aardig gevarieerd eten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, wel supplementen. Zijn de bodybuilders in het bb topic ook al rond de 50?
Er is er iig een van achter in de 40.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, wel supplementen. Zijn de bodybuilders in het bb topic ook al rond de 50?
Ah, okay. Een kwestie van heel lang het topic volgen dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:56 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat zij wel aardig gevarieerd eten.
Ik lees daar wel al een tijdje mee jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah, okay. Een kwestie van heel lang het topic volgen dus
Nou, als we daar moeite mee zouden hebben hebben zaten we hier niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:12 schreef An24 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar anywayz, dag hier gaat lekker.
O: 2 crackers (cottage cheese & appelstroop), beker melk.
T: stukje taartwant collega is 40 jaar in dienst.
L: 3 volkoren philadelphia, cherrytomaatjes, kiwi.
T: banaan.
D: andijviestamppot met aardappel/koolrabi-puree en krokant gebakken stukjes pittige tofu.
T: nog geen idee.
Zat je weer vanalles in je hoofd te proppen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, een voorbeeldje van mijn ransbakkerij als ik een slechte dag heb? Afgelopen zaterdag!
O: 2 sneetjes roggebrood met kaas
T/L: Banaan
T: zak paaseitjes, blikje dr. pepper
T: plak kaas uit de koelkast
T: nog wat chocolade ter afwisseling
D: Friet met mayo, frikandel speciaal, kroket, kaassouflé, biertje
T: 10 flesjes bier
T: Zak Hamka's
T: Zak popcorn
T: Boterham met 3 centimeter pindakaas
Zo, en nu ga ik de kcals uitrekenen
Oh ja, als ik los mag van mezelf dan zijn er ook echt geen grenzen hoor. Alleen schuif ik dat niet op hormonen of depressie, maar gewoon omdat ik er zin in hebquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zat je weer vanalles in je hoofd te proppen?
Here! Hoe krijg je het weg!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, een voorbeeldje van mijn ransbakkerij als ik een slechte dag heb? Afgelopen zaterdag!
O: 2 sneetjes roggebrood met kaas
T/L: Banaan
T: zak paaseitjes, blikje dr. pepper
T: plak kaas uit de koelkast
T: nog wat chocolade ter afwisseling
D: Friet met mayo, frikandel speciaal, kroket, kaassouflé, biertje
T: 10 flesjes bier
T: Zak Hamka's
T: Zak popcorn
T: Boterham met 3 centimeter pindakaas
Zo, en nu ga ik de kcals uitrekenen
Kun je je voorstellen dat ik dat in mijn werkloze periode soms tot vier keer per week deed?quote:
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat ik dat in mijn werkloze periode soms tot vier keer per week deed?
(oh ja, daarom zit ik nu weer hier)
ik krijg vreetbuien door de alcohol. En bier is al niet bepaald lightquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn record aan snaaien staat geloof ik op 2 zakken bugles en wat chocola op 1 avond. Valt nog meeMaar dat krijg je als je je avondeten skipt door in slaap te zijn gevallen op de bank en om 10 uur pas wakker worden
ik ook!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg wel altijd gruwelijke honger van dit soort gesprekken
dat is mijn "voordeel". Ik ben geen alcohol drinker. Ja zo af en toe op zaterdagavond een glaasje baileys met een hoop ijs maar dat het dan ook. Ik lust geen bier en geen wijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg vreetbuien door de alcohol. En bier is al niet bepaald light
we hebben wel een snoepautomaat maar daar moet je voor chippen en ik heb geen geld op m'n chip gelukkig. Ben al wel kwijlend naar mijn boterhammen aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook!
gelukkig op het werk zonder snoepautomaat oid beneden
Om deze reden beloof ik mezelf na het uitgaan 1 kroket! Dan sta ik in de kroeg al biertjes drinken al aan die kroket te denken en dan is het echt het lekkerste ooit. Ben bang dat als ik mezelf dat 'afpak' ik ook los ga in patat/chips/enz.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg vreetbuien door de alcohol. En bier is al niet bepaald light
thanksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is mijn "voordeel". Ik ben geen alcohol drinker. Ja zo af en toe op zaterdagavond een glaasje baileys met een hoop ijs maar dat het dan ook. Ik lust geen bier en geen wijn.
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
inb4 de "ik geef niks om alcohol" opmerkingen
Lurkers bestaan nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo..zit de lurkers ff honger te bezorgen met al die vreetverhalen![]()
Amateurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:04 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb weleens in m'n niet-lijnen periode op één dag 2 chipszakken met dipsaus én 2 chocoladerepen gegeten. En dan ook nog gewoon ontbijt/lunch/avondeten (hoewel ik dat avondeten dan bijna niet weg kreeg, maar niets wilde laten merken aan m'n moeder)
Oh, I feel like a true fatty now
nee joh... gewoon TF gebruiken. ..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit.
Al moet ik dan wel nog vaker het woord Taart in de mond nemen
Ik ga nu elke dinsdag zwemmen en verbaas me er telkens weer over wat een enorme vrouwen daar (ogenschijnlijk) zonder gene rondlopen. Ik val daar echt niet op, jij dus ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die schranslijstjes doen mij wel goed. Ik vind het nog steeds bizar moeilijk om de knop écht om te zetten. Dat teringweer helpt ook echt niet, heb helemaal nergens zin in
.
Maar vanochtend wel weer gefietst naar werk, 10km. Heb heel veel gezonde en lekkere dingen in huis gehaald, dus ik ga er maar weer tegenaan. Ik wil heel graag baantjes trekken in het zwembad, vind ik heerlijk om te doen en er zit er 1 op 5 minuten afstand van m'n huis. Heb dus maar een nieuw zwempak besteld, eens kijken of ik daarmee naar het zwembad durf...
Mij verbaast het ook altijd hoor... Vrouwen met megadecolletes en heeeeeeele kleine 'broekjes'. Ik heb voor vrijzwemmen/dagje paradijs ook een bikini, nog een bikini en een tankini. Ben zeker niet blij met m'n buik, maar vind een badpak rot zitten. Mijn bikini's bedekken iig alles wat bedekt moet worden van mezelf en passen fatsoenlijk. Voor baantjes trekken heb ik een zwangerschapsbadpak van de decathlon. Was de enige met bandjes die achter kruisen waar m'n borsten inpassen. Niks zo lelijk en oncharmant als afzakbandjes bij een badpak, brrt!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga nu elke dinsdag zwemmen en verbaas me er telkens weer over wat een enorme vrouwen daar (ogenschijnlijk) zonder gene rondlopen. Ik val daar echt niet op, jij dus ook niet![]()
Er loopt een meisje rond in een bikini van maatje 36 terwijl ze zeker maat 44 heeft. Haar billen, kruis en borsten zijn bedekt door een klein driehoekje, ziet er echt niet uit. Ze lijkt er alleen maar dikker door.
Ik wil ook een nieuw zwempak. Ik heb nu een te grote bikini aan die volgens mij bij mijn tepels flink doorschijnt. Maar goed, het is ladies night op dinsdag en ik vind het gescheten. Over 5 kilo koop ik wel iets anders.
Bij de Decathlon dus... wacht!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Zeester het volgende:
Waar koop je eigenlijk een sport badpak in een grotere maat? Ik zwem nu steeds in mijn badpak met ingebouwde cups, maar dat is toch risky business op het tepel-front. Dus eigenlijk moet ik ook een sportbadpak.
Ik ook al jaren niet meer behalve dus de laatste weken. Maar dat komt ook omdat we nooit ergens naartoe gaan waar het lekker warm is omdat ik dat niet trek. Sowieso, hangen bij het strand of zwembadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een appelmodel, dus heb al sinds Samos 2007 geen bikini meer gedragen
Denk ook niet dat het er ooit nog in zit, frankly
Ik draag gewoon bikini's. Mijn buik is weliswaar niet perfect, maar ik vind een badpak onhandig *wc gaan enzo bij een hele dag strand/zwembad* en niet lekker zitten op het droge.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar draag je dan een bikini?
Ik hou van corrigerende badpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Goede motivatie!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik ga dus een maand naar Maleisië, en wil daar écht gaan duiken, snorkelen en zwemmen dus wil gewoon iig blij genoeg zijn met mezelf om dat te doen.
Nou, dat gaat helemaal lukken dan!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik ga dus een maand naar Maleisië, en wil daar écht gaan duiken, snorkelen en zwemmen dus wil gewoon iig blij genoeg zijn met mezelf om dat te doen.
Wie stopt z'n badkleding dan ook in de wasmachine?!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een geweldig afkledend badpak, maar na een paar keer in de wasmachine is die doorschijnend geworden (zie je gewoon mijn tepels en zo). Dus maar niet meer aan gedaan.
mager eten is daar zeker mogelijk, tenzij je alleen maar roti canai eetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef Zeester het volgende:
Ik heb sowieso veel meer issues met m'n kont dan met mijn buik, dus het ongemakkelijkste deel van strand is de onderkant uit, niet de bovenkant. Vooral ook omdat mijn benen tegen elkaar schuren en dat ziet er zo lelijk uit als je langs een zwembad/over een strand loopt.
Ik heb hetzelfde, al is m'n 'onderbuik' ook een probleem punt, maar m'n taille dan weer niet. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat het de gezondste manier is om je vet te dragen, want het vet rond je taille is het ongezondst zegt men altijd. Maar soms is het wel frustrerend om zo'n enorme zandloper te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar.
En nu ik iets afval, gaat er helaas bijna niets van mijn benen af, maar mijn buikvetrolletje krimpt wel.
Is ook prettig, maar ik zou graag slankere benen hebben.
Is ook veel makkelijker met kleding kopen, want broeken moet ik als grote maat kopen, anders passen ze niet over mijn heupen, maar dan heb ik bovenaan weer heel veel ruimte over.
Ik hoor regelmatig dat ik een vrouwenfiguur heb, maar ja waarom ze dan geen kleding in die pasvorm hebben, snap ik dan ook niet!
Tot zo ver frustatiepost
Net heerlijk een uurtje een soort boksles gedaan, was alleen dus een pittige privetraining.
Qua eten gaat het ook goed, heb weinig gesnoept afgelopen dagen.
wat leuk! Ik ga rondtrekken, maar heb nog niet echt iets vast staan. Wil iig naar de Perhentian Islands, cameron highlands, penang misschien, en dan over naar Borneo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
mager eten is daar zeker mogelijk, tenzij je alleen maar roti canai eet![]()
waar ga je heen? ik heb het bizarre geluk dat wij (schoon)familie in Maleisie hebben dus we kunnen er relatief vaak heen ( wat neerkomt op 1 x per drie jaar!)
Ligt aan je maat en je borsten denk ik. Voor mij zou dit absoluut geen optie zijn... Gewoon laten komen, passen en even een paar keer op en neer hupsenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:39 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat deze http://www.wehkamp.nl/dam(...)=2,19,4,17&PI=1&SM=0 misschien ook wel degelijk genoeg is om in te aquajoggen en die vind ik wel mooier dan de sportbadpakken.
Epicquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb lekker stoer in de regen mijn halve uurtje gelopen. Ik werd op de dijk ingehaald door een moslima in rok, regenjas en hoofddoek. Volgens mij was ze Evy les 1 aan het doen want ze rende telkens een stukje. Ik had echt de neiging om "You go girl!" te roepen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
wat leuk! Ik ga rondtrekken, maar heb nog niet echt iets vast staan. Wil iig naar de Perhentian Islands, cameron highlands, penang misschien, en dan over naar Borneo.
is het erg als ik gelijk aan eten denk als ik aan Maleisie denk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
wat leuk! Ik ga rondtrekken, maar heb nog niet echt iets vast staan. Wil iig naar de Perhentian Islands, cameron highlands, penang misschien, en dan over naar Borneo.
Ik heb me echt de hele middag zitten verheugen op m'n koude blikje cola light, en hij is heerlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef Zeester het volgende:
Meh ik had net zooooo'n zin in een lekker koud glaasje cola light. Wat zou ik wel kunnen drinken als ik af en toe toch een x wat anders dan water/thee/koffie/melk zou willen wat wel een goede optie is? Ik ben echt zo'n junkie.
Cola light.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:17 schreef Zeester het volgende:
Meh ik had net zooooo'n zin in een lekker koud glaasje cola light. Wat zou ik wel kunnen drinken als ik af en toe toch een x wat anders dan water/thee/koffie/melk zou willen wat wel een goede optie is? Ik ben echt zo'n junkie.
dan moet je dus water drinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef Zeester het volgende:
Ik heb zelf ook niets tegen aspartaam, maar ik merk wel dat het niet-snoepen me nu beter afgaat nu ik de cola light weersta. Af en toe een glaasje vind ik ook prima maar ik wil het gewoon niet meer thuis drinken, gewoon op een terras of als ik ergens anders ben.
Maar het valt me wel echt tering zwaar. En fanta is geen optie want daar krijg ik maagzuur van. En wil sowieso liever ook niet de ene frisdrank verslaving voor de ander vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |