Bert denkt echt dat de hele wereld om hem draait... hij is als een zelfbenoemd Messias wel op zijn plek in dit programmaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef marcodej het volgende:
Met dat gezinsding mogen ze wel stoppen.
Met een knipoog of niet... hij haalt bij mij ook al het bloed onder de nagels vandaan, laat staan als je bij hem op de lip zitquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ach, ik heb bij Bert nog wel het idee dat hij het enigszins met een knipoog doet. Marian laat zich echt een beetje door em opnaaien en is daadwerkelijk geagiteerd.
Is er een mooiere finale in Jeruzalem mogelijk denk je dan
Bij mij ook. Van mij mag Marian met Wim naar Jeruzalem. Sjoerd is ook prima, maar die heeft niet zo'n goede conditie. En Kim? Die laat het ook te veel afhangen van Bert.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een knipoog of niet... hij haalt bij mij ook al het bloed onder de nagels vandaan, laat staan als je bij hem op de lip zit
Heerlijk tochquote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef remcoP het volgende:
Ik kijk dit eigenlijk nooit omdat ik rond dit tijdstip wat anders te doen heb. Maar wat een haat en nijd zeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |