quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ook, maar voor nu wel even een paar maanden stoppen om die gewoonte te doorbreken
Ga WoW spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld. Ik verveel me.
hoelang al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ook, maar voor nu wel even een paar maanden stoppen om die gewoonte te doorbreken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
http://www.youtube.com/user/three/theponymixerquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld. Ik verveel me.
quote:
Heb Arma 3 lite voor je, testversie zonder MP, kan je kijken of je t wa vindt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ALS JIJ NOU EENS OP
[ afbeelding ]
RT
Lelijk kutspelquote:
Hmm, ik luister, stuur maar linkje anubis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb Arma 3 lite voor je, testversie zonder MP, kan je kijken of je t wa vindt.
Jouw hoofd is lelykquote:
Nou en.. irrelevant.quote:
je heb mquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmm, ik luister, stuur maar linkje anubis.
Houd ons op de hoogte, kunnen we inzetten op wanneer je weer begint?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds maandag nu, maar ik ben wel bloedserieus.
Ja hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte, kunnen we inzetten op wanneer je weer begint?
Denk geen 3 maandenquote:
3 maanden was ook niet de bedoeling, iig tot eind april, zoietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk geen 3 maanden
Wel jammer, wou je net uitnodigen om een heel weekend op mijn kosten te smoken en seks te hebben
Google.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef VeerEli het volgende:
Hoe download je een filmpje van youtube? Dus niet als mp3, maar het complete filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |