SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 00:08:54 ]
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat de club naar de tyfus mag gaan.
Niks aan de hand johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
Al is dit één van de mooiste ruzie's tussen Genee en Derksen het doet me wel pijn als ware VI Hooligan.
Dus uiteindelijk is dit een zwarte dag. R.I.P VI!
Ah schei toch man hé klootzak! Zit je met mijn kloten te spelen?
Sowieso clubs die subsidie krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit.
Wat zou dat heerlijk zijn![]()
Alles aan die club is nep.. met provincie geld groot geworden.
Dat is het nou juist het is door Riemer opgebouwd. En dan godverdomme die Veenstra maakt alles kapot. Heerenveen is alles behalve nep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit.
Wat zou dat heerlijk zijn![]()
Alles aan die club is nep.. met provincie geld groot geworden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso clubs die subsidie krijgen
Ben je wel eens in dat stadion geweest? Alsof je in een bioscoop zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen is alles behalve nep.
Seizoenskaarthouder, lang verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ben je wel eens in dat stadion geweest? Alsof je in een bioscoop zit.
Geen seizoenkaart bij Ajaxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Seizoenskaarthouder, lang verhaal.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef arjan1212 het volgende:
Ze doen toch altijd net alsof ze ruzie hebben?
Woon dichtbij Heerenveen en kost me nu niks.quote:
Ga je wel eens naar Ajax?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Woon dichtbij Heerenveen en kost me nu niks.
Maar Ajax op nummer 1, het verhaal ken je wel als je de SC volgt.
Alsof Derksen de sponsoren met respect behandeldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef Aloulou het volgende:
Johan bedoelt gewoon te zeggen: "tieves Geneetje, jij snapt niet wie jou eigenlijk betaalt voor je werk. Wij als VI zijn de grootste sponsor van het programma wat jou als nobody succes brengt en dan ga jij niet tegen je sponsor in (die indirect meedraagt aan je salaris) hun eerste de beste artikel + onderzoek keihard onderuit te halen in een uitzending gesponsort door VI". Waarbij je aangeeft dat het "leugens" zijn, en Veenstra dus de kans heeft VI aan te klagen. Wilfred had zich blijkbaar al voorbereid op de uitzending en heeft niet vooraf tegen Johan gezegd: "luister dan, volgens mijn info klopt dat artikel in de VI niet en die info is van Veenstra gekomen".
Bijt niet de hand die voedt, Wilfred. Dan kan je schijnheilig zeggen dat je slechts "de waarheid als journalist boven tafel wilt" krijgen. Maar zo gaat het niet, wie betaalt bepaalt.
Derksen is de zakenman in deze en probeert hem duidelijk te maken hoe de zaken in het echte leven in elkaar steken. Bij Genee gaat het kwartje pas na deze uitzending vallen als hij er nog eens lang over nadenkt gaat ie snappen hoe in de werkelijkheid eraan toe gaat. Welke sponsor gaat nou een programma sponsoren en geld insteken waar vervolgens de presentator op live-tv een artikel/onderzoek door de plee trekt en aangeeft dat het volgens zijn feiten en documenten totaal niet klopt. Waarop Veenstra slim munitie heeft om VI aan te klagen. En als VI hem heeft gebeld voor feedback liegt Veenstra gewoon dat hij nooit een telefoontje heeft gehad. Daaaag VIDank Genee, sponsored by VI
Ja ik weet wel heel zeker dat dit het probleem is. En hij heeft gelijk. Welke sponsor gaat een programma overeind houden waar de presentator vooraf al blijkbaar wist dat Derksen een onderzoek bekend ging maken, waarop Genee vooraf info krijgt toegeschoven...ermee wacht tot de uitzending en vervolgens de mes op het keel zet van Johan live. De consequentie is dat Veenstra direct dacht: "ik kan Derksen nu juridisch alles maken". Want juridisch gezien had Derksen door de live-actie van Genee geen poot meer op te staan als Veenstra hem voor de rechter sleept, en aangeeft helemaal geen kans tot wederhoor te hebben gehad. En dat is heel makkelijk om dat op te houden, zelfs als Derksen hem persoonlijk had gevraagd op het onderzoek te reageren. Veenstra zegt gewoon geen telefoontje zelf te hebben gehad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Nemephis het volgende:
Derksen heeft dus graag een niet al te kritisch propagandakanaal, als ik je goed begrijp?
Ja klopt. Was vorige uitzending toen Genee hem confronteerde ook al, merkte ik in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef damirovic het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit Derksen nou de hele tijd aan het hijgen?
Daar heb je wel gelijk in. Maar er is wel een verschil tussen lacherig over hen doen (1 poot van de stoel af zagen) of gewoon keihard aantonen dat ze leugens als feiten presenteren (alle poten van de stoel zagen), waarna de benadeelde partij dus naar de rechter kan gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Derksen de sponsoren met respect behandeld
Lotto
Als Derksen zo'n baas is gaat ie niet zo op de man spelen als hij in een benauwde hoek komt te staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Derksen een baas is trekt die als hoofdsponsor de stekker uit het programma VI![]()
Genee's carriere en roem is dan ook weg. Hij heeft het vaker gezegd, enige roem die hem brengt is Gijpie en Derksen.
Welke sponsor zou dit pikken ? Volgens mij was het 2 seizoenen geleden nog maar de vraag of "VI" door zou gaan, totdat VI het ging sponsoren. Geld in pompen en dan zo'n kneusje van een presentator die dit flikt!? Die Genee moet natuurlijk wel zijn plaats en de verhoudingen weten he...Johan zegt het nog zo vaak: "je bent alleen groot geworden door ons (renetje en ik)".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
Als Derksen zo'n baas is gaat ie niet zo op de man spelen als hij in een benauwde hoek komt te staan.
Precies. Dit valt me ook erg van hem tegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Derksen zo'n baas is gaat ie niet zo op de man spelen als hij in een benauwde hoek komt te staan.
Schijnt fake te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tweet from @433NL : - http://433.nl/vi
Eindredacteur Jan Hillenius: "Johan heeft meteen na de uitzending geëist de naam VI met onmiddellijk ingang te laten verwijderen. Hij wil niet langer dat het tijdschrift geassocieerd wordt met dit televisie programma."
http://433.nl/vi @VItv #VItv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |