FRIETquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben al uitgenast en ik heb nog honger.
mja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben al uitgenast en ik heb nog honger.
shar had een nabestellingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit jij heel de dag de t&t's van nagelmeisjes te checken?
quote:Een 9-jarig Turks jongetje is samen met zijn pleegouders, een lesbisch stel uit Den Haag, op een geheim adres ondergebracht.
Dat meldt Bureau Jeugdzorg Haaglanden vrijdag.
De actie komt voort uit commotie die in Turkije is ontstaan over het onderbrengen van islamitische pleegkinderen bij homogezinnen. Jeugdzorg vraagt het kind en de twee vrouwen met rust te laten. Van concrete bedreiging is geen sprake.
Tuurlijk heb niks beters te doen ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit jij heel de dag de t&t's van nagelmeisjes te checken?
Das toch keidun, lijkt me niet zo lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh nassen!
Vanmorgen overigens dus melk met banananana gemixt.... Mja
Eens kijken of het met kwark iets beter smaakt
Nee dat viel eik wel meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das toch keidun, lijkt me niet zo lekker.
eBay?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
score, lange apple kabels, oplaadblokje en setting powder
Heb je 'm opgegeten of weggetieft?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! De ananas is op, I repeat, de ananas is op.
Ik gebruik gewoon de transculent powder van Essence. Is dit beter/anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu 49gram setting powder voor 12 euro ofzoEerst betaalde ik 18 euro voor 20gram
opgegeten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je 'm opgegeten of weggetieft?
en die 20 gram was al op??>quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu 49gram setting powder voor 12 euro ofzoEerst betaalde ik 18 euro voor 20gram
Geen idee, dit is ook translucent powderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de transculent powder van Essence. Is dit beter/anders?
Ik zeg toch niet dat het een probleem is kutje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijna ja, en dit is een probleem omdat?
Ik heb toch ook niet gezegd hoe lang ik die pot al hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een probleem is kutje.
Ik geraak alleen nooit zo snel door die dingen heen.
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
essence is 8 gram voor 3 euro en daar doe ik ongeveer een jaar mee
En de jouwe is ook geperst?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.
Dat klopt. Maar ach, dit is makkelijk gehaald (als het op voorraad is uiteraard).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.
Dit is nog makkelijker want postbodequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ach, dit is makkelijk gehaald (als het op voorraad is uiteraard).
ik heb toch setting powder voor je!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
score, lange apple kabels, oplaadblokje en setting powder
NIET je had primer. tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb toch setting powder voor je!
nooit last van, bij mij zeggen die losse altijd POEF en dan zit alles onder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen geperste want die breken
Ik sleep elke week mijn makeup heen en weer in een koffer, dan willen die dingen nog wel eens brekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit last van, bij mij zeggen die losse altijd POEF en dan zit alles onder.
Conclusie: voor mij geen toegevoegde waarde, ik hou het bij essence
Ik zou voor die paar centen gewoon in beide huizen een poedertje neerleggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sleep elke week mijn makeup heen en weer in een koffer, dan willen die dingen nog wel eens breken
Mja ik heb niet echt een handige plek daaro waar ik mijn makeup kan opbergen, het staat overal al vol met mijn zooi. Als ik zo ook zou gaan werken met makeup dan werd brum gillend gekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou voor die paar centen gewoon in beide huizen een poedertje neerleggen
(ja, ik wil het laatste woord, het is vrijdag)
Ik heb er standaard 1 in m'n thuis samen met een simpele kwast van Essence. Net als zakdoekjes, handcreme, elastiekjes, lippenstift (x1000), lippenbalsem (x1000) en allerlei andere zooiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skjoe houd van gelijk hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat jullie deze moesten kopen, dus ik snap skjoe dr 'DIE VAN MIJ IS TOCH BETER' discussie niet helemaal maar goed
Het gaat bij mij nu ook hard. Crčmes dubbel, afhaalmeuk dubbel.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat bij mij nu ook hard. Crčmes dubbel, afhaalmeuk dubbel.
Die mascara die bij jou lag was achteraf wel makkelijk, meteen maar bij Joop neergeflikkerd.
Ja dat het 1 dan beter is dan het ander, what everquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat valt hier gelijk aan te hebben
ik zeg helemaal niet dat dit beter is. Voor mij is het wel beter. Ik was enkel aan het afwegen of er voordelen zouden zitten aan een andere optie en ben tot de conclusie gekomen dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat jullie deze moesten kopen, dus ik snap skjoe dr 'DIE VAN MIJ IS TOCH BETER' discussie niet helemaal maar goed
Ik hoop dat je nu vrolijk verder kunt leven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat dit beter is. Voor mij is het wel beter. Ik was enkel aan het afwegen of er voordelen zouden zitten aan een andere optie en ben tot de conclusie gekomen dat dat niet het geval is.
Oh ja, douchemeuk ook nog. Scheerzooi vertik ik om mee te slepen, zo harig ben ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
douche zooi, gezichtschoonmaak zooi, cremes, serum, scheergel, nail art zooi, topcoats, treatments, handcreme, flutter
*burp*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die ga ik proberen iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook als tussenweg gewoon magere yoghurt pakken
Ermenerm
ik had vanmorgen een baneen door de kwark geprakt maar ik denk dat dat voor jou nog te veel op vast voedsel lijktquote:
Hahaha, je hoeft toch geen verantwoordig aan mij af te leggen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ!
Ik heb vandaag 2 krentebollen met kaas op en kippensoep. Heb nog een banaan liggen en nog evt krentebol met kaas voor als k honger krijgMaar dat had ik nog liggen, vanmiddag kwark halen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB GEEN M&MS GEGETEN
Ik HERHAAL
GEEN
M&MS!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vanmorgen een baneen door de kwark geprakt maar ik denk dat dat voor jou nog te veel op vast voedsel lijkt
JIJ BENT MIJN EETCOACHquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, je hoeft toch geen verantwoordig aan mij af te leggen?
Chips!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar kwark is wel OMNOMNOM
Maar ik las dat in vruchtenkwark wel velen suiker zat... anders had ik dat gepakt
Kijk wel even voor magere yoghurt en naturel kwark.
Ooit vind ik iets wat ik gewoon echt keilekker vind en het elke ochtend MOET hebben
Kun je die niet uit het zicht zetten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
De zak M&Ms staat hier nog in de kamer, nog tot 5 uur weerstaan
Ik eet ook niet hetzelfde als jou, maar ik ga je het gewoon vertellen ook al wil je het niet aanhorenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd maar ik moet afvallen dus ik eet heul anders!
er staat een beeldscherm voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet uit het zicht zetten?
Iets zegt me dat daar ook velen suikers in zit....................................... denk ik zo..........quote:
okay.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik eet ook niet hetzelfde als jou, maar ik ga je het gewoon vertellen ook al wil je het niet aanhoren
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren kennismakingsgesprek met de bruidsfotografe en bb had een schaaltje pure scholiertjes op tafel gezet. Anderhalf uur boven die koekjes zitten en die chocoladegeur opsnuiven
wil ik bestquote:
Juuuup!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]TORTURE
![]()
Zolang ik het niet zie; heb ik er geen last van maar als het voor m'n neus ligt..........................![]()
Is elke magere kwark okay? of zijn er echt een paar merken die er mega aidsbende ingooien waardoor het slecht is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil ik best
[..]
Juuuup!
Maar toen bb ze ging opbergen heb ik er eentje gepakt. Dan zijn ze daarna ook weg en is de verleiding er niet om de hele schaal leeg te vreten
Netjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil ik best
[..]
Juuuup!
Maar toen bb ze ging opbergen heb ik er eentje gepakt. Dan zijn ze daarna ook weg en is de verleiding er niet om de hele schaal leeg te vreten
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMELquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is elke magere kwark okay? of zijn er echt een paar merken die er mega aidsbende ingooien waardoor het slecht is?
SF haalt zo boodschappen dus ff doorgeven wat hij moet halen
Dat is toch al 3000 jaar zo met allerhande recepten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Allerhande
In een recept:
1 bak aardappelpuree met boter (voordeelbak 800 g, koelvers)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak dan meteen een recept koop een kant en klaar maaltijd, zet het in de magnetron, eet smakelijk.
Bij de recepten die ik tegenkom nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch al 3000 jaar zo met allerhande recepten?
"Tomatensoep met bleekselderij"
Benodigd: 1 blik tomatensoep, 200 gram bleekselderij
Geen idee, dat kan me echt niet boeien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, 800 gram aardappelpuree? Het is een recept voor 6 mensen?
Check!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMEL
whut?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het aanbod aan flamingokleding ernstig teleurstellend
Neinz want sephoraquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn jullie wel een bij de benefit brow bar geweest?
Neinz, heb toch geen wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zeg kopen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo op Flamingo Dress zoekt...
[ afbeelding ]
...!
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
...!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
...!
Ja maar jij hebt mooie wenkbrauwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik die mensen daar zie met hun wenkbrauwen dan denk ik 'MAAR VAN DE MIJNE BLIJF JE AF'.
fusion freakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.everything5pounds.com/dresses-c-21.html
Damnnn
OMG wat een briljant carnavalskostuumquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
...!
tuurlijk, maar kadders zijn nogal selectiefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat spul kun je toch ook aan je kat geven of niet?
Nouja, zolang ze niet kunnen lezen maak je een goeie kans denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, maar kadders zijn nogal selectief
kat uitprinten en op de fles plakken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, maar kadders zijn nogal selectief
mehehehequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kat uitprinten en op de fles plakken?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nouja, zolang ze niet kunnen lezen maak je een goeie kans denk ik
FALENquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm.. to buy or not to buy een z-palette?
Wat ga je erin stoppen? Mono's die je al hebt en zelf gaat slopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm.. to buy or not to buy een z-palette?
Jup, Catrice en zo, maar dan kan ik ook wat Inglot kopen wellicht zonder dat achterlijk dure freedom systeem.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ga je erin stoppen? Mono's die je al hebt en zelf gaat slopen?
Uhh morgen misschien (Ik heb het de hele week nog niet gewassenquote:
Is dat goedkoper zonder freedom systeem dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, Catrice en zo, maar dan kan ik ook wat Inglot kopen wellicht zonder dat achterlijk dure freedom systeem.
Nou ja, je kunt toch gewoon losse pannen kopen? Neem aan dat je los betaald voor dat palette..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat goedkoper zonder freedom systeem dan?
Geen idee, volgens mij zijn die prijzen 'vast'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt toch gewoon losse pannen kopen? Neem aan dat je los betaald voor dat palette..
je kunt losse pans kopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt toch gewoon losse pannen kopen? Neem aan dat je los betaald voor dat palette..
Ja toch? Je betaald toch voor je palette los?quote:
In de winkel staan de prijzen vast en dan freedom palette '2 kleuren, 3 kleuren' etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Je betaald toch voor je palette los?
er was een kleur die ik wou niet op voorraad toen zei ze ook geowon je kunt die een andere keer kopen als hij weer op voorraad is want hij komt nog wel binnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Je betaald toch voor je palette los?
quanta kostaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef Debsterr het volgende:
Hmmpf. Maar goed, dan nog heb ik nu veel Catrice kleurtjes die best mooi zijn maar altijd in een la zwerven. Dus, to fail or not to fail?
welkon receptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu, voor dat recept heb je een halve citroen nodig
Ik eet altijd optimel yoghurtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMEL
ik ben heel de 24 kitchen site aan het doorspitten, moet ik mailen wat ik opsla?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet altijd optimel yoghurtEn ik vind het lekker
Gerne!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben heel de 24 kitchen site aan het doorspitten, moet ik mailen wat ik opsla?
Ja maar Sjaan wilde gezonder gaan eten dus vandaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet altijd optimel yoghurtEn ik vind het lekker
Zoveel is er toch niet mis met optimel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar Sjaan wilde gezonder gaan eten dus vandaar
nou er zit behoorlijk veel aspartaam in. Het is beter om gewoon ongezoete kwark met fruit te eten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zoveel is er toch niet mis met optimel?
Ja ok. Ik vind alleen ongezoet zo vreselijk smerig, dus dan zou ik er alsnog weer suiker of zoetstof in mikken volgens mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou er zit behoorlijk veel aspartaam in. Het is beter om gewoon ongezoete kwark met fruit te eten.
IK STOND ACHTER JEquote:
je hoeft je toch ook niet te verontschuldigenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok. Ik vind alleen ongezoet zo vreselijk smerig, dus dan zou ik er alsnog weer suiker of zoetstof in mikken volgens mij
En fruit eten in de ochtend heb ik geprobeerd maar ik krijg het, net als brood, gewoon echt niet weg![]()
Ik riep je, maar je hoorde me nietquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik riep je, maar je hoorde me niet
ook niet jongequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sta niet op de foto's
Filmpje weet ik niet.
Mghihihiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook niet jonge
of ja toch wel, vlak nadat Ferry Doedels wat zegt.
IK STA BIJ FERRY DOEDELZAK?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook niet jonge
of ja toch wel, vlak nadat Ferry Doedels wat zegt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
O WAIT JUlLIE ZEGGEN DAT IK DIE GEIT BEN
Godsammequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
O WAIT JUlLIE ZEGGEN DAT IK DIE GEIT BEN
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kwam net wel een oud collega tegen die ik al een paar maanden niet heb gezien.
'Hey, you shrank!!!! I mean, you look good!'
Ja, ik vond dat ze de mijne te dun had gemaakt. Maar ik was gewend om 3kg wenkbrauwen boven mijn ogen te hebben hangen dus jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Zomg boobiesqueezequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik was laatst op een feestje waar ook iemand uit Spangas was. Raak me aan.
En via de website van z-palette zelf is 'ie goeikoperderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:42 schreef Loqi het volgende:
Debs, ik ben extreem blij met mijn z-palette waar ik vanalles in heb zitten.. worth it
Ik vond juist dat ik de laatste tijd weer wat aangekomen was, maar ik was eind vorig jaar wel goed bezigquote:
wel even goed kijken, niet alle pannetjes zijn van zichzelf magnetisch genoeg.. dus misschien ook setje plakmagneten bijkopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En via de website van z-palette zelf is 'ie goeikoperder![]()
complimenten zijn tofquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ik de laatste tijd weer wat aangekomen was, maar ik was eind vorig jaar wel goed bezigEn heb haar dus al een half jaar niet gezien of zo..
Of het is gewoon het Steps jasje
Worden er bijgeleverdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
wel even goed kijken, niet alle pannetjes zijn van zichzelf magnetisch genoeg.. dus misschien ook setje plakmagneten bijkopen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
zouden jullie base- en topcoats ook in een spreadsheet bijhouden?
Ik heb er nie zoveel, dus die van mij staan er wel tussen volgens mij. Maar niet alle back ups die ik ervan heb want dat vond ik een beetje onzinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
nehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
nee joh!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef Mirjam het volgende:
Okay heerlijk eensgezind![]()
dan is m'n spreadsheet helemaal klaar
Als m'n nagels weer wat degelijker zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
OH JA Priem, ging je nou nog eens swatchen ooit?
Nee ik bedoelde je sticksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als m'n nagels weer wat degelijker zijn![]()
Ik ga in het vervolg derbyen met bokshandschoenen
![]()
Helmerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet eerst eik een helmer want het past niet meer in mijn la
Ik ben nog aan het bedenken welk excuus ik kan gebruiken aan cif waarom we die nodig hebben. "Voor maor nailpol0rz" is wellicht geen goeien excuus namelijkquote:
"omdat mij het heel gelukkig maakt"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bedenken welk excuus ik kan gebruiken aan cif waarom we die nodig hebben. "Voor maor nailpol0rz" is wellicht geen goeien excuus namelijk
Je kan al je nieuwe lingerie erin kwijt die hij voor je koopt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bedenken welk excuus ik kan gebruiken aan cif waarom we die nodig hebben. "Voor maor nailpol0rz" is wellicht geen goeien excuus namelijk
Grom. Witte helmer niet op voorraad in eindhovenquote:
Omdat het dan veel opgeruimder en overzichtelijker is zodat je beter weet wat je hebt en waarschijnlijk minder snel nieuwe nodig hebt. Met de nadruk op waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We zijn 10 jaar samen; niet 1 jaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
"omdat mij het heel gelukkig maakt"
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grom. Witte helmer niet op voorraad in eindhoven
Ik zei ook dat ik er wel genoeg zou hebben als mijn la vol is en dan kan ik wel vooruit......quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het dan veel opgeruimder en overzichtelijker is zodat je beter weet wat je hebt en waarschijnlijk minder snel nieuwe nodig hebt. Met de nadruk op waarschijnlijk.
Gofferrrrrrquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Laatst was 'ie 12,95
![]()
![]()
en allemaal op
![]()
![]()
ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het dan veel opgeruimder en overzichtelijker is zodat je beter weet wat je hebt en waarschijnlijk minder snel nieuwe nodig hebt. Met de nadruk op waarschijnlijk.
alexquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:00 schreef Diconnected het volgende:
Of een Alex kopen, zijn ook fijn![]()
ik moet echt die bakken hebben die jij ook hebt Melz, zijn echt super handig!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alex
bakken
kreeg net foto van SF dat de alex in elkaar zit dus kan thuis gelijk vullen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We zijn 10 jaar samen; niet 1 jaarMijn geluk is niet meer zo belangrijk voor hem
![]()
![]()
omdat die hier nog lagen en ik geen tijd had om boodschappen te doen, maar ze zijn nu op! vanochtend 2 en net 2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
waarom eet je trouwens zo veel krentenbollen, shar?
Sure!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet iemansd nog 22 recepten die ik van de 24kitchen site gehaald heb?
Thnx!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet iemansd nog 22 recepten die ik van de 24kitchen site gehaald heb?
ER STAAN MOOIE RODE TUSSEN FMLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet met die dooie sheer nude kleurtjes nee '{w
Ik krijg 'm niet op de foto.quote:
you don''t say.quote:
fml dat zelfs met mooie rode lakjes mannen t stom vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
you don''t say.
Ik snap niet wat er fml is aan het feit dat er rode lakjes in dat rekje staan.
Joop moet altijd even kijken wat er op m'n nagels zit.quote:
sf ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop moet altijd even kijken wat er op m'n nagels zit.
De duochromes winnen het van de cremes bij 'm.quote:
Goeden eksterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Onslow kijkt er nooit naar. Mn dochter wel, die ziet meteen als ik gelakt heb
Ik doe het ook puur voor mezelf. Als ik eraan denk vraag ik wel eens aan B wat ie van de mani vindt maar die mening beperkt zich altijd tot een yay of nayquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
het boeit mannen niet zo idd, maar gelukkig doe ik het niet voor mannen
Ik moet nog ff wenne aan het feit dattie nu in dienst van het uwv komt hoorquote:
"ik vin een french manicure altijd wel mooi ofzo."quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het ook puur voor mezelf. Als ik eraan denk vraag ik wel eens aan B wat ie van de mani vindt maar die mening beperkt zich altijd tot een yay of nay
Als ik aan B vraag wat een French manicure is, zou hij het me niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"ik vin een french manicure altijd wel mooi ofzo."
Ik heb zin in Mexicaanse wraps met dat Honig familiegerechten pakketquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"ik vin een french manicure altijd wel mooi ofzo."
Soms verwonderd ik me wel over de kennis van cifquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik aan B vraag wat een French manicure is, zou hij het me niet kunnen vertellen
maar dan heb je geen ontbijt voor morgen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
sf zou koken
krijg net bericht geen zin voor boodschappen dus t wordt sushi
sushi
ontbijt voor morgen opzich wel, alleen geen kwarkje, buhquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
maar dan heb je geen ontbijt voor morgen!
overigens, ermnerm sushi
Koosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wenne aan het feit dattie nu in dienst van het uwv komt hoor
hoezo dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil douchen, maar ik ga omkiepen als ik te lang moet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |