welkon receptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu, voor dat recept heb je een halve citroen nodig
Ik eet altijd optimel yoghurtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewone magere naturelkwark van elk merk will do. GEEN OPTIMEL
ik ben heel de 24 kitchen site aan het doorspitten, moet ik mailen wat ik opsla?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet altijd optimel yoghurtEn ik vind het lekker
Gerne!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben heel de 24 kitchen site aan het doorspitten, moet ik mailen wat ik opsla?
Ja maar Sjaan wilde gezonder gaan eten dus vandaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet altijd optimel yoghurtEn ik vind het lekker
Zoveel is er toch niet mis met optimel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar Sjaan wilde gezonder gaan eten dus vandaar
nou er zit behoorlijk veel aspartaam in. Het is beter om gewoon ongezoete kwark met fruit te eten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zoveel is er toch niet mis met optimel?
Ja ok. Ik vind alleen ongezoet zo vreselijk smerig, dus dan zou ik er alsnog weer suiker of zoetstof in mikken volgens mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou er zit behoorlijk veel aspartaam in. Het is beter om gewoon ongezoete kwark met fruit te eten.
IK STOND ACHTER JEquote:
je hoeft je toch ook niet te verontschuldigenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok. Ik vind alleen ongezoet zo vreselijk smerig, dus dan zou ik er alsnog weer suiker of zoetstof in mikken volgens mij
En fruit eten in de ochtend heb ik geprobeerd maar ik krijg het, net als brood, gewoon echt niet weg![]()
Ik riep je, maar je hoorde me nietquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik riep je, maar je hoorde me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |