abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123834648
stel je gewoon voor dat ze een kerel is. en gedraag je daarnaar.
pi_123834704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:42 schreef Perrin het volgende:

[..]

Roddel en achterklap kan echt destructief werken ja..
Ik heb weleens het gevoel dat die vrouwelijke roddel alleen werkt door die mannelijke meelopers. Gewoon de juiste en leuke mensen mee hebben :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik heb nu achteraf gezien misschien wat overdreven, maar aan de andere kant heb ik persoonlijk het gevoel dat ze positief reageert en dat ik het altijd leuk heb gehouden. Daarom ben ik juist zo geschrokken; ik heb dit niet gemerkt.
Maakt niet uit toch. Leermomentje.
pi_123834713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
Nou, ik zou me wel een beetje inhouden met boeren en winden als ik hem was oO<

Is ook niet echt sfeer bevorderlijk of hoe zoiets dan ook mag heten
pi_123834714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
Als ze een kerel was dan had ik ook grappen uitgehaald met haarhem en dan had ik hem nu hierop aangesproken.

Kennelijk is er dus toch een verschil waar ik rekening mee moet houden.
pi_123834755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:48 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Als ze een kerel was dan had ik ook grappen uitgehaald met haarhem en dan had ik hem nu hierop aangesproken.

Wat voor soort grapjes maakte je dan eigenlijk?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:50:01 #56
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123834770
quote:

[..]

Als ze een kerel was geweest dan had je niet elke dag geforceerd een lijstje afgewerkt en was er nu niets om hem op aan te spreken.
pi_123834793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:

Maakt niet uit toch. Leermomentje.
Het is voor mij absoluut een leermomentje, maar juist daarom vind ik het niet fijn dat ik dit niet zelf heb gemerkt, want dat betekent dat ik zo weer dezelfde fout zou kunnen maken.

Ik ga er nog eens over nadenken of ik voor mezelf kan uitvissen waar ik de grens overging.
pi_123834796
Sinds wanneer moet er een verschil zijn tussen omgang met mannen of vrouwen? Ik behandel beide hetzelfde op de werkvloer. Het zijn je collega's, geen familie.
pi_123834829
quote:

[..]

dat verschil zit in je hoofd. ze gaan niet dood als je ze niet op een voetstuk zet en gewoon zegt wat je vindt. ~:)
pi_123834872
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:12 schreef Zapata het volgende:

[..]

Apart, sinds de meeste relaties beginnen op de werkvloer.
Waar wil je anders vrouwen ontmoeten dan, in de supermarkt?
:')

Je doet niets anders dan werken en boodschappen? Ik vind het persoonlijk (dus het ligt aan mij) altijd wat onbemiddelbaar aandoen wanneer mensen een relatie met een.collega beginnen.
pi_123834881
Ik werkte een keer op kantoor en daar was altijd een vent en die ging met zijn tong
over zijn lippen als ik binnenkwam :X

Toen zei ik dat een keer tegen een meisje dat met hem werkte dat in dat godsgruwelijk smerig
vond.

Hij heeft het nooit meer gedaan :+ en we zijn nog goeie vriendjes geworden ook :D
altijd aan hetzelfde tafeltje aan in de kantine met nog twee ander vastelingen zeg maar.
pi_123834918
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wat voor soort grapjes maakte je dan eigenlijk?
Kut grapjes waarschijnlijk.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:53:55 #63
381517 Zapata
held op sokken
pi_123834937
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Je doet niets anders dan werken en boodschappen? Ik vind het persoonlijk (dus het ligt aan mij) altijd wat onbemiddelbaar aandoen wanneer mensen een relatie met een.collega beginnen.
Geen flauw idee wat die zin betekent sorry
pi_123834943
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Kut grapjes waarschijnlijk.
of te grof? oO<
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:54:24 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_123834963
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Why not. Je gaat als man andere mannen toch ook niet speciaal behandelen. Met extra aandacht geven en de hele tijd leuke grapjes proberen te maken? Het is de werkvloer, geen kroeg waar je een scharrel probeert te scoren!
je moet vrouwen niet als mannen behandelen, die directheid kunnen ze niet hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_123834996
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo raar hoor. Je ziet elkaar vaak en leert elkaar goed kennen, dan kan er ook meer ontstaan. Lijkt me alleen maar menselijk.
pi_123835022
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef Zapata het volgende:

[..]

Geen flauw idee wat die zin betekent sorry
Sorry ik wist niet dat je een asielzoeker was. Would English be better?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:56:19 #68
381517 Zapata
held op sokken
pi_123835054
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Sorry ik wist niet dat je een asielzoeker was. Would English be better?
Nee, spreektaal is ook prima. Onbemiddelbaar wtf, jij bent vast een succes op feestjes.
pi_123835060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo raar hoor. Je ziet elkaar vaak en leert elkaar goed kennen, dan kan er ook meer ontstaan. Lijkt me alleen maar menselijk.
Denk ik ook. er waren best stelletjes op kantoor, zelfs die gingen trouwen, dus dat is wel leuk,
maar als het fout gaat heb je hommelus, dat dan weer wel...
pi_123835080
quote:

[..]

Jij vindt dat je elkaar op werk goed leert kennen? Denk dat het verschil hem daar inzit.

Maakt verder ook niet uit... Is gewoon mijn mening.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:57:29 #71
381517 Zapata
held op sokken
pi_123835098
quote:

[..]

Bah, menselijkheid op het werk! Dat doe je maar mooi thuis. :'(
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:57:32 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_123835100
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

je moet vrouwen niet als mannen behandelen, die directheid kunnen ze niet hebben
Oh misschien niet. Maar ik bedoelde meer dat ik niet zo'n fan ben van flirten en 'seksuele spanning' op het werk. Het maakt werkverhoudingen vaak onnodig ingewikkeld.

Natuurlijk beginnen relatief veel relaties via het werk, da's verder ook prima enzo. Maar uiteindelijk draait het om het bedrijf en hoe jij daarin functioneert. En niet om het feit dat jij een penis hebt en zij niet. :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_123835108
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:56 schreef Zapata het volgende:

[..]

Nee, spreektaal is ook prima. Onbemiddelbaar wtf, jij bent vast een succes op feestjes.
Genoeg om er meisjes cq vrouwen te krijgen ja :P
pi_123835111
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:56 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Jij vindt dat je elkaar op werk goed leert kennen? Denk dat het verschil hem daar inzit.

Als je 8 uur per dag in één ruimte verblijft, leer je elkaar best goed kennen hoor.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:58:48 #75
381517 Zapata
held op sokken
pi_123835153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je 8 uur per dag in één ruimte verblijft, leer je elkaar best goed kennen hoor.
Nou ja niet als je een carrièretijger bent die compleet anders is op het werk dan in het echt.
Van die jeuk mensen dus.
pi_123835180
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:56 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Ja, ik praat ook over prive dingen met collega's en ga ook weleens als collega's/vrienden met ze uit eten of wat drinken. Lijkt me nogal saai als je de hele dag alleen voor je computer zit.
pi_123835182
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:58 schreef Zapata het volgende:

[..]

Nou ja niet als je een carrièretijger bent die compleet anders is op het werk dan in het echt.
Van die jeuk mensen dus.
Die gaan weer met andere jeuk mensen op, dus daar heb je weinig last van :+
pi_123835186
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ligt altijd maar net aan, je hebt vrouwen die meer kunnen hebben dan mannen en vice versa.

De meid waar TS het over heeft houdt dus niet van grapjes, of weet niet hoe ze zijn grappen moet interpreten omdat ze net nieuw is daar en niet weet hoe hij die grapjes bedoelt omdat ze hem nog nauwelijks kent.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:59:52 #79
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_123835188
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft jou waarschijnlijk niet voor je hoofd willen stoten, als nieuweling binnen het bedrijf.
Ik zou afstand bewaren en door je gedrag laten merken dat de boodschap is overgekomen.
Dit, het prettigste voor allebei.
pi_123835225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:58 schreef Zapata het volgende:

[..]

Van die jeuk mensen dus.
Dat. Of als je te afwijkend bent om zonder gevolgen jezelf te zijn.

Denk dat het een kwestie van benadering is: wat zoek je in iemand. Ik kan me niet voorstellen dat ik in een werksituatie de kanten leer kennen die ik belangrijk acht.

Nogmaals, tis maar een mening ;)
pi_123835287
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:59 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ja, ik praat ook over prive dingen met collega's en ga ook weleens als collega's/vrienden met ze uit eten of wat drinken. Lijkt me nogal saai als je de hele dag alleen voor je computer zit.
Ik voel me op werk niet vrij om mezelf te zijn, denk dat het hem daarin zit. Moest effe denken, maar zo simpel is het denk.ik.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:03:26 #82
381517 Zapata
held op sokken
pi_123835333
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:00 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Dat. Of als je te afwijkend bent om zonder gevolgen jezelf te zijn.

Denk dat het een kwestie van benadering is: wat zoek je in iemand. Ik kan me niet voorstellen dat ik in een werksituatie de kanten leer kennen die ik belangrijk acht.

Nogmaals, tis maar een mening ;)
Op je werk kun je er niet achter komen wat iemand in z'n vrije tijd doet, wat voor humor die heeft, levensstijl etc etc.?

Ok...
pi_123835440
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef Zapata het volgende:

[..]

Op je werk kun je er niet achter komen wat iemand in z'n vrije tijd doet, wat voor humor die heeft, levensstijl etc etc.?

Ok...
Kan... Maar toch is het voor mij een kunstmatige setting. En ik kom daarnaast weinig mensen tegen op eenzelfde.frequentie... Laat staan met werk.

Zoals.ik al disclaimde: it's probably me.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:07:54 #84
381517 Zapata
held op sokken
pi_123835543
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Kan... Maar toch is het voor mij een kunstmatige setting. En ik kom daarnaast weinig mensen tegen op eenzelfde.frequentie... Laat staan met werk.

Zoals.ik al disclaimde: it's probably me.
Je bent vast niet de enige maar aangezien ik acht uur per dag op het werk zit ga ik me niet te veel anders voor doen. Helemaal niet in de pauzes.
pi_123835692
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:07 schreef Zapata het volgende:

[..]

Je bent vast niet de enige maar aangezien ik acht uur per dag op het werk zit ga ik me niet te veel anders voor doen. Helemaal niet in de pauzes.
Ik ben ook een beetje een mafkees, om de hand nog maar eens in eigen boezem te steken :D
pi_123842900
Even voor de volledigheid; ik heb denk ik een beslissing genomen

Ik ga sowieso mijn gedrag aanpassen, meer afstand nemen en voorzichtiger zijn. Ik ga haar er niet direct op aanspreken, maar ik overweeg wel om voorzichtig eens te zeggen dat als ze last van me heeft daar vooral niet mee moet blijven zitten, maar het gewoon kan zeggen.

Dankjewel voor al het advies!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:26:54 #87
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_123843480
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef marvinpa het volgende:
Even voor de volledigheid; ik heb denk ik een beslissing genomen

Ik ga sowieso mijn gedrag aanpassen, meer afstand nemen en voorzichtiger zijn. Ik ga haar er niet direct op aanspreken, maar ik overweeg wel om voorzichtig eens te zeggen dat als ze last van me heeft daar vooral niet mee moet blijven zitten, maar het gewoon kan zeggen.

Dankjewel voor al het advies!
Naar mijn mening een wijs besluit!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 10 maart 2013 @ 00:43:28 #88
240618 Micson
The lonely stoner
pi_123852685
Dit is trouwens wel weer echt typisch achterbaks vrouwengedrag.

In je gezicht mooi weer spelen, en dan achter je rug om roddelen. Mannen hadden je gewoon (subtiel) laten weten dat je opdringerig bent, en dan was deze vervelende situatie er niet geweest.
pi_123854756
@TS

Gewoon laten hangen die dame... ze flirt misschien terug of iets in die trant en vervolgens beschuldigd ze je van 'seksuele intimidatie' zo spelen ze dat. Hoe vaak hoor je dat wel niet?

Zoek een leuke vrouw buiten je werk...
  zondag 10 maart 2013 @ 02:12:04 #90
238453 hasjman
utter madness
pi_123854881
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 00:43 schreef Micson het volgende:

In je gezicht mooi weer spelen, en dan achter je rug om roddelen. Mannen hadden je gewoon (subtiel) laten weten dat je opdringerig bent, en dan was deze vervelende situatie er niet geweest.
Mannen hadden gewoon een keiharde grap gemaakt. "Ik hoef mensen niet te beledigen, want de waarheid is al hard genoeg". Inderdaad een typisch vrouwen ding om het zo achterbaks te spelen.
pi_123855365
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef marvinpa het volgende:
Ik ga sowieso mijn gedrag aanpassen, meer afstand nemen
Heel goed, afstand schept perspectief.
pi_123856060
Samenwerken met vrouwen :')

Op mijn vorige werk kwam ooit eens een nieuwe vrouwelijke collega werken. Het klikte vrij goed tussen mij en haar en we hebben ook leuk met elkaar gepraat. We hadden beiden al een relatie.

Is het op een gegeven moment valentijnsdag, krijg ik een grote kaart in de vorm van een hart van haar. Ja shit, wat moet je daar nou weer mee? Dus ik op een gegeven moment - okee, misschien een beetje bot - die kaart terug gegeven met de mededeling dat ik het op zich wel een leuk gebaar vond, maar niet gepast.

Nou daar heb ik nog maanden "plezier" van gehad. Ze vertelde tegen de directeur dat ik niet goed samenwerkte met haar, terwijl ik altijd netjes deed wat ze vroeg.. ze roddelde achter mijn rug om dat ik niet genoeg inzet toonde, enzovoorts.

Vrouwen :')

Toen de directeur mij ermee confronteerde, was ik met stomheid geslagen. Ik heb toen maandenlang geprobeerd de boel te lijmen en haar extra aandacht gegeven als ik iets voor haar moest doen, voordat de boel weer een beetje overgewaaid was en we weer normaal met elkaar omgingen.

Op zich vind ik het met vrouwen wel gezelliger op kantoor, maar dit soort dingen kunnen de pret wel bederven.
Monkey see, monkey do.
pi_123857935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:02 schreef marvinpa het volgende:
Disclaimer: Ik ben nooit heel goed met vrouwen geweest en heb vooral veel onhandige situaties met ze gehad :') :+

Op mijn werk is er een nieuwe vrouw waar ik nu een paar weken mee werk. Juist omdat ik altijd in een bijna vrouwloze omgeving heb gewerkt, was dit voor mij even wennen. Ik probeer de laatste tijd beter en leuker met vrouwen om te gaan, dus ik heb mezelf er toch toe gezet om te proberen een goede indruk te maken. Ik dacht dat ik dat super deed en flinke stappen vooruit gezet had ten opzichte van wat ik normaal doe. Ik probeer alle dagen haar een hoop aandacht te geven, een hoop te kletsen, ik probeer een beetje grapjes te maken en haar te plagen.

Meestal ging dat nooit zo goed en nu deed ik het zomaar even. Ze lacht als ik haar plaag, ze is lief voor me en doet aardig. Ik was heel erg trots op mezelf en in mijn ogen was iedereen blij en was de werkplek een leukere plek dan normaal.

Maar een paar dagen geleden hoor ik ineens via-via dat ze me te opdringerig vindt en dat ze zich niet prettig voelt bij wat ik zeg en doe. Ik ben me rot geschrokken. Gelukkig heb ik haar door toeval de afgelopen dagen niet onder ogen hoeven komen. Kennelijk heb ik te geforceerd leuk willen doen.

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen om de situatie te herstellen. Het knaagt een beetje aan mij dat ze er kennelijk toch wel mee zit. Wat ik niet helemaal snap is waarom ze dan toch lief en lachend reageert terwijl ze kennelijk niet echt blij is met wat ik doe. Ik kan dan ook niet ruiken hoe ze zich voelt, haar een rotgevoel geven was uiteraard niet mijn bedoeling.

Wat ik me nu afvraag is wat nu de beste manier is om hiermee om te gaan? Ik zal uiteraard mezelf iets inhouden, hoewel ik niet exact weet wat ik fout deed, probeerde ik ook gewoon veel te geforceerd om een goede/leuke indruk te maken. Moet ik niet meer doen, moet daar iets in kalmeren. Dat ga ik sowieso doen.

Maar daarnaast wil ik het toch een beetje bijleggen, zeker gezien ik misschien ook nog met haar moet samenwerken in de toekomst. Er knaagt een beetje een gevoel van verantwoordelijkheid aan me. Maar wat is nou de meest sociaal geaccepteerde oplossing om dat te doen?

• Ik wil de collega's die mij hebben verteld dat zij dat zo ervaart niet verraden, dus ik kan haar eigenlijk niet zeggen dat ik weet wat ze aan hen verteld heeft. Hoe
• Moet ik het er wel met haar over hebben of gewoon hopen dat het afkoelt?
• Als ik het er met haar over moet/wil hebben, moet ik er dan even een afkoelperiode inbouwen of juist niet? Moet ik dit doen met collega's erbij of haar apart proberen te spreken? Kan me voorstellen dat het met collega's erbij niet prettig is, maar ook zonder niet prettig is.

Heeft er iemand tips, ervaringen of suggesties? Thanks!
Print je OP uit en laat het haar lezen. Of beter nog, vertel haar eerlijk en oprecht hoe je je voelt en dat dit niet je bedoeling was. Doe je zegje en laat haar met rust, zodat zij de volgende keer contact met jou kan zoeken, indien ze dat nog wil. Doet ze dat niet, dan weet je genoeg.

Verder nog een algemene tip: behandel vrouwen niet als vrouwen, maar als mensen. Doe de emancipatie van de afgelopen eeuwen niet teniet. Stel je open, dan voelen vrouwen zich meer op hun gemak, eventueel om je te benaderen. :)
pi_123857970
Niet jezelf zijn komt eng over bij anderen, praat gewoon eens met haar over leuke dingen etc.

Stel vragen, toon interesse en vraag door. Vrouwen praten het liefst over zichzelf :Y

En niet wanhopig doen of te aardig willen gevonden worden.
  zondag 10 maart 2013 @ 11:16:12 #95
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123858211
Meeste vrouwen zijn niet direct en doen bijna altijd nep. Het is normaal dat ze het vertellen aan anderen maar je er niet op aanspreken. Niks aan de hand dus.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 10 maart 2013 @ 11:18:03 #96
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123858254
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:05 schreef BadObsession het volgende:
Samenwerken met vrouwen :')

Op mijn vorige werk kwam ooit eens een nieuwe vrouwelijke collega werken. Het klikte vrij goed tussen mij en haar en we hebben ook leuk met elkaar gepraat. We hadden beiden al een relatie.

Is het op een gegeven moment valentijnsdag, krijg ik een grote kaart in de vorm van een hart van haar. Ja shit, wat moet je daar nou weer mee? Dus ik op een gegeven moment - okee, misschien een beetje bot - die kaart terug gegeven met de mededeling dat ik het op zich wel een leuk gebaar vond, maar niet gepast.

Nou daar heb ik nog maanden "plezier" van gehad. Ze vertelde tegen de directeur dat ik niet goed samenwerkte met haar, terwijl ik altijd netjes deed wat ze vroeg.. ze roddelde achter mijn rug om dat ik niet genoeg inzet toonde, enzovoorts.

Vrouwen :')

Toen de directeur mij ermee confronteerde, was ik met stomheid geslagen. Ik heb toen maandenlang geprobeerd de boel te lijmen en haar extra aandacht gegeven als ik iets voor haar moest doen, voordat de boel weer een beetje overgewaaid was en we weer normaal met elkaar omgingen.

Op zich vind ik het met vrouwen wel gezelliger op kantoor, maar dit soort dingen kunnen de pret wel bederven.
Dit heb ik ook pasgeleden meegemaakt.. :') Mijn werkgever was haar geklaag zo zat dat ze dus gewoon geen contractverlenging krijgt. :D Kuthoer. :')
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_123859566
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 00:43 schreef Micson het volgende:

Dat zijn bepaalde vrouwen niet alle ;)
pi_123863830
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef sophie26 het volgende:

[..]

Dat zijn bepaalde vrouwen niet alle Ik ben een uitzondering. ;)
Zag een foutje in je post ;-)
Why stay small, if you can grow big..
  zondag 10 maart 2013 @ 20:07:02 #99
240618 Micson
The lonely stoner
pi_123880732
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef sophie26 het volgende:

[..]

Dat zijn bepaalde vrouwen niet alle ;)
Zit in het vrouwenkarakter opgesloten om zaken zo achterbaks te spelen.

Jullie zijn nu eenmaal fysiek niet sterk, dus lossen jullie zaken op deze manier op. Vrouwen. :r
pi_123892050
Doe niet zo moeilijk TS, neem gewoon wat afstand komende week, klaar opgelost.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')