Ik gebruik gewoon de transculent powder van Essence. Is dit beter/anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu 49gram setting powder voor 12 euro ofzoEerst betaalde ik 18 euro voor 20gram
opgegeten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je 'm opgegeten of weggetieft?
en die 20 gram was al op??>quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu 49gram setting powder voor 12 euro ofzoEerst betaalde ik 18 euro voor 20gram
Geen idee, dit is ook translucent powderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de transculent powder van Essence. Is dit beter/anders?
Ik zeg toch niet dat het een probleem is kutje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijna ja, en dit is een probleem omdat?
Ik heb toch ook niet gezegd hoe lang ik die pot al hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een probleem is kutje.
Ik geraak alleen nooit zo snel door die dingen heen.
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
essence is 8 gram voor 3 euro en daar doe ik ongeveer een jaar mee
En de jouwe is ook geperst?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.
Dat klopt. Maar ach, dit is makkelijk gehaald (als het op voorraad is uiteraard).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.
Dit is nog makkelijker want postbodequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ach, dit is makkelijk gehaald (als het op voorraad is uiteraard).
ik heb toch setting powder voor je!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
score, lange apple kabels, oplaadblokje en setting powder
NIET je had primer. tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb toch setting powder voor je!
nooit last van, bij mij zeggen die losse altijd POEF en dan zit alles onder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen geperste want die breken
Ik sleep elke week mijn makeup heen en weer in een koffer, dan willen die dingen nog wel eens brekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit last van, bij mij zeggen die losse altijd POEF en dan zit alles onder.
Conclusie: voor mij geen toegevoegde waarde, ik hou het bij essence
Ik zou voor die paar centen gewoon in beide huizen een poedertje neerleggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sleep elke week mijn makeup heen en weer in een koffer, dan willen die dingen nog wel eens breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |