Minder proberen? Misschien haar meer behandelen zoals je mannelijke collega's behandelt?quote:proberen een goede indruk te maken
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:02 schreef marvinpa het volgende:
Ik probeer alle dagen haar een hoop aandacht te geven, een hoop te kletsen, ik probeer een beetje grapjes te maken en haar te plagen.
Kennelijk?quote:Kennelijk heb ik te geforceerd leuk willen doen.
Apart, sinds de meeste relaties beginnen op de werkvloer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Seam het volgende:
Misschien kun je het haar vertellen dat je dat gehoord hebt en je dat het helemaal niet zo bedoelde en dat je ervan bent geschrokken. Daarnaast is het erg (lees ERG) dom om je omgang met vrouwen te verbeteren op je werk. Dan kom je al snel creepy over en dit is het resultaat.
Flirten op het werk![]()
Haar apart nemen en dat dan zeggen? Moet ik eerst nog een weekje wachten voordat ik dat doe?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Seam het volgende:
Misschien kun je het haar vertellen dat je dat gehoord hebt en je dat het helemaal niet zo bedoelde en dat je ervan bent geschrokken.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Seam het volgende:
Misschien kun je het haar vertellen dat je dat gehoord hebt en je dat het helemaal niet zo bedoelde en dat je ervan bent geschrokken. Daarnaast is het erg (lees ERG) dom om je omgang met vrouwen te verbeteren op je werk. Dan kom je al snel creepy over en dit is het resultaat.
Flirten op het werk![]()
Ik weet dat het misschien stom was, maar daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen hè? Ik had er nooit vanuit moeten gaan dat zoiets goed kan gaan. Als een vrouw ergens goed op reageert betekent dat schijnbaar niet dat ze het ook daadwerkelijk kan waarderen.quote:
Ik weet niet zeker of je nu aan het trollen bent of serieus bentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:12 schreef Zapata het volgende:
[..]
Apart, sinds de meeste relaties beginnen op de werkvloer.
Waar wil je anders vrouwen ontmoeten dan, in de supermarkt?
Jezus, denk er niet zoveel over na. Vertel het haar gewoon en zeg dat je je niet precies hoe je moest gedragen. Ik zou haar niet apart nemen maar eerder als je haar zonder gezelschap tegen komt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Haar apart nemen en dat dan zeggen? Moet ik eerst nog een weekje wachten voordat ik dat doe?
[..]
[..]
Ik weet dat het misschien stom was, maar daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen hè? Ik had er nooit vanuit moeten gaan dat zoiets goed kan gaan. Als een vrouw ergens goed op reageert betekent dat schijnbaar niet dat ze het ook daadwerkelijk kan waarderen.![]()
![]()
Vertel me liever wat ik nu kan doen om dit weer een beetje recht te trekken en dan zal ik ervoor zorgen dat ik in de toekomst geen stomme dingen meer doe.
ja dattequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft jou waarschijnlijk niet voor je hoofd willen stoten, als nieuweling binnen het bedrijf.
Ik zou afstand bewaren en door je gedrag laten merken dat de boodschap is overgekomen.
Serieus. De meeste relaties beginnen op de werkvloer. 30 plussers gaan sowieso weinig op stap dus daar moet je het niet van hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je nu aan het trollen bent of serieus bent
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft jou waarschijnlijk niet voor je hoofd willen stoten, als nieuweling binnen het bedrijf.
Ik zou afstand bewaren en door je gedrag laten merken dat de boodschap is overgekomen.
Precies. En natuurlijk probeert ze leuk te reageren, ze is net nieuw. Dan probeer je altijd je beste beentje voor te zetten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen als mannen behandelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Minder proberen? Misschien haar meer behandelen zoals je mannelijke collega's behandelt?
Dat ja. En misschien trekt die afstand haar zelf wel weer aan mocht het zo zijn dat.. Maar laat het niet van haar afhangenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Why not. Je gaat als man andere mannen toch ook niet speciaal behandelen. Met extra aandacht geven en de hele tijd leuke grapjes proberen te maken? Het is de werkvloer, geen kroeg waar je een scharrel probeert te scoren!quote:
Kan ik inkomen, zeker omdat ik op mijn afdeling eigenlijk een van de belangrijkste mensen ben. Maar ik had toch liever gehad dat ze het wel directer had gezegd, omdat ik uiteraard niet de werkplek voor haar wil verkloten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Niks mis mee, zeker niet op de werkvloer.quote:
Idd!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis mee, zeker niet op de werkvloer.
Grappig hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef TwenteFC het volgende:
Houd haar even tegen op de WC, en vertel haar wat je wil vertellen. Daarna gaat het vast beter.
Weet ik niet. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's en direct ondergeschikten wel tegen de grappen en plagerijen kunnen, ik haal met hen ook weleens een grapje uit. Dus kennelijk moet ik toch een duidelijk onderscheid maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks mis mee, zeker niet op de werkvloer.
Nu ben ik wel benieuwd naar concrete voorbeelden van deze grapjes en plagerijen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:23 schreef marvinpa het volgende:
[..]
Grappig hoor![]()
[..]
Weet ik niet. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's en direct ondergeschikten wel tegen de grappen en plagerijen kunnen, ik haal met hen ook weleens een grapje uit. Dus kennelijk moet ik toch een duidelijk onderscheid maken.
Heb je 't ze wel eens gevraagd? Misschien vinden ze 't net zo vervelendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:23 schreef marvinpa het volgende:
Weet ik niet. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's en direct ondergeschikten wel tegen de grappen en plagerijen kunnen, ik haal met hen ook weleens een grapje uit. Dus kennelijk moet ik toch een duidelijk onderscheid maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |