whut?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het aanbod aan flamingokleding ernstig teleurstellend
Neinz want sephoraquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn jullie wel een bij de benefit brow bar geweest?
Neinz, heb toch geen wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn jullie wel een bij de benefit brow bar geweest?
Ik zeg kopen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo op Flamingo Dress zoekt...
[ afbeelding ]
...!
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
...!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
...!
Ja maar jij hebt mooie wenkbrauwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik die mensen daar zie met hun wenkbrauwen dan denk ik 'MAAR VAN DE MIJNE BLIJF JE AF'.
fusion freakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.everything5pounds.com/dresses-c-21.html
Damnnn
OMG wat een briljant carnavalskostuumquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
...!
tuurlijk, maar kadders zijn nogal selectiefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat spul kun je toch ook aan je kat geven of niet?
Nouja, zolang ze niet kunnen lezen maak je een goeie kans denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, maar kadders zijn nogal selectief
kat uitprinten en op de fles plakken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, maar kadders zijn nogal selectief
mehehehequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kat uitprinten en op de fles plakken?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nouja, zolang ze niet kunnen lezen maak je een goeie kans denk ik
FALENquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm.. to buy or not to buy een z-palette?
Wat ga je erin stoppen? Mono's die je al hebt en zelf gaat slopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm.. to buy or not to buy een z-palette?
Jup, Catrice en zo, maar dan kan ik ook wat Inglot kopen wellicht zonder dat achterlijk dure freedom systeem.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ga je erin stoppen? Mono's die je al hebt en zelf gaat slopen?
Uhh morgen misschien (Ik heb het de hele week nog niet gewassenquote:
Is dat goedkoper zonder freedom systeem dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, Catrice en zo, maar dan kan ik ook wat Inglot kopen wellicht zonder dat achterlijk dure freedom systeem.
Nou ja, je kunt toch gewoon losse pannen kopen? Neem aan dat je los betaald voor dat palette..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat goedkoper zonder freedom systeem dan?
Geen idee, volgens mij zijn die prijzen 'vast'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt toch gewoon losse pannen kopen? Neem aan dat je los betaald voor dat palette..
je kunt losse pans kopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt toch gewoon losse pannen kopen? Neem aan dat je los betaald voor dat palette..
Ja toch? Je betaald toch voor je palette los?quote:
In de winkel staan de prijzen vast en dan freedom palette '2 kleuren, 3 kleuren' etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Je betaald toch voor je palette los?
er was een kleur die ik wou niet op voorraad toen zei ze ook geowon je kunt die een andere keer kopen als hij weer op voorraad is want hij komt nog wel binnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Je betaald toch voor je palette los?
quanta kostaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef Debsterr het volgende:
Hmmpf. Maar goed, dan nog heb ik nu veel Catrice kleurtjes die best mooi zijn maar altijd in een la zwerven. Dus, to fail or not to fail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |