wel even goed kijken, niet alle pannetjes zijn van zichzelf magnetisch genoeg.. dus misschien ook setje plakmagneten bijkopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En via de website van z-palette zelf is 'ie goeikoperder![]()
complimenten zijn tofquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ik de laatste tijd weer wat aangekomen was, maar ik was eind vorig jaar wel goed bezigEn heb haar dus al een half jaar niet gezien of zo..
Of het is gewoon het Steps jasje
Worden er bijgeleverdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
wel even goed kijken, niet alle pannetjes zijn van zichzelf magnetisch genoeg.. dus misschien ook setje plakmagneten bijkopen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
zouden jullie base- en topcoats ook in een spreadsheet bijhouden?
Ik heb er nie zoveel, dus die van mij staan er wel tussen volgens mij. Maar niet alle back ups die ik ervan heb want dat vond ik een beetje onzinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
nehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
nee joh!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef Mirjam het volgende:
Okay heerlijk eensgezind![]()
dan is m'n spreadsheet helemaal klaar
Als m'n nagels weer wat degelijker zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
OH JA Priem, ging je nou nog eens swatchen ooit?
Nee ik bedoelde je sticksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als m'n nagels weer wat degelijker zijn![]()
Ik ga in het vervolg derbyen met bokshandschoenen
![]()
Helmerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet eerst eik een helmer want het past niet meer in mijn la
Ik ben nog aan het bedenken welk excuus ik kan gebruiken aan cif waarom we die nodig hebben. "Voor maor nailpol0rz" is wellicht geen goeien excuus namelijkquote:
"omdat mij het heel gelukkig maakt"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bedenken welk excuus ik kan gebruiken aan cif waarom we die nodig hebben. "Voor maor nailpol0rz" is wellicht geen goeien excuus namelijk
Je kan al je nieuwe lingerie erin kwijt die hij voor je koopt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bedenken welk excuus ik kan gebruiken aan cif waarom we die nodig hebben. "Voor maor nailpol0rz" is wellicht geen goeien excuus namelijk
Grom. Witte helmer niet op voorraad in eindhovenquote:
Omdat het dan veel opgeruimder en overzichtelijker is zodat je beter weet wat je hebt en waarschijnlijk minder snel nieuwe nodig hebt. Met de nadruk op waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We zijn 10 jaar samen; niet 1 jaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
"omdat mij het heel gelukkig maakt"
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grom. Witte helmer niet op voorraad in eindhoven
Ik zei ook dat ik er wel genoeg zou hebben als mijn la vol is en dan kan ik wel vooruit......quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het dan veel opgeruimder en overzichtelijker is zodat je beter weet wat je hebt en waarschijnlijk minder snel nieuwe nodig hebt. Met de nadruk op waarschijnlijk.
Gofferrrrrrquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Laatst was 'ie 12,95
![]()
![]()
en allemaal op
![]()
![]()
ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het dan veel opgeruimder en overzichtelijker is zodat je beter weet wat je hebt en waarschijnlijk minder snel nieuwe nodig hebt. Met de nadruk op waarschijnlijk.
alexquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:00 schreef Diconnected het volgende:
Of een Alex kopen, zijn ook fijn![]()
ik moet echt die bakken hebben die jij ook hebt Melz, zijn echt super handig!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alex
bakken
kreeg net foto van SF dat de alex in elkaar zit dus kan thuis gelijk vullen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We zijn 10 jaar samen; niet 1 jaarMijn geluk is niet meer zo belangrijk voor hem
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |