Mwah, een hoogvlieger was het ook niet echt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rene is helemaal niet een mislukte ex-voetballer die alleen maar kan zeiken op voetballers etc.
Letterlijk elk woord klopt hier niet, dus verdiep je eens.
Barbara Barend, zoals iemand eerder al opperde. Die Schelvis zou het ook goed kunnen, maar die zit bij Sport1.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jian het volgende:
Alhoewel ik een toneelstukje niet helemaal voor onmogelijk houd, denk ik, kijkend naar Derksen en vooral ook luisterend naar zijn ademhaling, dat dit toch wel ernst is. Als de boel onverhoopt echt breekt zie ik Genee overigens verdwijnen en het programma doorgaan met Derksen, v.d. Gijp en .......?
Barbara Barend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jian het volgende:
Alhoewel ik een toneelstukje niet helemaal voor onmogelijk houd, denk ik, kijkend naar Derksen en vooral ook luisterend naar zijn ademhaling, dat dit toch wel ernst is. Als de boel onverhoopt echt breekt zie ik Genee overigens verdwijnen en het programma doorgaan met Derksen, v.d. Gijp en .......?
Zeer zeker niet, maar Humberto Tan kan zo'n programma echt verpesten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof Barbara zo geweldig is. Alsjeblieft niet zeg.
Zeker, maar dat is een erg vervelend mannetje. Henk Spaan zou het daarentegen wel goed kunnen presenteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doet Harry Vermeegen nog iets in de tv?
Daar ben ik het met je eens, Henk Spaan zou ook wel een goeie zijn. Lekker cynisch. Harry wil alleen maar grappig doen (wat hij niet is).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is een erg vervelend mannetje. Henk Spaan zou het daarentegen wel goed kunnen presenteren.
Uiteindelijk wellicht, ook uit commercieel belang, maar vergis je niet in de halsstarrigheid van Johan Derksen, hè. Ik denk dat Genee inhoudelijk gelijk heeft, maar de manier waarop ..... Ik denk dat Derksen zich voor lul gezet voelt en dan is hij over het algemeen niet erg vergevingsgezind hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik denk overigens dat het wel weer overwaait.
Nee, het kan een erg vervelende man zijn. Maar als ie met die Veenstra om de tafel wil gaan zitten, dan al helemaal met Genee, dus dat komt denk ik wel goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Uiteindelijk wellicht, ook uit commercieel belang, maar vergis je niet in de halsstarrigheid van Johan Derksen, hè. Ik denk dat Genee inhoudelijk gelijk heeft, maar de manier waarop ..... Ik denk dat Derksen zich voor lul gezet voelt en dan is hij over het algemeen niet erg vergevingsgezind hoor.
Ja, maar dan wordt het programma wel weer een stuk rustiger...quote:
Straks gaat het inhoudelijk over voetbal met mensen die verstand van voetbal hebben. Daar jaag je de kijkers mee weg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens, Henk Spaan zou ook wel een goeie zijn. Lekker cynisch.
Oh ja dan willen de vrouwen ook niet meer meekijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Straks gaat het inhoudelijk over voetbal met mensen die verstand van voetbal hebben. Daar jaag je de kijkers mee weg.
Ik vind niet dat Derksen meer verstand heeft van voetbal dan Genee, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Straks gaat het inhoudelijk over voetbal met mensen die verstand van voetbal hebben. Daar jaag je de kijkers mee weg.
Derksen verdedigt inderdaad duidelijk zijn medewerkers. Dat vind ik wel voor hem pleiten. Maar het breekt ze nu op dat Genee en Derksen buiten de uitzendingen om nauwelijks met elkaar communiceren. Want als Genee het correct wil spelen confronteert hij Johan natuurlijk voor de uitzending hiermee, niet tijdens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Wellicht zette Genee het wat extra aan voor kijkcijfers, voor Derksen was het pure ernst. Mocht het escaleren dan heeft Genee toch wel een probleem.
Overigens vind ik het prachtig dat Derksen pal voor zijn medewerkers staat.
Dat zijn jouw vooroordelen. Het is gewoon tendentieus en clichematig gelul zonder kennis van zaken of inzicht, met als aanleiding voetbal. Daar is kennelijk meer behoefte aan dan aan scherpe observaties en echte analyse.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dan willen de vrouwen ook niet meer meekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |