SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:11 schreef Kreator het volgende:
Ik wou dat ik een bmi van 27 had. Dit lijkt me een leuk topic.
Groetjes,
K.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Je zou onze feeder kunnen zijn
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zoiets als die cupcakes hierboven, maar dan zonder de slagroom?
Daar wordt toch iedereen vrolijk van. Laat ik ook eens gaan denken wat ik vandaag zou kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:37 schreef Brighteyes het volgende:
And now for something competely different: mijn kutbui lijkt weer overgedreven, de Italiaanse stoofpot staat al op het vuur te pruttelen,
QFTquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
En kinderen van anderen zijn over het algemeen sowieso stom.
Ik zou me dan vooral nog een keer omdraaien in bedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vroeg wakker omdat er elk moment 2 kuub stront op onze stoep gestort kan worden
Had jij geen verloofdequote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het leek me handiger om het zsm naar achteren te kruien
Had jij geen baan?quote:
huh, wat heeft dat met SQ's stront te maken?quote:
Je was me net voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh, wat heeft dat met SQ's stront te maken?
Nou ja de enige reden waarom SQ geen stront zou mogen schuiven omdat ze een verloofde heeft, leek me dat je een aanhanger van het pre-emancipatisme bent, maar dan zou je ook geen baan hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh, wat heeft dat met SQ's stront te maken?
Ik was ook heel erg serieusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja de enige reden waarom SQ geen stront zou mogen schuiven omdat ze een verloofde heeft, leek me dat je een aanhanger van het pre-emancipatisme bent, maar dan zou je ook geen baan hebben
Ik ookquote:
quote:
ik wacht nog op den poepquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]ga jij nou maar kruieren
Goed voor de lijn
i'm with her..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar het is soms ook gewoon echt niet leuk.
En kinderen van anderen zijn over het algemeen sowieso stom.
wantquote:
Ziet er ook heerlijk uit!quote:
Maak me gekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:26 schreef douche-eendje het volgende:
Bohhh lijstje van gisteren. Erg. Heel erg. Maar toffe dag gehad
O: 2 crackers (pindakaas/appelstroop), glas melk.
T: sinasappel
L: 3 volkoren (2 20+smeerkaas, 1 sandwichspread). stuk komkommer.
T: kaki & peer.
DinerTussendoorKroegRestaurant: 2x grimbergen dubbel + kaasplankje. Paar keer een bitter lemon. MegavegaburgerEn als toetje chocoladesoufflé met witte toblerone, koffiecaramel en vanille-ijs.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Knor. Maar hey. Het was lekker.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:26 schreef douche-eendje het volgende:
Bohhh lijstje van gisteren. Erg. Heel erg. Maar toffe dag gehad
O: 2 crackers (pindakaas/appelstroop), glas melk.
T: sinasappel
L: 3 volkoren (2 20+smeerkaas, 1 sandwichspread). stuk komkommer.
T: kaki & peer.
DinerTussendoorKroegRestaurant: 2x grimbergen dubbel + kaasplankje. Paar keer een bitter lemon. MegavegaburgerEn als toetje chocoladesoufflé met witte toblerone, koffiecaramel en vanille-ijs.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Knor. Maar hey. Het was lekker.
burp!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks lekkerder dan een biertje om kwart voor 11 na 2 kuub stront scheppen?
waar haal je die? Want de groenteboer hier heeft het ook, gesuikerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:35 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag vnavond sushi
Net gedroogde mango gehaald.. jummmmm
ik heb ze bij ons op de markt gehaald. In de Boogaard zit een notenzaakje en daar hebben ze ze ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
waar haal je die? Want de groenteboer hier heeft het ook, gesuikerd.
In Singapore is het gewoon gedroogd te vinden zonder toevoegingen.Maar ja...
Lief, maar hoeft niet hoor. Ik ga zelf eerst wel even kijken bij onz natuurwinkel/supermarkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ze bij ons op de markt gehaald. In de Boogaard zit een notenzaakje en daar hebben ze ze ook.
Zal ik ze een keer voor je meenemen?
hmm ok.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lief, maar hoeft niet hoor. Ik ga zelf eerst wel even kijken bij onz natuurwinkel/supermarkt.
Die bij het notenwinkeltje bij ons zijn nl ook gezoet.
Ekoplaza heeft volgens mij de ongezoete gedroogde in het assortiment. Erg lekker jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lief, maar hoeft niet hoor. Ik ga zelf eerst wel even kijken bij onz natuurwinkel/supermarkt.
Die bij het notenwinkeltje bij ons zijn nl ook gezoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |