een afvalrace a la Wie is de Molquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:31 schreef Laser. het volgende:
Ik zag er iets over tijdens een reclame deze week, heb het nooit eerder gezien of erover gehoord. Misschien toch maar volgen. Ik keek wel naar shows als Expeditie Robinson en Echte Meisjes, dus ik hoop dat het zoiets ook is.
Of is het iets compleet anders?
Heeft niets met de Mol van doenquote:
Ik zeg toch ook nergens dat het iets te maken heeft met WIDM, en ja dat topic ken ik, dat heb ik zelf gemaaktquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Heeft niets met de Mol van doenHier is het topic over de eerste 2 reeksen: TV / De Pelgrimscode
ik zou wel willen maar ik kan inmiddels de TT niet meer aanpassenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:08 schreef Mark het volgende:
Was ook meer bedoeld voor degenen die niet wisten waar het over ging. Maar misschien kunnen we in de TT een 3 zetten voor de duidelijkheid?
Kieft kan niet eens goed een bos hout dragen, Marian huilt al snel blijkbaar, Monique is irritant en Christian heeft soms ADHD, een epische aflevering nu alquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
ik weet het, Wim Kieft is de pelgrim! Of haal ik nu 2 programma's door elkaar!!
ze schudde ook geen hand, God straft onmiddelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Bayswater het volgende:
Mooi, die mag naar huis. Ergerde mij al na 2 seconde aan die kut. Geen idee wie het is.
Dat is zooo de moeite waard. Jerusalem is een heel bijzondere stad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef TLC het volgende:
Aww je kan je nog niet inschrijven voor de gamemaar ik ga wel meedoen want ik wil best weleens Jeruzalem zien in mijn leven
Is die minder puberaal?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef alors het volgende:
Oh hier is ook een topic, in RLS zit er ook één.
Nee daar zit zo'n RLS mongool die ook in de WIDM topics zat te baggeren.quote:
Ja je kunt het ook al aan de interviews zien. Degene die door zijn zitten hun praatje op een andere (dezelfde) achtergrond te doen....quote:
Het idee snap ik ook niet, maar gewoon + of - zes uur toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Dat met die tijden begreep ik niet helemaal.
Ja maar vooral het waarom ontging me volledig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Het idee snap ik ook niet, maar gewoon + of - zes uur toch?
Maar die vraag over hoeveel dagen de 13e maand heeft liet hij toch wel ongelooflijk dom glippen. Kostte hem de cryptexquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:25 schreef TLC het volgende:
Ik zet mijn geld in op Leo voor de eindoverwinning, hij is conditioneel goed en hij is ook best slim
Kim aan de diarree.En ze is al zo magerquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef TLC het volgende:
Vanavond dus geen Pelgrimscode, het schijnt dat in de volgende aflevering iemand erg ziek gaat worden
Ja idd, dit lijkt bijna gevaarlijk zo...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat de programmamakers de zwaarte van de opdracht een klein beetje veel onderschat hebben
Ja vond ik ook hoor, maar ik vind sowieso de meeste deelnemers leuk dit jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Exit Pernille, wel jammer want ze kwam wel leuk over
Vind dat wel mooi, ook met Bert: ik hou leo tot het laatst te vriend en dan maak ik hem afquote:
Geen Nelli dit jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef alors het volgende:
ik vind sowieso de meeste deelnemers leuk dit jaar
van de Pelgrimscode leer je ook nog 'ns watquote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Mark het volgende:
Absoluut! WIDM is achteraf leuk, als je de molacties te zien krijgt, maar hier praten de kandidaten voluit voor de camera over hun plannen en intriges
altijd leuk om te kijken met n hapje en n drankjequote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en volgende week belooft ook veel goeds
Hij lijkt hier stukken minder te snuiven dan wanneer hij commentaar geeft.quote:
Hij is nu eindredacteur bij RTV Alkmaar ofzo.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreselijke vent is Bert, alsof het een onemanshow is
Ik vind dat ook een toffe kerelquote:
Sowieso, als Bertje eruit +1 Dan kijk ik volgende week zeker weer. Ik erger me kapot aan die man.quote:
Ik vind de opdrachten soms leuker dan bij WIDMquote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
Ook wel goed dat de Pelgrimscode de plaatselijke bevolking in het programma betrekt
Bert denkt echt dat de hele wereld om hem draait... hij is als een zelfbenoemd Messias wel op zijn plek in dit programmaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef marcodej het volgende:
Met dat gezinsding mogen ze wel stoppen.
Met een knipoog of niet... hij haalt bij mij ook al het bloed onder de nagels vandaan, laat staan als je bij hem op de lip zitquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ach, ik heb bij Bert nog wel het idee dat hij het enigszins met een knipoog doet. Marian laat zich echt een beetje door em opnaaien en is daadwerkelijk geagiteerd.
Is er een mooiere finale in Jeruzalem mogelijk denk je dan
Bij mij ook. Van mij mag Marian met Wim naar Jeruzalem. Sjoerd is ook prima, maar die heeft niet zo'n goede conditie. En Kim? Die laat het ook te veel afhangen van Bert.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een knipoog of niet... hij haalt bij mij ook al het bloed onder de nagels vandaan, laat staan als je bij hem op de lip zit
Heerlijk tochquote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef remcoP het volgende:
Ik kijk dit eigenlijk nooit omdat ik rond dit tijdstip wat anders te doen heb. Maar wat een haat en nijd zeg!
dacht ik ook jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef marcodej het volgende:
Die balken eruit is wel een enorm dom idee.
haar broer heette Ceasarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
Sheba, de uitvinder van het kattenvoer.
de opdrachten zijn echt -tig keer zwaarder dan bij WIDMquote:
er zijn toch al veel opdrachten geweest dat ie dicht tegen een intensive care opname aan lagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef alors het volgende:
Ik vind Sjoerd een beetje eng, alsof hij elk moment een hartaanval kan krijgen...
Ja idd en dan lig je in een houtjetouwtje ziekenhuis in de rimboe. RIP.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
[..]
er zijn toch al veel opdrachten geweest dat ie dicht tegen een intensive care opname aan lag
Ze zag er goed uit jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef TLC het volgende:
Heeft net iemand een screenshot gemaakt van Kim in bikini ? het ging me te snel
ik zit al klaarquote:
Was er twee jaar geleden. Schitterend en zeer interessant land, maar op het vliegveld wordt je wel binnenstebuiten gekeerd.quote:
Dat staat mij idd wel tegen aan het land, maar het ziet er wel schitterend uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Was er twee jaar geleden. Schitterend en zeer interessant land, maar op het vliegveld wordt je wel binnenstebuiten gekeerd.
Ik ben ook helemaal voor Sjoerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef TLC het volgende:
Sjoerd aub door, die man is duizend doden gestorven tijdens die reis in Ethiopie, hij heeft het zeker verdiend
quote:
ik ben voor Kimquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Mark het volgende:
Tijd voor de finale!![]()
Ik hoop dat Wim het redt
ok na afloop ben ik alles vergetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Ik kan niet kijken, geen spoiler in de TT straks graag!
ff mezelf nog quotenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:44 schreef TLC het volgende:
Bert gaat wel een tijdje mee in deze serie denk ik
Ik hoop dat alors niet kijkt.quote:
Ik ga toch niet het topic lezen als ik de uitslag niet wil weten. Ik wilde alleen geen TT met "Pelgrimscode (serie 3) #2 BERT IS DE WINNAAR!!" in mijn My Active Topics zodat ik daar dus niet omheen kanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |