SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 00:08:54 ]
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat de club naar de tyfus mag gaan.
Niks aan de hand johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
Al is dit één van de mooiste ruzie's tussen Genee en Derksen het doet me wel pijn als ware VI Hooligan.
Dus uiteindelijk is dit een zwarte dag. R.I.P VI!
Ah schei toch man hé klootzak! Zit je met mijn kloten te spelen?
Sowieso clubs die subsidie krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit.
Wat zou dat heerlijk zijn![]()
Alles aan die club is nep.. met provincie geld groot geworden.
Dat is het nou juist het is door Riemer opgebouwd. En dan godverdomme die Veenstra maakt alles kapot. Heerenveen is alles behalve nep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit.
Wat zou dat heerlijk zijn![]()
Alles aan die club is nep.. met provincie geld groot geworden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso clubs die subsidie krijgen
Ben je wel eens in dat stadion geweest? Alsof je in een bioscoop zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen is alles behalve nep.
Seizoenskaarthouder, lang verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ben je wel eens in dat stadion geweest? Alsof je in een bioscoop zit.
Geen seizoenkaart bij Ajaxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seizoenskaarthouder, lang verhaal.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
Ze doen toch altijd net alsof ze ruzie hebben?
Woon dichtbij Heerenveen en kost me nu niks.quote:
Ga je wel eens naar Ajax?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Woon dichtbij Heerenveen en kost me nu niks.
Maar Ajax op nummer 1, het verhaal ken je wel als je de SC volgt.
Alsof Derksen de sponsoren met respect behandeldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef Aloulou het volgende:
Johan bedoelt gewoon te zeggen: "tieves Geneetje, jij snapt niet wie jou eigenlijk betaalt voor je werk. Wij als VI zijn de grootste sponsor van het programma wat jou als nobody succes brengt en dan ga jij niet tegen je sponsor in (die indirect meedraagt aan je salaris) hun eerste de beste artikel + onderzoek keihard onderuit te halen in een uitzending gesponsort door VI". Waarbij je aangeeft dat het "leugens" zijn, en Veenstra dus de kans heeft VI aan te klagen. Wilfred had zich blijkbaar al voorbereid op de uitzending en heeft niet vooraf tegen Johan gezegd: "luister dan, volgens mijn info klopt dat artikel in de VI niet en die info is van Veenstra gekomen".
Bijt niet de hand die voedt, Wilfred. Dan kan je schijnheilig zeggen dat je slechts "de waarheid als journalist boven tafel wilt" krijgen. Maar zo gaat het niet, wie betaalt bepaalt.
Derksen is de zakenman in deze en probeert hem duidelijk te maken hoe de zaken in het echte leven in elkaar steken. Bij Genee gaat het kwartje pas na deze uitzending vallen als hij er nog eens lang over nadenkt gaat ie snappen hoe in de werkelijkheid eraan toe gaat. Welke sponsor gaat nou een programma sponsoren en geld insteken waar vervolgens de presentator op live-tv een artikel/onderzoek door de plee trekt en aangeeft dat het volgens zijn feiten en documenten totaal niet klopt. Waarop Veenstra slim munitie heeft om VI aan te klagen. En als VI hem heeft gebeld voor feedback liegt Veenstra gewoon dat hij nooit een telefoontje heeft gehad. Daaaag VIDank Genee, sponsored by VI
Ja ik weet wel heel zeker dat dit het probleem is. En hij heeft gelijk. Welke sponsor gaat een programma overeind houden waar de presentator vooraf al blijkbaar wist dat Derksen een onderzoek bekend ging maken, waarop Genee vooraf info krijgt toegeschoven...ermee wacht tot de uitzending en vervolgens de mes op het keel zet van Johan live. De consequentie is dat Veenstra direct dacht: "ik kan Derksen nu juridisch alles maken". Want juridisch gezien had Derksen door de live-actie van Genee geen poot meer op te staan als Veenstra hem voor de rechter sleept, en aangeeft helemaal geen kans tot wederhoor te hebben gehad. En dat is heel makkelijk om dat op te houden, zelfs als Derksen hem persoonlijk had gevraagd op het onderzoek te reageren. Veenstra zegt gewoon geen telefoontje zelf te hebben gehad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Nemephis het volgende:
Derksen heeft dus graag een niet al te kritisch propagandakanaal, als ik je goed begrijp?
Ja klopt. Was vorige uitzending toen Genee hem confronteerde ook al, merkte ik in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef damirovic het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit Derksen nou de hele tijd aan het hijgen?
Daar heb je wel gelijk in. Maar er is wel een verschil tussen lacherig over hen doen (1 poot van de stoel af zagen) of gewoon keihard aantonen dat ze leugens als feiten presenteren (alle poten van de stoel zagen), waarna de benadeelde partij dus naar de rechter kan gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Derksen de sponsoren met respect behandeld
Lotto
Als Derksen zo'n baas is gaat ie niet zo op de man spelen als hij in een benauwde hoek komt te staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Derksen een baas is trekt die als hoofdsponsor de stekker uit het programma VI![]()
Genee's carriere en roem is dan ook weg. Hij heeft het vaker gezegd, enige roem die hem brengt is Gijpie en Derksen.
Welke sponsor zou dit pikken ? Volgens mij was het 2 seizoenen geleden nog maar de vraag of "VI" door zou gaan, totdat VI het ging sponsoren. Geld in pompen en dan zo'n kneusje van een presentator die dit flikt!? Die Genee moet natuurlijk wel zijn plaats en de verhoudingen weten he...Johan zegt het nog zo vaak: "je bent alleen groot geworden door ons (renetje en ik)".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
Als Derksen zo'n baas is gaat ie niet zo op de man spelen als hij in een benauwde hoek komt te staan.
Precies. Dit valt me ook erg van hem tegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Derksen zo'n baas is gaat ie niet zo op de man spelen als hij in een benauwde hoek komt te staan.
Schijnt fake te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tweet from @433NL : - http://433.nl/vi
Eindredacteur Jan Hillenius: "Johan heeft meteen na de uitzending geëist de naam VI met onmiddellijk ingang te laten verwijderen. Hij wil niet langer dat het tijdschrift geassocieerd wordt met dit televisie programma."
http://433.nl/vi @VItv #VItv
Maar Belgen zijn ook wel erg cute.. kwa taal en hoffelijkheid!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:32 schreef miera het volgende:
In ons voetbalprogramma in België gaat het er toch wat gemoedelijker aan toe
Hier ook. Alleen dat heet Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:32 schreef miera het volgende:
In ons voetbalprogramma in België gaat het er toch wat gemoedelijker aan toe
Maar die ring winnen ze nooit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:42 schreef Marsenal het volgende:
Gaat Studio Voetbal toch die strijd om kijkcijfers winnen..
Beiden zijn!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:42 schreef boekenplank het volgende:
Genee is een eng pedant mannetje die denkt dat hij een anchorman is ala Jay Leno of David Letterman. Dit over het paard getilde eikeltje kan beter bij rtl boulevard of sbs shownieuws gaan zitten, dat is zijn niveau.
?quote:
Aha op die fiets. Ben het niet met je eens, Derksen is vooral zichzelf Genee probeert iets te zijn.quote:
Maar wat is je mening over Genee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die Vlaamse discussie is bij tijd en wijle gewoon saai. Dit is dan het andere uiterste, maar er gebeurt in ieder geval wel wat, ook zijn die Gijp en Derksen twee zure, mislukte ex-voetballers.
Genee is een vakman als presentator en bereidt zich vaak inhoudelijk beter voor dan Derksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Aha op die fiets. Ben het niet met je eens, Derksen is vooral zichzelf Genee probeert iets te zijn.
Gladjanus, maar eentje die wel zijn vak verstaat en een goede tegenpool is voor de Snor, die steeds vaker allerlei onzin aan tafel zit te spuien. Snor beschuldigt hem nu van goedkoop scoren, maar noem de naam Louis van Gaal en Snor zit al te schuimbekken, want Derksen denkt Van Gaal beter te kennen dan Van Gaal zelf. Als het echt zo blijkt dat Genee niet meer welkom is dan denk ik dat hij zo een nieuwe werkgever heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:52 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over Genee?
Daarom werd Derksen vandaag ook ontzettend de hoek in geluld door Genee. Voor elk argument dat Derksen gaf, kwam Genee met meerdere tegenargumenten. Je zag duidelijk dat Derksen geen tegenspraak duldt/gewend is, vandaar dat ie ook steeds in herhaling bleef vallen. Als Derksen niet vroegtijdig was weggelopen dan had Genee vast wel die documenten van Heerenveen geciteerd, aangezien ze op tafel lagen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Genee is een vakman als presentator en bereidt zich vaak inhoudelijk beter voor dan Derksen.
Rene is helemaal niet een mislukte ex-voetballer die alleen maar kan zeiken op voetballers etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die Vlaamse discussie is bij tijd en wijle gewoon saai. Dit is dan het andere uiterste, maar er gebeurt in ieder geval wel wat, ook zijn die Gijp en Derksen twee zure, mislukte ex-voetballers die alleen maar kunnen zeiken op voetballers die wel wat hebben gepresteerd of presteren op het veld.
Ben jij wel helemaal goed bij je eikel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die Vlaamse discussie is bij tijd en wijle gewoon saai. Dit is dan het andere uiterste, maar er gebeurt in ieder geval wel wat, ook zijn die Gijp en Derksen twee zure, mislukte ex-voetballers die alleen maar kunnen zeiken op voetballers die wel wat hebben gepresteerd of presteren op het veld.
Was inderdaad een goeie talentvolle speler die alleen misschien niet het maximale uit zijn carriere heeft gehaald, maar daar zelf nog het mist van wakker ligt. Derksen is als voetballer ook niet mislukt, maar was gewoon een hele modale speler die zijn plek goed kende en gewoon een lange carriere als betaald prof achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rene is helemaal niet een mislukte ex-voetballer die alleen maar kan zeiken op voetballers etc.
Letterlijk elk woord klopt hier niet, dus verdiep je eens.
Maar wat jij vindt is niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jij zat toch op korfbal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die nooit VI kijken, maar er verstand van denken te hebben
ik refereer naar wat hij in het filmpje zeiquote:
Ze hebben wel eens een heftigere ruzie gehad. Om de tv-gelden van Talpa destijds, waar Derksen Genee mee confronteerde tijdens een uitzending.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gingen deze uitspraken niet vrij ver voor een 'grapje'?
Dat kwam nog niet eens in de buurt van gisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens een heftigere ruzie gehad. Om de tv-gelden van Talpa destijds, waar Derksen Genee mee confronteerde tijdens een uitzending.
Ik zag daarin meer ernst dan dat van gisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kwam nog niet eens in de buurt van gisteren.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:58 schreef Hyperdude het volgende:
Vandaag kijken ze nog eens goed hoe het met de kijkcijfers en de centjes gaat. en dan gaan ze gewoon weer door met oneindig keuvelen.
Bij Hansie wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:01 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Weglopen is natuurlijk en toneelstukje.
't is een praat programma over voetbal, ieder heeft zijn eigen mening, en das best vermakelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:58 schreef Hyperdude het volgende:
Vandaag kijken ze nog eens goed hoe het met de kijkcijfers en de centjes gaat, en dan gaan ze gewoon weer door met oneindig keuvelen.
En waarom zou 'ie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Je ziet dat Van der Gijp totaal niet tegen conflicten kan. Hij zegt geen woord tijdens die hele 'ruzie'.
Omdat ie altijd wel wat te zeggen heeft. Bij ruzies houdt 'ie altijd z'n mond omdat 'ie er niet van houdt.quote:
Mwah, een hoogvlieger was het ook niet echt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rene is helemaal niet een mislukte ex-voetballer die alleen maar kan zeiken op voetballers etc.
Letterlijk elk woord klopt hier niet, dus verdiep je eens.
Barbara Barend, zoals iemand eerder al opperde. Die Schelvis zou het ook goed kunnen, maar die zit bij Sport1.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jian het volgende:
Alhoewel ik een toneelstukje niet helemaal voor onmogelijk houd, denk ik, kijkend naar Derksen en vooral ook luisterend naar zijn ademhaling, dat dit toch wel ernst is. Als de boel onverhoopt echt breekt zie ik Genee overigens verdwijnen en het programma doorgaan met Derksen, v.d. Gijp en .......?
Barbara Barend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jian het volgende:
Alhoewel ik een toneelstukje niet helemaal voor onmogelijk houd, denk ik, kijkend naar Derksen en vooral ook luisterend naar zijn ademhaling, dat dit toch wel ernst is. Als de boel onverhoopt echt breekt zie ik Genee overigens verdwijnen en het programma doorgaan met Derksen, v.d. Gijp en .......?
Zeer zeker niet, maar Humberto Tan kan zo'n programma echt verpesten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof Barbara zo geweldig is. Alsjeblieft niet zeg.
Zeker, maar dat is een erg vervelend mannetje. Henk Spaan zou het daarentegen wel goed kunnen presenteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doet Harry Vermeegen nog iets in de tv?
Daar ben ik het met je eens, Henk Spaan zou ook wel een goeie zijn. Lekker cynisch. Harry wil alleen maar grappig doen (wat hij niet is).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is een erg vervelend mannetje. Henk Spaan zou het daarentegen wel goed kunnen presenteren.
Uiteindelijk wellicht, ook uit commercieel belang, maar vergis je niet in de halsstarrigheid van Johan Derksen, hè. Ik denk dat Genee inhoudelijk gelijk heeft, maar de manier waarop ..... Ik denk dat Derksen zich voor lul gezet voelt en dan is hij over het algemeen niet erg vergevingsgezind hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik denk overigens dat het wel weer overwaait.
Nee, het kan een erg vervelende man zijn. Maar als ie met die Veenstra om de tafel wil gaan zitten, dan al helemaal met Genee, dus dat komt denk ik wel goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Uiteindelijk wellicht, ook uit commercieel belang, maar vergis je niet in de halsstarrigheid van Johan Derksen, hè. Ik denk dat Genee inhoudelijk gelijk heeft, maar de manier waarop ..... Ik denk dat Derksen zich voor lul gezet voelt en dan is hij over het algemeen niet erg vergevingsgezind hoor.
Ja, maar dan wordt het programma wel weer een stuk rustiger...quote:
Straks gaat het inhoudelijk over voetbal met mensen die verstand van voetbal hebben. Daar jaag je de kijkers mee weg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens, Henk Spaan zou ook wel een goeie zijn. Lekker cynisch.
Oh ja dan willen de vrouwen ook niet meer meekijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Straks gaat het inhoudelijk over voetbal met mensen die verstand van voetbal hebben. Daar jaag je de kijkers mee weg.
Ik vind niet dat Derksen meer verstand heeft van voetbal dan Genee, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Straks gaat het inhoudelijk over voetbal met mensen die verstand van voetbal hebben. Daar jaag je de kijkers mee weg.
Derksen verdedigt inderdaad duidelijk zijn medewerkers. Dat vind ik wel voor hem pleiten. Maar het breekt ze nu op dat Genee en Derksen buiten de uitzendingen om nauwelijks met elkaar communiceren. Want als Genee het correct wil spelen confronteert hij Johan natuurlijk voor de uitzending hiermee, niet tijdens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Wellicht zette Genee het wat extra aan voor kijkcijfers, voor Derksen was het pure ernst. Mocht het escaleren dan heeft Genee toch wel een probleem.
Overigens vind ik het prachtig dat Derksen pal voor zijn medewerkers staat.
Dat zijn jouw vooroordelen. Het is gewoon tendentieus en clichematig gelul zonder kennis van zaken of inzicht, met als aanleiding voetbal. Daar is kennelijk meer behoefte aan dan aan scherpe observaties en echte analyse.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dan willen de vrouwen ook niet meer meekijken.
Niet altijd alles hoeft serieus te zijn, zelfs voetbal niet. Voor de video-analyses van die kale ga je naar de publieke, quotes over jonge juffrouws in de Roemeense Dancing is voor VI. En dat blief ik op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zijn jouw vooroordelen. Het is gewoon tendentieus en clichematig gelul zonder kennis van zaken of inzicht, met als aanleiding voetbal. Daar is kennelijk meer behoefte aan dan aan scherpe observaties en echte analyse.
Ik ben zelf voetballiefhebber en ik hou in het algemeen van analyse, opmerkingsvermogen, grondigheid en diepgang maar ik snap dat dat niet de norm kan zijn voor een voetbalpraatprogramma. De Belg laat echter wekelijks zien dat je ook een goed tafelgesprek over voetbal kan hebben.
Genee inmiddels ook wel zo ongeveer hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef Buitendam het volgende:
Dat die Genee ook niet door heeft dat zijn onervarenheid wordt gebruikt door Veenstra. Die geeft Genee het idee dat hij goud in handen heeft, maar ondertussen zit Derksen al tientallen jaren in het vak. Die weet echt wel hoe het voetbalwereldje werkt, maar de ex-cabaretier weet het natuurlijk beter.
Als onderzoeksjournalist? Is dit volgens mij zijn eerste opdrachtje omdat Heerenveen gelukkig een faxapparaat heeft. Waarom zou die Veenstra zijn gelijk en "bewijs" naar Genee sturen ipv tijdens een rechtszaak met Derksen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Genee inmiddels ook wel zo ongeveer hoor
Dat durf ik niet te zeggen, maar om hem onervaren te noemen gaat nogal ver.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als onderzoeksjournalist? Is dit volgens mij zijn eerste opdrachtje omdat Heerenveen gelukkig een faxapparaat heeft. Waarom zou die Veenstra zijn gelijk en "bewijs" naar Genee sturen ipv tijdens een rechtszaak met Derksen?
....Ik heb mezelf echt bekrast toen hij F1 presenteerde....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef Strychnos het volgende:
Yes, Ruud ter Weijden weer terug aan tafel als gesprek leider
Voorspelbaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:34 schreef Doublepain het volgende:
NIEMAND ANDERS AAN TAFEL WANT:
Johan Derksen schuift vrijdag toch weer aan bij Wilfred Genee in het tv-programma Voetbal International. Dit ondanks de knallende ruzie van donderdagavond, waarbij Derksen boos wegliep uit de live uitzending.
Dat was sarcastistisch bedoeld... zat vrouwen die naar voetbal kijken.quote:
Een programma over voetbal hoeft toch niet altijd serieus te zijn? Daarvoor kijk je bijvoorbeeld naar Studio Voetbal.quote:Het is gewoon tendentieus en clichematig gelul zonder kennis van zaken of inzicht, met als aanleiding voetbal. Daar is kennelijk meer behoefte aan dan aan scherpe observaties en echte analyse.
Ik ben zelf voetballiefhebber en ik hou in het algemeen van analyse, opmerkingsvermogen, grondigheid en diepgang maar ik snap dat dat niet de norm kan zijn voor een voetbalpraatprogramma. De Belg laat echter wekelijks zien dat je ook een goed tafelgesprek over voetbal kan hebben.
Natuurlijk is hij wel onervaren. Hij heeft een enorme brede kennis over voetbal (Johan heeft hem wel eens een wandelende voetbalencyclopedie genoemd), maar hij is presentator en geen journalist. Je ziet toch ook dat hij helemaal geen bronnen heeft in dit geheel? Hoe kan hij nou opboksen tegen de redacteuren van VI en Derksen die al een flink verleden bij bijvoorbeeld VI zelf hebben op het gebied van een netwerk aanleggen en bronnen gebruiken? Nogmaals; hij is presentator. Die heeft net zoveel journalistieke kennis als een bakker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar om hem onervaren te noemen gaat nogal ver.
Negeer hem gewoonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was sarcastistisch bedoeld... zat vrouwen die naar voetbal kijken.
[..]
Een programma over voetbal hoeft toch niet altijd serieus te zijn? Daarvoor kijk je bijvoorbeeld naar Studio Voetbal.
Nee. Hij is naast presentator ook journalist. Althans, hij heeft er ervaring in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij wel onervaren. Hij heeft een enorme brede kennis over voetbal (Johan heeft hem wel eens een wandelende voetbalencyclopedie genoemd), maar hij is presentator en geen journalist. Je ziet toch ook dat hij helemaal geen bronnen heeft in dit geheel? Hoe kan hij nou opboksen tegen de redacteuren van VI en Derksen die al een flink verleden bij bijvoorbeeld VI zelf hebben op het gebied van een netwerk aanleggen en bronnen gebruiken? Nogmaals; hij is presentator. Die heeft net zoveel journalistieke kennis als een bakker.
Dan ben ik toch benieuwd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
[..]
Nee. Hij is naast presentator ook journalist. Althans, hij heeft er ervaring in.
Min of meer HET platform om je te meten met de top van de top als het draait om voetbaljournalistiek in Nederland.quote:
Prima, ik twijfelde even of je mij een vooroordeel toedichtte.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was sarcastistisch bedoeld... zat vrouwen die naar voetbal kijken.
Nee, dank je. Prima dat je een kolderiek programma maakt met als onderwerp voetbal. Maar ga dan niet schermen met journalistieke waarden, zeker als die er op neerkomen dat kritiek op zware en eventueel ongefundeerde beschuldigingen taboe is.quote:Een programma over voetbal hoeft toch niet altijd serieus te zijn? Daarvoor kijk je bijvoorbeeld naar Studio Voetbal.
Ik denk dat ze mooi weer zullen spelen. Of wellicht niet eens spelen, maar zich gewoon realiseren dat die ruzie kinderachtig was en ze door moeten met het programma.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
Derksen vanavond 'gewoon' weer bij VI
http://www.telegraaf.nl/p(...)j_VI_vanavond__.html
Gelukkig maar, ik ga er vanavond eens lekker voor zitten, de sfeer zal geweldig zijn denk ik.
Ik weet het niet, Genee acht ik zeker in staat om gewoon het toneelstukje op te voeren, maar Derksen is het type dat zijn gram wil halen, zeker wanneer hij het gevoel heeft dat hij "gepakt" is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mooi weer zullen spelen. Of wellicht niet eens spelen, maar zich gewoon realiseren dat die ruzie kinderachtig was en ze door moeten met het programma.
Hij begrijpt het ook gewoon niet. Die denkt gewoon "waar maken die zich druk om?". Die begreep de vraag of hij morgen wel komt ook niet, want die denkt "ja, ik ben er toch iedere vrijdag"...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Omdat ie altijd wel wat te zeggen heeft. Bij ruzies houdt 'ie altijd z'n mond omdat 'ie er niet van houdt.
Gijp was absolute top als het gaat om talent. Hij mist de drive van een topsporter en dan is het al verdomd vreemd dat je zo ver komt als hij is gekomen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Mwah, een hoogvlieger was het ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |