FRIETquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben al uitgenast en ik heb nog honger.
mja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben al uitgenast en ik heb nog honger.
shar had een nabestellingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit jij heel de dag de t&t's van nagelmeisjes te checken?
quote:Een 9-jarig Turks jongetje is samen met zijn pleegouders, een lesbisch stel uit Den Haag, op een geheim adres ondergebracht.
Dat meldt Bureau Jeugdzorg Haaglanden vrijdag.
De actie komt voort uit commotie die in Turkije is ontstaan over het onderbrengen van islamitische pleegkinderen bij homogezinnen. Jeugdzorg vraagt het kind en de twee vrouwen met rust te laten. Van concrete bedreiging is geen sprake.
Tuurlijk heb niks beters te doen ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit jij heel de dag de t&t's van nagelmeisjes te checken?
Das toch keidun, lijkt me niet zo lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh nassen!
Vanmorgen overigens dus melk met banananana gemixt.... Mja
Eens kijken of het met kwark iets beter smaakt
Nee dat viel eik wel meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das toch keidun, lijkt me niet zo lekker.
eBay?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
score, lange apple kabels, oplaadblokje en setting powder
Heb je 'm opgegeten of weggetieft?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! De ananas is op, I repeat, de ananas is op.
Ik gebruik gewoon de transculent powder van Essence. Is dit beter/anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu 49gram setting powder voor 12 euro ofzoEerst betaalde ik 18 euro voor 20gram
opgegeten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je 'm opgegeten of weggetieft?
en die 20 gram was al op??>quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah, ik heb nu 49gram setting powder voor 12 euro ofzoEerst betaalde ik 18 euro voor 20gram
Geen idee, dit is ook translucent powderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de transculent powder van Essence. Is dit beter/anders?
Ik zeg toch niet dat het een probleem is kutje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijna ja, en dit is een probleem omdat?
Ik heb toch ook niet gezegd hoe lang ik die pot al hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een probleem is kutje.
Ik geraak alleen nooit zo snel door die dingen heen.
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
essence is 8 gram voor 3 euro en daar doe ik ongeveer een jaar mee
En de jouwe is ook geperst?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.
Dat klopt. Maar ach, dit is makkelijk gehaald (als het op voorraad is uiteraard).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk duurder dan wat ik nu heb.
Dit is nog makkelijker want postbodequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ach, dit is makkelijk gehaald (als het op voorraad is uiteraard).
ik heb toch setting powder voor je!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
score, lange apple kabels, oplaadblokje en setting powder
NIET je had primer. tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb toch setting powder voor je!
nooit last van, bij mij zeggen die losse altijd POEF en dan zit alles onder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen geperste want die breken
Ik sleep elke week mijn makeup heen en weer in een koffer, dan willen die dingen nog wel eens brekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit last van, bij mij zeggen die losse altijd POEF en dan zit alles onder.
Conclusie: voor mij geen toegevoegde waarde, ik hou het bij essence
Ik zou voor die paar centen gewoon in beide huizen een poedertje neerleggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sleep elke week mijn makeup heen en weer in een koffer, dan willen die dingen nog wel eens breken
Mja ik heb niet echt een handige plek daaro waar ik mijn makeup kan opbergen, het staat overal al vol met mijn zooi. Als ik zo ook zou gaan werken met makeup dan werd brum gillend gekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou voor die paar centen gewoon in beide huizen een poedertje neerleggen
(ja, ik wil het laatste woord, het is vrijdag)
Ik heb er standaard 1 in m'n thuis samen met een simpele kwast van Essence. Net als zakdoekjes, handcreme, elastiekjes, lippenstift (x1000), lippenbalsem (x1000) en allerlei andere zooiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skjoe houd van gelijk hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat jullie deze moesten kopen, dus ik snap skjoe dr 'DIE VAN MIJ IS TOCH BETER' discussie niet helemaal maar goed
Het gaat bij mij nu ook hard. Crčmes dubbel, afhaalmeuk dubbel.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat bij mij nu ook hard. Crčmes dubbel, afhaalmeuk dubbel.
Die mascara die bij jou lag was achteraf wel makkelijk, meteen maar bij Joop neergeflikkerd.
Ja dat het 1 dan beter is dan het ander, what everquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat valt hier gelijk aan te hebben
ik zeg helemaal niet dat dit beter is. Voor mij is het wel beter. Ik was enkel aan het afwegen of er voordelen zouden zitten aan een andere optie en ben tot de conclusie gekomen dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd dat jullie deze moesten kopen, dus ik snap skjoe dr 'DIE VAN MIJ IS TOCH BETER' discussie niet helemaal maar goed
Ik hoop dat je nu vrolijk verder kunt leven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat dit beter is. Voor mij is het wel beter. Ik was enkel aan het afwegen of er voordelen zouden zitten aan een andere optie en ben tot de conclusie gekomen dat dat niet het geval is.
Oh ja, douchemeuk ook nog. Scheerzooi vertik ik om mee te slepen, zo harig ben ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
douche zooi, gezichtschoonmaak zooi, cremes, serum, scheergel, nail art zooi, topcoats, treatments, handcreme, flutter
*burp*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die ga ik proberen iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook als tussenweg gewoon magere yoghurt pakken
Ermenerm
ik had vanmorgen een baneen door de kwark geprakt maar ik denk dat dat voor jou nog te veel op vast voedsel lijktquote:
Hahaha, je hoeft toch geen verantwoordig aan mij af te leggen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ!
Ik heb vandaag 2 krentebollen met kaas op en kippensoep. Heb nog een banaan liggen en nog evt krentebol met kaas voor als k honger krijgMaar dat had ik nog liggen, vanmiddag kwark halen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB GEEN M&MS GEGETEN
Ik HERHAAL
GEEN
M&MS!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had vanmorgen een baneen door de kwark geprakt maar ik denk dat dat voor jou nog te veel op vast voedsel lijkt
JIJ BENT MIJN EETCOACHquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha, je hoeft toch geen verantwoordig aan mij af te leggen?
Chips!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar kwark is wel OMNOMNOM
Maar ik las dat in vruchtenkwark wel velen suiker zat... anders had ik dat gepakt
Kijk wel even voor magere yoghurt en naturel kwark.
Ooit vind ik iets wat ik gewoon echt keilekker vind en het elke ochtend MOET hebben
Kun je die niet uit het zicht zetten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
De zak M&Ms staat hier nog in de kamer, nog tot 5 uur weerstaan
Ik eet ook niet hetzelfde als jou, maar ik ga je het gewoon vertellen ook al wil je het niet aanhorenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd maar ik moet afvallen dus ik eet heul anders!
er staat een beeldscherm voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet uit het zicht zetten?
Iets zegt me dat daar ook velen suikers in zit....................................... denk ik zo..........quote:
okay.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik eet ook niet hetzelfde als jou, maar ik ga je het gewoon vertellen ook al wil je het niet aanhoren
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren kennismakingsgesprek met de bruidsfotografe en bb had een schaaltje pure scholiertjes op tafel gezet. Anderhalf uur boven die koekjes zitten en die chocoladegeur opsnuiven
wil ik bestquote:
Juuuup!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]TORTURE
![]()
Zolang ik het niet zie; heb ik er geen last van maar als het voor m'n neus ligt..........................![]()
Is elke magere kwark okay? of zijn er echt een paar merken die er mega aidsbende ingooien waardoor het slecht is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil ik best
[..]
Juuuup!
Maar toen bb ze ging opbergen heb ik er eentje gepakt. Dan zijn ze daarna ook weg en is de verleiding er niet om de hele schaal leeg te vreten
Netjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil ik best
[..]
Juuuup!
Maar toen bb ze ging opbergen heb ik er eentje gepakt. Dan zijn ze daarna ook weg en is de verleiding er niet om de hele schaal leeg te vreten
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMELquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is elke magere kwark okay? of zijn er echt een paar merken die er mega aidsbende ingooien waardoor het slecht is?
SF haalt zo boodschappen dus ff doorgeven wat hij moet halen
Dat is toch al 3000 jaar zo met allerhande recepten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Allerhande
In een recept:
1 bak aardappelpuree met boter (voordeelbak 800 g, koelvers)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak dan meteen een recept koop een kant en klaar maaltijd, zet het in de magnetron, eet smakelijk.
Bij de recepten die ik tegenkom nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch al 3000 jaar zo met allerhande recepten?
"Tomatensoep met bleekselderij"
Benodigd: 1 blik tomatensoep, 200 gram bleekselderij
Geen idee, dat kan me echt niet boeien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, 800 gram aardappelpuree? Het is een recept voor 6 mensen?
Check!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |