Idd een zeer orgineel idee, nog nooit gezien, zo'n...boekenhandel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, maar vooral de stem.
En een winkel met alleen haar boeken
"Take over control"quote:
Nou ik denk dat ze het zo af zetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en hoe krijg je die zooi er weer uit als je moet slapen
quote:
quote:
Zijn moeder verkoopt zijn kaartjes nog.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:18 schreef alors het volgende:
Als ik op Pietertje google krijg ik geen links naar malafide ticketbureaus...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lacht alleen om zichzelf. triest persoonquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]De lat ligt gewoon laag bij Pieter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
College tour.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:20 schreef Stiggie het volgende:
ALLEMAAL SCHAKELEN NAAR VOETBAL INTERNATIONAL
VBL / Voetbal International #612 Do re mi fa sol, alweer een topic vol!
UNITEquote:
Met izzard?quote:
In de introductie noemen ze hem de grootste komiek van de wereld.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:41 schreef Stefan het volgende:
Najib zou toch ook komen, durfde zeker niet omdat Youp en Jochem hem een verrader vinden
Omdat hij zijn shows aan RTL verkoopt en die twee de Vara trouw blijven.quote:
Vooral dat laatste he, brrr engquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
En nee, ik doe niets met Whatsapp en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren.
Ik heb al niet zo'n hoogfreqeunt contact met vrienden en kennissen en áls ik al iets uitwissel kan dat prima via Mail, Facebook, telefoon, SMS, forum en....heel soms ook nog live, irl en zo.. *ril*
VARA-gids?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Welk blad dan wel? Ja wat Party betreft heeft hij wel gelijk.
Panorama? Revue? VN?
Het Vrije Volk, jaargang 1968 ongeveer.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Panorama? Revue? VN?
Poeh ik kan gelukkig zeggen dat ik dat blad niet lees, zelfs niet bij de kapper, daar lees ik meestal de Panoramaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Daar stond laatst al een heel interview met hem in.
Maar verder heeft hij groot gelijk omdat soort rommel als Party te boycotten. Dat zou iedereen moeten doen. Dat is een blad voor de allerdomste huisvrouwen.
Donald Duck.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Panorama? Revue? VN?
Iets lezen voor plaatjes.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Staan daar interviews in? Die lees ik alleen voor de plaatjes.
Haha, je hebt al helemaal zin in je ontmoeting met Karina he!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Candy is nergens meer voor nodig.
www.omakutje.nl
Ik ken deze twee niet eens... wel de Seventeen, maar geen idee of die nog bestaat.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee, of anders de Rosie, of de Tuk?
Heej ik ben geen oma hequote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, je hebt al helemaal zin in je ontmoeting met Karina he!
Nee weet ik. En ik zeg er ook niks van want dan doe ik mezelf ook tekort (ben ook uit de tijd van Candy, Rosie, Tuk en Seventeen).quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee weet ik. En ik zeg er ook niks van want dan doe ik mezelf ook tekort (ben ook uit de tijd van Candy, Rosie, Tuk en Seventeen).
Ik moet aan die koekjes denken, Tucsquote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Geweldig verzonnen trouwens die naam voor een tijdschrift. De Tuk!
Ik heb van alle titels wel eens *kuch* gehoord.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee weet ik. En ik zeg er ook niks van want dan doe ik mezelf ook tekort (ben ook uit de tijd van Candy, Rosie, Tuk en Seventeen).
Waarom een platform geven aan zo een kutcrimineel?quote:Tottie Kiel is beter bekend als ‘de tunnelgraafster van Breda’. Ze wordt in 2007 veroordeeld wegens dubbele poging tot moord. In 2010 weet ze een tunnel te graven onder de koepelgevangenis van Breda en breekt uit. Ze is een maand vrij, maar wordt na een enorme klopjacht weer ingerekend. Haar verhaal is nu opgetekend in het boek ‘Tottie’s Vlucht’: een spannend en tegelijkertijd humoristisch boek over haar belevenissen in de vrouwengevangenis en haar uitbraak.
Dé Epica?quote:
quote:Epica (uitspraak: Èpica) is een Nederlandse band bestaande uit Simone Simons (zang), Mark Jansen (grunt en gitaar), Coen Janssen (keyboards), Rob van der Loo (basgitaar), Ariën van Weesenbeek (drums) en Isaac Delahaye (gitaar).
nee, dat is Floor van After Forever. Maar die laatste band is al enkele jaren terug gestopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Die was toch ook tijdelijk gaan zingen zo'n andere gothicband, uit Finland? Nightwish?
quote:
Racoon komt vertellen wat hun ideale muziekavond is.quote:Muziek: Epica
De Nederlandse band Epica treedt op 23 maart, samen met een 70-koppig Hongaars koor en orkest, op in Eindhoven. Vanavond is de band te zien in DWDD.
ja zover waren we inmiddels al. Oftewel iets over Racoon wat niemand boeiend vindt, en dan nog 1 minuut Epica wat veel te weinig is.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:15 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Racoon komt vertellen wat hun ideale muziekavond is.
Wat komt Femke doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Als ik kijk ! Kijk ik voor Femke Halsema
Oh. Had ik even gemist dat het er al stond.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja zover waren we inmiddels al. Oftewel iets over Racoon wat niemand boeiend vindt, en dan nog 1 minuut Epica wat veel te weinig is.
Sharon van WT is leukerquote:
Ik ook, draai het regelmatig.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
Het is niet te geloven, maar Epica ken ik zowaar
Oh...ik vroeg me al af wat dit wasquote:
Niet mee eens.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Epica is niet veel aan, buiten LP1
Wel live in de uitzending, dan zie ik het tenminste ook nogquote:Op maandag 18 maart 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Als ik maar niet als ik daar zit per ongeluk heel hard doorrrrr roep.
Ja 20 jaar geledenquote:
Toen-ie nog niet in zijn eigen kots zwom.quote:
Hij neemt zichzelf tenminste niet serieus, gezien de reclame waar hij aan mee deed.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
David. Zo treurig dat het een cultgehalte heeft.
Dat ook niet, maar je kan het ook zien als aandachtsgeil.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf tenminste niet serieus, gezien de reclame waar hij aan mee deed.
Keer wat anders dan die anderequote:
Ja hij is inmiddels wel uit zijn dip denk ik. Maar Michael Knight wordt hij nooit meerquote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf tenminste niet serieus, gezien de reclame waar hij aan mee deed.
quote:
Curling misschienquote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een sportievere sport vind je haast nergens meer.
Hij heeft te weinig borsthaarquote:
Handboogschietenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een sportievere sport vind je haast nergens meer.
Misschien harst hij het wel.quote:
Koert heeft haar nog gebatst, wist jij dat ?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Femke is de buurvrouw van Koert Westerman geweest, wisten jullie dat?
Ik meen me te herinneren dat daar veel gediscussieerd werd.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Femke is de buurvrouw van Koert Westerman geweest, wisten jullie dat?
meer gediscussieerd dan gebatstquote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Koert heeft haar nog gebatst, wist jij dat ?
Absoluut!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee? Vertel meer?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ben er ook al uit.quote:
quote:
Is het nog droog daar?quote:
Wie zegt dat het gel is?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Jivis het volgende:
Hoeveel potten gel zouden er in Rob's haar zitten?
Trekhaakvet?quote:
Femke!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |