Die foto van hem met de fokstraat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, die joker was ik al zowat vergeten.
quote:
Komt ineens allemaal terug, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto van hem met de fokstraat.
Ik zie hem meer als een soort cabaretier.quote:
Toch raar hoe users kunnen verdwijnen en wanneer iemand het zegt ik het opeens allemaal weer weet.quote:
Met z'n duim omhoog bij een traumahelikopter poserenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto van hem met de fokstraat.
Lijkt haarklip wel, die stuurt me elke maand eenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie hem meer als een soort cabaretier.Hij heeft me wel een hele tijd achtervolgd via DM, met wat je zou noemen 'ramblings'.
Wat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt haarklip wel, die stuurt me elke maand eenomdat ik niet reageer.
Creepy. De Schenkster zag me als een persoon die onderdeel was van zijn probleem.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat alleen bij mij deed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet het niet eens meer maar het was echt belachelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?Waar reageer je niet op dan?
Z'n tweede persoonlijkheid?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Creepy. De Schenkster zag me als een persoon die onderdeel was van zijn probleem.
Het was de slechtste grap in mijn fokhistorie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Moet hard lachen om mijn eigen grapje nu.
Ik snapte er niets van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Moet hard lachen om mijn eigen grapje nu.
Zo traag van begrip jij altijd, he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:24 schreef Zosk het volgende:
Maar ik had niet door dat dat hetgeen was wat haarklip jou telkens stuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |