quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]vind het btw mooi en apart... van die vrouwen met donkere wenkbrauwen dan het haar ophun hoofd
Leukquote:
Ja, sorry zou mijn best doen vandaag om dit in stand te houden... heb wel ban voor overquote:
heb je niet getrd hoor, nsbersquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry zou mijn best doen vandaag om dit in stand te houden... heb wel ban voor over
Mooiseauxquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb je niet getrd hoor, nsbersnsbers voor topickaap
![]()
6packquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij hebt altijd van die grapige platjes xd
quote:
harlemshakepoopquote:
gvdquote:
quote:
Money, altijd goed. Ga je nog vieren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een kaart met money van mn tante en oompske
ik kom vanavond langs met een jonko. feliquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zaterdag uit jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Money, altijd goed. Ga je nog vieren?
hoeveel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik werkte een keer op kantoor en daar was altijd een vent en die ging met zijn tong
over zijn lippen als ik binnenkwam![]()
Toen zei ik dat een keer tegen een meisje dat met hem werkte dat in dat godsgruwelijk smerig
vond.
Hij heeft het nooit meer gedaanen we zijn nog goeie vriendjes geworden ook
![]()
altijd aan hetzelfde tafeltje aan in de kantine met nog twee ander vastelingen zeg maar.
enige juist reactie op dat bericht jaquote:
Omdat ik iets veel duurders kreeg voor bijvoorbeeld kerstquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoe is dat niet veel voor een " verjaardag ".
voordeelzak widow.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik iets veel duurders kreeg voor bijvoorbeeld kerstDus relatief gezien is het niet heel veel. Ik ben er wel blij mee hoor, daar niet van.
op 6pack.tv kon het, maar die is offline.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:20 schreef fyah het volgende:
[..]
zijn die nog ergens volledig te kijken?
Maar de verjaardag van Jezus is ook veel belangrijkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik iets veel duurders kreeg voor bijvoorbeeld kerstDus relatief gezien is het niet heel veel. Ik ben er wel blij mee hoor, daar niet van.
Dat is wat je look impliceert.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
ik kreeg 50 van mn tante voor sinterklaas.Ik was echt met stomheid geslagen. Ik geloof dat ze denkt dat ik arm ben ofzo.
mn haar misschien, maar mn look niet hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is wat je look impliceert.
je haar is je lookquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn haar misschien, maar mn look niet hoor.
Why so seriousquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, combinatie van kleding en kapsel. de hele " look" zegmaar.
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, combinatie van kleding en kapsel. de hele " look" zegmaar.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ook, maar voor nu wel even een paar maanden stoppen om die gewoonte te doorbreken
Ga WoW spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld. Ik verveel me.
hoelang al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ook, maar voor nu wel even een paar maanden stoppen om die gewoonte te doorbreken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
http://www.youtube.com/user/three/theponymixerquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld. Ik verveel me.
quote:
Heb Arma 3 lite voor je, testversie zonder MP, kan je kijken of je t wa vindt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ALS JIJ NOU EENS OP
[ afbeelding ]
RT
Lelijk kutspelquote:
Hmm, ik luister, stuur maar linkje anubis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb Arma 3 lite voor je, testversie zonder MP, kan je kijken of je t wa vindt.
Jouw hoofd is lelykquote:
Nou en.. irrelevant.quote:
je heb mquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm, ik luister, stuur maar linkje anubis.
Houd ons op de hoogte, kunnen we inzetten op wanneer je weer begint?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds maandag nu, maar ik ben wel bloedserieus.
Ja hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte, kunnen we inzetten op wanneer je weer begint?
Denk geen 3 maandenquote:
3 maanden was ook niet de bedoeling, iig tot eind april, zoietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk geen 3 maanden
Wel jammer, wou je net uitnodigen om een heel weekend op mijn kosten te smoken en seks te hebben
Google.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef VeerEli het volgende:
Hoe download je een filmpje van youtube? Dus niet als mp3, maar het complete filmpje
Bewaren we dat wel ffquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3 maanden was ook niet de bedoeling, iig tot eind april, zoiets
Ik wel nu.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nergens zin in trouwens, ook geen eetlust.
Ik ook, nu jij post.quote:
Oh, boefje toch.quote:
Niet 24/7 honger hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nergens zin in trouwens, ook geen eetlust.
Zou zonde van het geld zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:18 schreef krioro het volgende:
Ik wilde net gaan vragen of je nog een speciaal verjaardagsdiner hebt vandaag.
Kip met friet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je mag vanavond toch wel kiezen wat jullie eten, hè?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je mag vanavond toch wel kiezen wat jullie eten, hè?
Wow eng, ja dat had ik dus gezegd; patat. Heeft ze ingrediënten voor spaghetti carbonara gekocht maar eik heb ik ook geen zin in friet laat staan spaghetti dus dan maar paardrijden zonder etenquote:
Hoeft toch niet per se duur/fancy te zijn. Ik wil altijd pom maar niemand maakt het voor me.quote:
Jawel. Hoe duurder hoe beter.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se duur/fancy te zijn. Ik wil altijd pom maar niemand maakt het voor me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jawel. Hoe duurder hoe beter.dWc kan niet komen die zit in de hoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer maak jij pom voor me?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se duur/fancy te zijn. Ik wil altijd pom maar niemand maakt het voor me.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jawel. Hoe duurder hoe beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik nog nooit zelf gemaakt, maar ik kan het eens proberen.quote:
full stops and exclamation marks
Weet ik maar als ik toch niks wil eten kan mn moeder beter brood vretenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nog nooit zelf gemaakt, maar ik kan het eens proberen.
Oh als mevrouw Jisca niks wil mag mama ook maar aan het brood.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik maar als ik toch niks wil eten kan mn moeder beter brood vreten
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag niet.
quote:
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh als mevrouw Jisca niks wil mag mama ook maar aan het brood.![]()
Voor de stoelgang ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio eet alleen maar kip en rijst voor de waar het ook voor is.
En zalm.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio eet alleen maar kip en rijst voor de waar het ook voor is.
Welke?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef Chloroform het volgende:
Vorige week een nieuwe telefoon uitgezocht, krijg ik nu een brief van Hi: "Je mag verlengen."
OH WOW THANKS
Uitgezochtquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef Chloroform het volgende:
Vorige week een nieuwe telefoon uitgezocht, krijg ik nu een brief van Hi: "Je mag verlengen."
OH WOW THANKS
Ja.quote:
Zal jou eens ballen.quote:
Hier kom ik morgen op terug.quote:
Kom iMessagen. :$:$:$::$quote:
Moet jij zeggen met je #teamblank :s:S:Squote:
Tuurlijk wel maar dan betaal je er 800 voor ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
Ik ga er denk ik ook maar een kaufen (geen witte). Kan zeker niet zonder abo hè?
Jawel hoor, gewoon even 750 pingels neerleggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
Ik ga er denk ik ook maar een kaufen (geen witte). Kan zeker niet zonder abo hè?
Nee, is Ernems.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar dan betaal je er 800 voor ofzo
750 maar? Waar?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon even 750 pingels neerleggen.
Google.quote:
Valt mee, de 5 is niet zo breekbaar als de 3.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Als je vaak dingen laat vallen zou ik sws geen eifoon kopen
Heb hem al zo vaak laten vallen en nog nooit kapot gegaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik spreek je wel weer als je je telefoon op z'n glaskant hebt laten vallenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt mee, de 5 is niet zo breekbaar als de 3.
Ik ben altijd zuinig op m'n spullekes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Gisteren al gedaan, not a scratch. Come at me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik spreek je wel weer als je je telefoon op z'n glaskant hebt laten vallen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef Gridlok het volgende:
inb4 nokia 3310 HEHEH grappig man kk op.
U srs?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben altijd zuinig op m'n spullekes.
Oh gewoon bij Apple te koop zie ik, dat dit allemaal zomaar kan tegenwoordig.
Slechts 676, vanavond als ik thuis ben even bestellen.
Mijn htc is fantastisch, een keer door de kamer heen gesmeten en niks aan het handje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan, not a scratch. Come at me.
Plastic telefoonsquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn htc is fantastisch, een keer door de kamer heen gesmeten en niks aan het handje.
Paar jaar geleden mijn verneukte HTC tegen de muur kapotgeslagen. Voelde goed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn htc is fantastisch, een keer door de kamer heen gesmeten en niks aan het handje.
Wat sla je nog meer kapot in rage buien?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar jaar geleden mijn verneukte HTC tegen de muur kapotgeslagen. Voelde goed.
Zou ik ook wel doen ja, als ik m toch niet meer kan/wil gebruikenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar jaar geleden mijn verneukte HTC tegen de muur kapotgeslagen. Voelde goed.
Is wel veel geld maar had het duurder verwacht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef Gridlok het volgende:
slechts 676, productie kosten van zo'n ding ligt onder de 200 euro.
Ja.quote:
Wtf betekent dit?quote:Een niet-vergrendelde iPhone 4, iPhone 4S of iPhone 5 kan niet worden gebruikt op CDMA-netwerken. Een niet-vergrendelde iPhone 5 biedt mogelijk geen ondersteuning voor LTE-netwerken in alle andere landen.
Waarom zou je hem los kopen op de Apple website? Gewoon een goed abo uitzoeken, heb je tenminste 3G en genoeg sms/minuten en shit.quote:
Vas snapt het weer eens niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat apple zich te superieur voelt, daarom kan je alleen iTunes gebruiken.
Weinig, ben een rustig persoon.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat sla je nog meer kapot in rage buien?
Vas, ik doe echt mijn best om aardig te blijven, maar dan moet je niet dit soort domme dingen gaan roepen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe het toch expresquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Vas, ik doe echt mijn best om aardig te blijven, maar dan moet je niet dit soort domme dingen gaan roepen.
Omdat 20 keer goedkoper. Maar zonder 3G schiet niet op nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom zou je hem los kopen op de Apple website? Gewoon een goed abo uitzoeken, heb je tenminste 3G en genoeg sms/minuten en shit.
iTunesquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weinig, ben een rustig persoon.
onzin. De mijne (4) is al zo vaak zonder hoesje tegen de stenen gegaan. Geen barst of kras te bekennen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja, las het net. Maar heeft CDMA en/of LTE te maken met 3G dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Nederland heeft sowieso nog geen LTE netwerk, maar als je toch maar één keer in de 24 jaar een nieuwe telefoon koopt is de kans groot dat dat wel binnen dat tijdbestek er komt.
Vas pls.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja lekker betalen voor muziek bendegek, gewoon ali ilegali doen of spotify
Je weet dat je al je gedownloade mp3's gewoon in itunes kan gebruiken he?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedoel gewoon om muziek af te spelen heur.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
LTE is gewoon de nieuwe 3G (4G). CDMA is ook een of andere nieuwe technologie maar weet niet precies wat daar de meerwaarde van is. 4G is veel sneller dan 3G, maar Nederland heeft nog geen 4G (of LTE) netwerk. Dus als je een iPhone 5 koopt en er komt over een paar jaar ondersteuning voor LTE kan je dat altijd gebruiken, en tot dan gewoon 3G.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, las het net. Maar heeft CDMA en/of LTE te maken met 3G dan?
Waarom wel?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef Chloroform het volgende:
Kri, waarom neem je niet een abonnement met de iPhone 4?
I see. Dank voor de uitleg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
LTE is gewoon de nieuwe 3G (4G). CDMA is ook een of andere nieuwe technologie maar weet niet precies wat daar de meerwaarde van is. 4G is veel sneller dan 3G, maar Nederland heeft nog geen 4G (of LTE) netwerk. Dus als je een iPhone 5 koopt en er komt over een paar jaar ondersteuning voor LTE kan je dat altijd gebruiken, en tot dan gewoon 3G.
Je bent nu gewoon dingen aan het roepen terwijl je er blijkbaar 0,0 verstand van hebt.quote:
What else is new.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon dingen aan het roepen terwijl je er blijkbaar 0,0 verstand van hebt.
Cheaper + abo met 3g + een leek als jij merkt het verschil tussen 4 en 5 toch niet.quote:
Fair enough.quote:
Nee man, aan de Rabobank.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt echt aan Apple dat muziek geld kost inderdaad.
Leek als ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cheaper + abo met 3g + een leek als jij merkt het verschil tussen 4 en 5 toch niet.
Ga maar weer weg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
heej heejik ben niew hier hahha wie syn julli??
De hoge heren zijn weer bezig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
O ja, dat ook inderdaad. En aan Nederland, als we toch bezig zijn.
quote:
bronquote:-- RABOBANK NEDERLAND
The change of outlook to negative from stable on Rabobank's B- BFSR reflects the pressure exerted by the further deterioration in the operating environment in the Netherlands on asset quality, especially the Dutch exposures. With domestic lending representing around 75% of its total loan book, the bank is particularly sensitive to any deterioration in the Dutch retail and corporate markets, although Moody's believes the bank's track record of a conservative business profile will continue to mitigate this negative trend. Additionally, Rabobank's exposure to the CRE sector represents a relatively high share of its loan portfolio (6%) and Tier 1 capital (76.8%) at the end of December 2012. However, Moody's notes that this exposure also includes lending with a lower-risk profile than standard CRE loans, notably those extended to social housing companies that benefit from a state guarantee, as well as those granted to corporates for the financing of real estate for their own use. Although the rating agency believes that Rabobank's high level of capital provides comfortable loss-absorption capacity, the likely increase in credit losses over the coming 12 to 18 months is expected to weigh on its profitability.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Leek als ik.Met je poverty-niet-macbook-pro.
haha hb gehoordt dat jy shjinees bent dus nar jouw luistr ik zoiezo niet hahahaquote:
nestalgie op je account, leuk man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haha hb gehoordt dat jy shjinees bent dus nar jouw luistr ik zoiezo niet hahaha
Deze is echt onder de gordel.quote:
Je mag niet gemeen tegen me doen daaromquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon dingen aan het roepen terwijl je er blijkbaar 0,0 verstand van hebt.
Kill me now.quote:
fucking crafty, charlie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeft ni meer hahhahha
hahhahhaquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeft ni meer hahhahha
Doet me denken aan Goochem het gordeldier.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeft ni meer hahhahha
Wat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan Goochem het gordeldier.
Op de achterbank. Waar? OP DE ACHTERBANK.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En haal die banaan nu uit je oor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja.Hey wat kwam daar uit jouw billen, ik voel de hele auto trillen.
Whehe, ja dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op de achterbank. Waar? OP DE ACHTERBANK.
quote:Je hebt onlangs video's bekeken van Rickokun. Abonneer je om de volgende video's van deze gebruiker hier op je YouTube-homepage weer te geven.
Waarom geef jij je niet gewoon op voor zijn eerste keer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef wolvendagen het volgende:
Zullen we gers opgeven voor RTL5-programma Eerste Keer.
http://www.rtl.nl/eerstekeer
Shit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom geef jij je niet gewoon op voor zijn eerste keer?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom geef jij je niet gewoon op voor zijn eerste keer?
Denk dat Juicyhil vermakelijker is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:13 schreef wolvendagen het volgende:
Zullen we gers opgeven voor RTL5-programma Eerste Keer.
http://www.rtl.nl/eerstekeer
Of Schenkstroop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat Juicyhil vermakelijker is.
Wow. :squote:Op donderdag 14 maart 2013 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
Wil geen seks met iemand die op een kale rat lijkt,
Whehe, die joker was ik al zowat vergeten.quote:
Die foto van hem met de fokstraat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, die joker was ik al zowat vergeten.
quote:
Komt ineens allemaal terug, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto van hem met de fokstraat.
Ik zie hem meer als een soort cabaretier.quote:
Toch raar hoe users kunnen verdwijnen en wanneer iemand het zegt ik het opeens allemaal weer weet.quote:
Met z'n duim omhoog bij een traumahelikopter poserenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto van hem met de fokstraat.
Lijkt haarklip wel, die stuurt me elke maand eenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie hem meer als een soort cabaretier.Hij heeft me wel een hele tijd achtervolgd via DM, met wat je zou noemen 'ramblings'.
Wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt haarklip wel, die stuurt me elke maand eenomdat ik niet reageer.
Creepy. De Schenkster zag me als een persoon die onderdeel was van zijn probleem.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat alleen bij mij deed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet het niet eens meer maar het was echt belachelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?Waar reageer je niet op dan?
Z'n tweede persoonlijkheid?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Creepy. De Schenkster zag me als een persoon die onderdeel was van zijn probleem.
Het was de slechtste grap in mijn fokhistorie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Moet hard lachen om mijn eigen grapje nu.
Ik snapte er niets van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Moet hard lachen om mijn eigen grapje nu.
Zo traag van begrip jij altijd, he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef Zosk het volgende:
Maar ik had niet door dat dat hetgeen was wat haarklip jou telkens stuurt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef krioro het volgende:
Ja ik las die post van Zosk verkeerd.Nu vind ik het nog grappiger.
Hehe.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo traag van begrip jij altijd, he.
Ik las die smiley in de zin van: ze is sad hij haar iedere maand iets stuurt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo traag van begrip jij altijd, he.
limited versionquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik las die smiley in de zin van: ze is sad hij haar iedere maand iets stuurt.
HOU JE BEK OKE?
Doe niet.quote:
Verrassing.quote:
Waterfiets?quote:
Maar wel een ronde schijf met kaas en veel tomaten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |