abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123833301
Disclaimer: Ik ben nooit heel goed met vrouwen geweest en heb vooral veel onhandige situaties met ze gehad :') :+

Op mijn werk is er een nieuwe vrouw waar ik nu een paar weken mee werk. Juist omdat ik altijd in een bijna vrouwloze omgeving heb gewerkt, was dit voor mij even wennen. Ik probeer de laatste tijd beter en leuker met vrouwen om te gaan, dus ik heb mezelf er toch toe gezet om te proberen een goede indruk te maken. Ik dacht dat ik dat super deed en flinke stappen vooruit gezet had ten opzichte van wat ik normaal doe. Ik probeer alle dagen haar een hoop aandacht te geven, een hoop te kletsen, ik probeer een beetje grapjes te maken en haar te plagen.

Meestal ging dat nooit zo goed en nu deed ik het zomaar even. Ze lacht als ik haar plaag, ze is lief voor me en doet aardig. Ik was heel erg trots op mezelf en in mijn ogen was iedereen blij en was de werkplek een leukere plek dan normaal.

Maar een paar dagen geleden hoor ik ineens via-via dat ze me te opdringerig vindt en dat ze zich niet prettig voelt bij wat ik zeg en doe. Ik ben me rot geschrokken. Gelukkig heb ik haar door toeval de afgelopen dagen niet onder ogen hoeven komen. Kennelijk heb ik te geforceerd leuk willen doen.

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen om de situatie te herstellen. Het knaagt een beetje aan mij dat ze er kennelijk toch wel mee zit. Wat ik niet helemaal snap is waarom ze dan toch lief en lachend reageert terwijl ze kennelijk niet echt blij is met wat ik doe. Ik kan dan ook niet ruiken hoe ze zich voelt, haar een rotgevoel geven was uiteraard niet mijn bedoeling.

Wat ik me nu afvraag is wat nu de beste manier is om hiermee om te gaan? Ik zal uiteraard mezelf iets inhouden, hoewel ik niet exact weet wat ik fout deed, probeerde ik ook gewoon veel te geforceerd om een goede/leuke indruk te maken. Moet ik niet meer doen, moet daar iets in kalmeren. Dat ga ik sowieso doen.

Maar daarnaast wil ik het toch een beetje bijleggen, zeker gezien ik misschien ook nog met haar moet samenwerken in de toekomst. Er knaagt een beetje een gevoel van verantwoordelijkheid aan me. Maar wat is nou de meest sociaal geaccepteerde oplossing om dat te doen?

• Ik wil de collega's die mij hebben verteld dat zij dat zo ervaart niet verraden, dus ik kan haar eigenlijk niet zeggen dat ik weet wat ze aan hen verteld heeft. Hoe
• Moet ik het er wel met haar over hebben of gewoon hopen dat het afkoelt?
• Als ik het er met haar over moet/wil hebben, moet ik er dan even een afkoelperiode inbouwen of juist niet? Moet ik dit doen met collega's erbij of haar apart proberen te spreken? Kan me voorstellen dat het met collega's erbij niet prettig is, maar ook zonder niet prettig is.

Heeft er iemand tips, ervaringen of suggesties? Thanks!
pi_123833441
Misschien kun je het haar vertellen dat je dat gehoord hebt en je dat het helemaal niet zo bedoelde en dat je ervan bent geschrokken. Daarnaast is het erg (lees ERG) dom om je omgang met vrouwen te verbeteren op je werk. Dan kom je al snel creepy over en dit is het resultaat.
Flirten op het werk :') :N
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:08:56 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_123833451
quote:
proberen een goede indruk te maken
Minder proberen? Misschien haar meer behandelen zoals je mannelijke collega's behandelt?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:09:07 #4
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123833457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:02 schreef marvinpa het volgende:
Ik probeer alle dagen haar een hoop aandacht te geven, een hoop te kletsen, ik probeer een beetje grapjes te maken en haar te plagen.
quote:
Kennelijk heb ik te geforceerd leuk willen doen.
Kennelijk? }:| Wat dacht je dat élke dag dat rijtje bewust afwerken dán was?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:12:54 #5
381517 Zapata
held op sokken
pi_123833565
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Seam het volgende:
Misschien kun je het haar vertellen dat je dat gehoord hebt en je dat het helemaal niet zo bedoelde en dat je ervan bent geschrokken. Daarnaast is het erg (lees ERG) dom om je omgang met vrouwen te verbeteren op je werk. Dan kom je al snel creepy over en dit is het resultaat.
Apart, sinds de meeste relaties beginnen op de werkvloer.
Waar wil je anders vrouwen ontmoeten dan, in de supermarkt?
pi_123833571
quote:
Misschien kun je het haar vertellen dat je dat gehoord hebt en je dat het helemaal niet zo bedoelde en dat je ervan bent geschrokken.
Haar apart nemen en dat dan zeggen? Moet ik eerst nog een weekje wachten voordat ik dat doe?

quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:09 schreef CruellaDeVil het volgende:

Kennelijk? }:|
Ik weet dat het misschien stom was, maar daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen hè? Ik had er nooit vanuit moeten gaan dat zoiets goed kan gaan. Als een vrouw ergens goed op reageert betekent dat schijnbaar niet dat ze het ook daadwerkelijk kan waarderen. :') :')

Vertel me liever wat ik nu kan doen om dit weer een beetje recht te trekken en dan zal ik ervoor zorgen dat ik in de toekomst geen stomme dingen meer doe.
pi_123833603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:12 schreef Zapata het volgende:

[..]

Apart, sinds de meeste relaties beginnen op de werkvloer.
Waar wil je anders vrouwen ontmoeten dan, in de supermarkt?
Ik weet niet zeker of je nu aan het trollen bent of serieus bent :)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:15:04 #8
381517 Zapata
held op sokken
pi_123833629
jaaaa, haar apart nemen en erover gaan zemelen. Dat is helemaal niet creepy..
Man, wees gewoon iets minder opdringerig. Als het een kerel was geweest ging je er toch ook niet over praten.
pi_123833638
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Haar apart nemen en dat dan zeggen? Moet ik eerst nog een weekje wachten voordat ik dat doe?

[..]

[..]

Ik weet dat het misschien stom was, maar daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen hè? Ik had er nooit vanuit moeten gaan dat zoiets goed kan gaan. Als een vrouw ergens goed op reageert betekent dat schijnbaar niet dat ze het ook daadwerkelijk kan waarderen. :') :')

Vertel me liever wat ik nu kan doen om dit weer een beetje recht te trekken en dan zal ik ervoor zorgen dat ik in de toekomst geen stomme dingen meer doe.
Jezus, denk er niet zoveel over na. Vertel het haar gewoon en zeg dat je je niet precies hoe je moest gedragen. Ik zou haar niet apart nemen maar eerder als je haar zonder gezelschap tegen komt.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:15:36 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123833645
Ze heeft jou waarschijnlijk niet voor je hoofd willen stoten, als nieuweling binnen het bedrijf.
Ik zou afstand bewaren en door je gedrag laten merken dat de boodschap is overgekomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_123833665
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft jou waarschijnlijk niet voor je hoofd willen stoten, als nieuweling binnen het bedrijf.
Ik zou afstand bewaren en door je gedrag laten merken dat de boodschap is overgekomen.
ja datte
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:16:18 #12
381517 Zapata
held op sokken
pi_123833673
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:14 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je nu aan het trollen bent of serieus bent :)
Serieus. De meeste relaties beginnen op de werkvloer. 30 plussers gaan sowieso weinig op stap dus daar moet je het niet van hebben.
pi_123833709
quote:
pi_123833731
Houd haar even tegen op de WC, en vertel haar wat je wil vertellen. Daarna gaat het vast beter. ^O^
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:18:37 #15
38496 Perrin
pi_123833739
quote:
Precies. En natuurlijk probeert ze leuk te reageren, ze is net nieuw. Dan probeer je altijd je beste beentje voor te zetten.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:18:59 #16
397223 angusjames
breakfast on a mirror
pi_123833753
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Minder proberen? Misschien haar meer behandelen zoals je mannelijke collega's behandelt?
Vrouwen als mannen behandelen :')
pi_123833754
De situatie zo snel mogelijk willen 'fixen' is ook weer geforceerd...

Neem wat je gehoord hebt gewoon mee in je achterhoofd en probeer sowieso niet vrouwen zo krampachtig anders te benaderen als dat je niet natuurlijk komt.
pi_123833788
quote:
Dat ja. En misschien trekt die afstand haar zelf wel weer aan mocht het zo zijn dat.. Maar laat het niet van haar afhangen ;)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:20:14 #19
38496 Perrin
pi_123833792
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef angusjames het volgende:

[..]

Why not. Je gaat als man andere mannen toch ook niet speciaal behandelen. Met extra aandacht geven en de hele tijd leuke grapjes proberen te maken? Het is de werkvloer, geen kroeg waar je een scharrel probeert te scoren!
pi_123833800
quote:
Kan ik inkomen, zeker omdat ik op mijn afdeling eigenlijk een van de belangrijkste mensen ben. Maar ik had toch liever gehad dat ze het wel directer had gezegd, omdat ik uiteraard niet de werkplek voor haar wil verkloten.

Ik denk dat dat misschien het beste is dan, het scheelt mij ook een hoop zorgen en gedoe als ik er niet over hoef te praten.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:20:37 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123833805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef angusjames het volgende:

Niks mis mee, zeker niet op de werkvloer.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:20:54 #22
38496 Perrin
pi_123833813
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Idd!
pi_123833875
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef TwenteFC het volgende:
Houd haar even tegen op de WC, en vertel haar wat je wil vertellen. Daarna gaat het vast beter. ^O^
Grappig hoor :') :')

quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's en direct ondergeschikten wel tegen de grappen en plagerijen kunnen, ik haal met hen ook weleens een grapje uit. Dus kennelijk moet ik toch een duidelijk onderscheid maken.
pi_123833902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:23 schreef marvinpa het volgende:

[..]

[..]

Weet ik niet. Ik weet zeker dat mijn mannelijke collega's en direct ondergeschikten wel tegen de grappen en plagerijen kunnen, ik haal met hen ook weleens een grapje uit. Dus kennelijk moet ik toch een duidelijk onderscheid maken.
Nu ben ik wel benieuwd naar concrete voorbeelden van deze grapjes en plagerijen.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:24:30 #25
38496 Perrin
pi_123833923
quote:

Heb je 't ze wel eens gevraagd? Misschien vinden ze 't net zo vervelend :P
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:25:07 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123833936
quote:

Ik heb zo het vermoeden dat de insteek van je grappen en plagerijtjes bij haar net anders was dan bij je mannelijke collega's?
pi_123833941
quote:

[..]

[..]

Je zegt dat ze net nieuw is, je moet dat soort dingen rustig opbouwen.
Ongeacht of het een nieuwe mannelijke/vrouwelijke collega is.
pi_123833973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:19 schreef VacaLoca het volgende:
De situatie zo snel mogelijk willen 'fixen' is ook weer geforceerd...

Neem wat je gehoord hebt gewoon mee in je achterhoofd en probeer sowieso niet vrouwen zo krampachtig anders te benaderen als dat je niet natuurlijk komt.
Het hoeft niet per se snel, maar ik heb zo mijn redenen om het snel op te willen lossen. (zie hieronder:)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dat ja. En misschien trekt die afstand haar zelf wel weer aan mocht het zo zijn dat.. Maar laat het niet van haar afhangen ;)
Ik ben niet eens per se in haar geïnteresseerd op die manier.Dus wat mij betreft is die afstand niet erg. Ik wilde vooral gewoon een extra goede/leuke/sociale indruk maken op haar. Ik wil vooral niet dat zij zich op haar werkplek rot voelt en ik wil niet dat het gevolgen heeft gezien ik verwacht dat we binnenkort moeten samenwerken aan een project.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:27:11 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123834001
Je 'per se' verraadt je ;) .
pi_123834015
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef Copycat het volgende:
Haha ik dacht hetzelfde.
pi_123834099
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat de insteek van je grappen en plagerijtjes bij haar net anders was dan bij je mannelijke collega's?
Misschien waren er wel wat verschillen ja; vooral omdat ik sommige grappen die ik bij mannelijke collega's uithaal volgens mij wat aanstootgevend zouden zijn in geval van een vrouw.

quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef Copycat het volgende:
Nja, ik ben een man, dus zoiets is uiteindelijk vanuit ons oogpunt nooit een probleem. Maar ze is getrouwd, dus ik blijf wat dat betreft netjes uit haar buurt. Als ik een vriendin of vrouw zou hebben zou ik dat niet zo kunnen waarderen.

Maar anyway, ik kan er nu niets meer aan doen, moet het nu gewoon even rechtbreien en de volgende keer niet zo stom doen.
pi_123834107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:26 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Het hoeft niet per se snel, maar ik heb zo mijn redenen om het snel op te willen lossen. (zie hieronder:)

[..]

Ik ben niet eens per se in haar geïnteresseerd op die manier.Dus wat mij betreft is die afstand niet erg. Ik wilde vooral gewoon een extra goede/leuke/sociale indruk maken op haar. Ik wil vooral niet dat zij zich op haar werkplek rot voelt en ik wil niet dat het gevolgen heeft gezien ik verwacht dat we binnenkort moeten samenwerken aan een project.
Niet per se klinkt alsof je haar wou polsen in interesse. Behandel haar zakelijk als een collega en houd dus je afstand.
pi_123834108
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Heb je 't ze wel eens gevraagd? Misschien vinden ze 't net zo vervelend :P
Zij doen het op hun beurt ook af en toe bij mij. Het maakt het werk toch een stuk leuker :9
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:32:20 #34
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_123834149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:30 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Zij doen het op hun beurt ook af en toe bij mij. Het maakt het werk toch een stuk leuker :9
Als dit een onderdeel is van de bedrijfscultuur en zij wil daar niet aan meedoen kun je haar contract toch gewoon niet verlengen. Het is kennelijk onderdeel van het werk en zij voert dit niet goed uit. Ik zou niet weten waarom je zo iemand aan zou houden.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:32:48 #35
38496 Perrin
pi_123834168
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:30 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Da's ook wel zo.. Maar zeker als leidinggevende (want dat ben je?) moet je oppassen dat mensen het wel echt leuk vinden en niet alleen leuk proberen te reageren omdat jij de broek aan hebt.
pi_123834181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:30 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Niet per se klinkt alsof je haar wou polsen in interesse. Behandel haar zakelijk als een collega en houd dus je afstand.
Ik vind het dus kennelijk erg lastig om in te schatten wat die afstand is. Zoals ik zei, ben sowieso een ramp met vrouwen en werk al jaren in vrijwel vrouwloze omgevingen. Maar ik heb het er lastig mee.

Ik heb het gevoel dat ik bij mijn mannelijke collega's veel dichterbij mag en kan komen dan ik bij haar heb gedaan, dus kennelijk heeft zij als vrouw toch een andere grens en die heb ik per ongeluk overschreden.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:34:39 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123834232
Of je wordt nu 'slachtoffer' van een ander vrouwenfenomeen: geroddel achter je rug om.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123834250
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Of je wordt nu 'slachtoffer' van een ander vrouwenfenomeen: geroddel achter je rug om.
Lien je hebt DM :7
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:35:41 #39
38496 Perrin
pi_123834262
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Lien je hebt DM :7
_O-
pi_123834279
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

_O-
:D

geintje oO<
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:36:54 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123834298
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

geintje oO<
pi_123834300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:33 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik vind het dus kennelijk erg lastig om in te schatten wat die afstand is. Zoals ik zei, ben sowieso een ramp met vrouwen en werk al jaren in vrijwel vrouwloze omgevingen. Maar ik heb het er lastig mee.

Ik heb het gevoel dat ik bij mijn mannelijke collega's veel dichterbij mag en kan komen dan ik bij haar heb gedaan, dus kennelijk heeft zij als vrouw toch een andere grens en die heb ik per ongeluk overschreden.
Vrouwen en mannen hebben sowieso een andere grens in hoever je kunt gaan.

quote:
Erger kan het niet.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:37:33 #43
38496 Perrin
pi_123834316
Overigens heb ik ook mannelijke collega's die echte roddelkoningen zijn.
pi_123834359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Da's ook wel zo.. Maar zeker als leidinggevende (want dat ben je?) moet je oppassen dat mensen het wel echt leuk vinden en niet alleen leuk proberen te reageren omdat jij de broek aan hebt.
Ik ben niet het hoofd, maar heb wel als leidinggevende mijn eigen ploeg mensen. (zij behoort tot een compleet andere afdeling FYI)

Je hebt wel gelijk, ik moet ook daar eens beter bij stilstaan bij mijn eigen ondergeschikten. Hmm.

quote:
Zoals ik zeg, werk al jaren in een technisch discipline, dus heb niet veel ervaring met vrouwen op de werkplek en ook persoonlijk ben ik vaak niet zo handig bezig.

Wat bedoel je precies met wat je zegt?
pi_123834402
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:36 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Vrouwen en mannen hebben sowieso een andere grens in hoever je kunt gaan.
Dat is duidelijk ja. Nu heb ik daar niet zoveel meer aan, maar stel dat ik ooit in dezelfde situatie kom, hoe kan ik dan kijken waar die grens ligt zonder dat ik er per ongeluk overheen ren?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:41:40 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123834447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:38 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik ben niet het hoofd, maar heb wel als leidinggevende mijn eigen ploeg mensen. (zij behoort tot een compleet andere afdeling FYI)

Je hebt wel gelijk, ik moet ook daar eens beter bij stilstaan bij mijn eigen ondergeschikten. Hmm.

[..]

Zoals ik zeg, werk al jaren in een technisch discipline, dus heb niet veel ervaring met vrouwen op de werkplek en ook persoonlijk ben ik vaak niet zo handig bezig.

Wat bedoel je precies met wat je zegt?
Ik bedoel: aan de ene kant kan het best dat je iets te veel je best hebt gedaan om leuk tegen haar te doen. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet echt in haar voordeel pleiten dat ze het daar achter je rug om over heeft en dat jou via via bereikt. Dat is een vervelend aspect van een bedrijfscultuur. Het is niet te hopen dat zij dat nu actief bij jullie inbrengt.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:42:20 #47
38496 Perrin
pi_123834469
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik bedoel: aan de ene kant kan het best dat je iets te veel je best hebt gedaan om leuk tegen haar te doen. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet echt in haar voordeel pleiten dat ze het daar achter je rug om over heeft en dat jou via via bereikt. Dat is een vervelend aspect van een bedrijfscultuur. Het is niet te hopen dat zij dat nu actief bij jullie inbrengt.
Roddel en achterklap kan echt destructief werken ja..
pi_123834509
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Dat is duidelijk ja. Nu heb ik daar niet zoveel meer aan, maar stel dat ik ooit in dezelfde situatie kom, hoe kan ik dan kijken waar die grens ligt zonder dat ik er per ongeluk overheen ren?
Houd het leuk en overdrijf niet. Zo ren je er ook niet overheen. Stukje aanvoelen eigenlijk.
pi_123834573
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik moet dit soort fouten gewoon niet maken, dat kan ik me niet permitteren.

Maar je hebt wel gelijk, ik had ook liever gehad dat ze dat direct had verteld en dan had ik daar absoluut wat mee gedaan. Vooral binnen mijn eigen afdeling zijn we heel direct tegen elkaar, dus dit is wel even schrikken voor mij. Aan de andere kant kan ik me vinden in de verklaring van anderen hier dat ze als nieuweling mij niet voor mijn hoofd heeft willen stoten en het daarom niet direct heeft gezegd. Vind jij dat ik erover met haar in gesprek moet of kan ik beter grote afstand houden om me tegen dat geroddel te weren?
pi_123834630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:43 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Houd het leuk en overdrijf niet. Zo ren je er ook niet overheen. Stukje aanvoelen eigenlijk.
Ik heb nu achteraf gezien misschien wat overdreven, maar aan de andere kant heb ik persoonlijk het gevoel dat ze positief reageert en dat ik het altijd leuk heb gehouden. Daarom ben ik juist zo geschrokken; ik heb dit niet gemerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')