quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jawel. Hoe duurder hoe beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik nog nooit zelf gemaakt, maar ik kan het eens proberen.quote:
full stops and exclamation marks
Weet ik maar als ik toch niks wil eten kan mn moeder beter brood vretenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se duur/fancy te zijn. Ik wil altijd pom maar niemand maakt het voor me.![]()
Dat beantwoordt mijn vraag niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:25 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nog nooit zelf gemaakt, maar ik kan het eens proberen.
Oh als mevrouw Jisca niks wil mag mama ook maar aan het brood.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik maar als ik toch niks wil eten kan mn moeder beter brood vreten
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag niet.
quote:
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh als mevrouw Jisca niks wil mag mama ook maar aan het brood.![]()
Voor de stoelgang ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio eet alleen maar kip en rijst voor de waar het ook voor is.
En zalm.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio eet alleen maar kip en rijst voor de waar het ook voor is.
Welke?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef Chloroform het volgende:
Vorige week een nieuwe telefoon uitgezocht, krijg ik nu een brief van Hi: "Je mag verlengen."
OH WOW THANKS
Uitgezochtquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef Chloroform het volgende:
Vorige week een nieuwe telefoon uitgezocht, krijg ik nu een brief van Hi: "Je mag verlengen."
OH WOW THANKS
Ja.quote:
Zal jou eens ballen.quote:
Hier kom ik morgen op terug.quote:
Kom iMessagen. :$:$:$::$quote:
Moet jij zeggen met je #teamblank :s:S:Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |