quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]vind het btw mooi en apart... van die vrouwen met donkere wenkbrauwen dan het haar ophun hoofd
Leukquote:
Ja, sorry zou mijn best doen vandaag om dit in stand te houden... heb wel ban voor overquote:
heb je niet getrd hoor, nsbersquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry zou mijn best doen vandaag om dit in stand te houden... heb wel ban voor over
Mooiseauxquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb je niet getrd hoor, nsbersnsbers voor topickaap
![]()
6packquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij hebt altijd van die grapige platjes xd
quote:
harlemshakepoopquote:
gvdquote:
quote:
Money, altijd goed. Ga je nog vieren?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een kaart met money van mn tante en oompske
ik kom vanavond langs met een jonko. feliquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zaterdag uit jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Money, altijd goed. Ga je nog vieren?
hoeveel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik werkte een keer op kantoor en daar was altijd een vent en die ging met zijn tong
over zijn lippen als ik binnenkwam![]()
Toen zei ik dat een keer tegen een meisje dat met hem werkte dat in dat godsgruwelijk smerig
vond.
Hij heeft het nooit meer gedaanen we zijn nog goeie vriendjes geworden ook
![]()
altijd aan hetzelfde tafeltje aan in de kantine met nog twee ander vastelingen zeg maar.
enige juist reactie op dat bericht jaquote:
Omdat ik iets veel duurders kreeg voor bijvoorbeeld kerstquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoe is dat niet veel voor een " verjaardag ".
voordeelzak widow.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik iets veel duurders kreeg voor bijvoorbeeld kerstDus relatief gezien is het niet heel veel. Ik ben er wel blij mee hoor, daar niet van.
op 6pack.tv kon het, maar die is offline.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:20 schreef fyah het volgende:
[..]
zijn die nog ergens volledig te kijken?
Maar de verjaardag van Jezus is ook veel belangrijkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik iets veel duurders kreeg voor bijvoorbeeld kerstDus relatief gezien is het niet heel veel. Ik ben er wel blij mee hoor, daar niet van.
Dat is wat je look impliceert.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
ik kreeg 50 van mn tante voor sinterklaas.Ik was echt met stomheid geslagen. Ik geloof dat ze denkt dat ik arm ben ofzo.
mn haar misschien, maar mn look niet hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is wat je look impliceert.
je haar is je lookquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn haar misschien, maar mn look niet hoor.
Why so seriousquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, combinatie van kleding en kapsel. de hele " look" zegmaar.
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, combinatie van kleding en kapsel. de hele " look" zegmaar.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ook, maar voor nu wel even een paar maanden stoppen om die gewoonte te doorbreken
Ga WoW spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld. Ik verveel me.
hoelang al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ook, maar voor nu wel even een paar maanden stoppen om die gewoonte te doorbreken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
http://www.youtube.com/user/three/theponymixerquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld. Ik verveel me.
quote:
Heb Arma 3 lite voor je, testversie zonder MP, kan je kijken of je t wa vindt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ALS JIJ NOU EENS OP
[ afbeelding ]
RT
Lelijk kutspelquote:
Hmm, ik luister, stuur maar linkje anubis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb Arma 3 lite voor je, testversie zonder MP, kan je kijken of je t wa vindt.
Jouw hoofd is lelykquote:
Nou en.. irrelevant.quote:
je heb mquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm, ik luister, stuur maar linkje anubis.
Houd ons op de hoogte, kunnen we inzetten op wanneer je weer begint?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds maandag nu, maar ik ben wel bloedserieus.
Ja hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte, kunnen we inzetten op wanneer je weer begint?
Denk geen 3 maandenquote:
3 maanden was ook niet de bedoeling, iig tot eind april, zoietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk geen 3 maanden
Wel jammer, wou je net uitnodigen om een heel weekend op mijn kosten te smoken en seks te hebben
Google.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef VeerEli het volgende:
Hoe download je een filmpje van youtube? Dus niet als mp3, maar het complete filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |