Ik heb weleens het gevoel dat die vrouwelijke roddel alleen werkt door die mannelijke meelopers. Gewoon de juiste en leuke mensen mee hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Roddel en achterklap kan echt destructief werken ja..
Maakt niet uit toch. Leermomentje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Ik heb nu achteraf gezien misschien wat overdreven, maar aan de andere kant heb ik persoonlijk het gevoel dat ze positief reageert en dat ik het altijd leuk heb gehouden. Daarom ben ik juist zo geschrokken; ik heb dit niet gemerkt.
Nou, ik zou me wel een beetje inhouden met boeren en winden als ik hem wasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
stel je gewoon voor dat ze een kerel is. en gedraag je daarnaar.
Als ze een kerel was dan had ik ook grappen uitgehaald met haarhem en dan had ik hem nu hierop aangesproken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
stel je gewoon voor dat ze een kerel is. en gedraag je daarnaar.
Wat voor soort grapjes maakte je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:48 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Als ze een kerel was dan had ik ook grappen uitgehaald met haarhem en dan had ik hem nu hierop aangesproken.
Kennelijk is er dus toch een verschil waar ik rekening mee moet houden.
Als ze een kerel was geweest dan had je niet elke dag geforceerd een lijstje afgewerkt en was er nu niets om hem op aan te spreken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:48 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Als ze een kerel was dan had ik ook grappen uitgehaald met haarhem en dan had ik hem nu hierop aangesproken.
Het is voor mij absoluut een leermomentje, maar juist daarom vind ik het niet fijn dat ik dit niet zelf heb gemerkt, want dat betekent dat ik zo weer dezelfde fout zou kunnen maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Maakt niet uit toch. Leermomentje.
dat verschil zit in je hoofd. ze gaan niet dood als je ze niet op een voetstuk zet en gewoon zegt wat je vindt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:48 schreef marvinpa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:12 schreef Zapata het volgende:
[..]
Apart, sinds de meeste relaties beginnen op de werkvloer.
Waar wil je anders vrouwen ontmoeten dan, in de supermarkt?
Kut grapjes waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat voor soort grapjes maakte je dan eigenlijk?
Geen flauw idee wat die zin betekent sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Je doet niets anders dan werken en boodschappen? Ik vind het persoonlijk (dus het ligt aan mij) altijd wat onbemiddelbaar aandoen wanneer mensen een relatie met een.collega beginnen.
je moet vrouwen niet als mannen behandelen, die directheid kunnen ze niet hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Why not. Je gaat als man andere mannen toch ook niet speciaal behandelen. Met extra aandacht geven en de hele tijd leuke grapjes proberen te maken? Het is de werkvloer, geen kroeg waar je een scharrel probeert te scoren!
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo raar hoor. Je ziet elkaar vaak en leert elkaar goed kennen, dan kan er ook meer ontstaan. Lijkt me alleen maar menselijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Je doet niets anders dan werken en boodschappen? Ik vind het persoonlijk (dus het ligt aan mij) altijd wat onbemiddelbaar aandoen wanneer mensen een relatie met een.collega beginnen.
Sorry ik wist niet dat je een asielzoeker was. Would English be better?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef Zapata het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat die zin betekent sorry
Nee, spreektaal is ook prima. Onbemiddelbaar wtf, jij bent vast een succes op feestjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je een asielzoeker was. Would English be better?
Denk ik ook. er waren best stelletjes op kantoor, zelfs die gingen trouwen, dus dat is wel leuk,quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo raar hoor. Je ziet elkaar vaak en leert elkaar goed kennen, dan kan er ook meer ontstaan. Lijkt me alleen maar menselijk.
Jij vindt dat je elkaar op werk goed leert kennen? Denk dat het verschil hem daar inzit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo raar hoor. Je ziet elkaar vaak en leert elkaar goed kennen, dan kan er ook meer ontstaan. Lijkt me alleen maar menselijk.
Bah, menselijkheid op het werk! Dat doe je maar mooi thuis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Oh misschien niet. Maar ik bedoelde meer dat ik niet zo'n fan ben van flirten en 'seksuele spanning' op het werk. Het maakt werkverhoudingen vaak onnodig ingewikkeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet vrouwen niet als mannen behandelen, die directheid kunnen ze niet hebben
Genoeg om er meisjes cq vrouwen te krijgen jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:56 schreef Zapata het volgende:
[..]
Nee, spreektaal is ook prima. Onbemiddelbaar wtf, jij bent vast een succes op feestjes.
Als je 8 uur per dag in één ruimte verblijft, leer je elkaar best goed kennen hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:56 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Jij vindt dat je elkaar op werk goed leert kennen? Denk dat het verschil hem daar inzit.
Maakt verder ook niet uit... Is gewoon mijn mening.
Nou ja niet als je een carrièretijger bent die compleet anders is op het werk dan in het echt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je 8 uur per dag in één ruimte verblijft, leer je elkaar best goed kennen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |