Chips!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar kwark is wel OMNOMNOM
Maar ik las dat in vruchtenkwark wel velen suiker zat... anders had ik dat gepakt
Kijk wel even voor magere yoghurt en naturel kwark.
Ooit vind ik iets wat ik gewoon echt keilekker vind en het elke ochtend MOET hebben
Kun je die niet uit het zicht zetten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
De zak M&Ms staat hier nog in de kamer, nog tot 5 uur weerstaan
Ik eet ook niet hetzelfde als jou, maar ik ga je het gewoon vertellen ook al wil je het niet aanhorenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd maar ik moet afvallen dus ik eet heul anders!
er staat een beeldscherm voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet uit het zicht zetten?
Iets zegt me dat daar ook velen suikers in zit....................................... denk ik zo..........quote:
okay.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik eet ook niet hetzelfde als jou, maar ik ga je het gewoon vertellen ook al wil je het niet aanhoren
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren kennismakingsgesprek met de bruidsfotografe en bb had een schaaltje pure scholiertjes op tafel gezet. Anderhalf uur boven die koekjes zitten en die chocoladegeur opsnuiven
wil ik bestquote:
Juuuup!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]TORTURE
![]()
Zolang ik het niet zie; heb ik er geen last van maar als het voor m'n neus ligt..........................![]()
Is elke magere kwark okay? of zijn er echt een paar merken die er mega aidsbende ingooien waardoor het slecht is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil ik best
[..]
Juuuup!
Maar toen bb ze ging opbergen heb ik er eentje gepakt. Dan zijn ze daarna ook weg en is de verleiding er niet om de hele schaal leeg te vreten
Netjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil ik best
[..]
Juuuup!
Maar toen bb ze ging opbergen heb ik er eentje gepakt. Dan zijn ze daarna ook weg en is de verleiding er niet om de hele schaal leeg te vreten
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMELquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is elke magere kwark okay? of zijn er echt een paar merken die er mega aidsbende ingooien waardoor het slecht is?
SF haalt zo boodschappen dus ff doorgeven wat hij moet halen
Dat is toch al 3000 jaar zo met allerhande recepten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Allerhande
In een recept:
1 bak aardappelpuree met boter (voordeelbak 800 g, koelvers)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak dan meteen een recept koop een kant en klaar maaltijd, zet het in de magnetron, eet smakelijk.
Bij de recepten die ik tegenkom nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch al 3000 jaar zo met allerhande recepten?
"Tomatensoep met bleekselderij"
Benodigd: 1 blik tomatensoep, 200 gram bleekselderij
Geen idee, dat kan me echt niet boeien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, 800 gram aardappelpuree? Het is een recept voor 6 mensen?
Check!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |