Ja maar vooral het waarom ontging me volledig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Het idee snap ik ook niet, maar gewoon + of - zes uur toch?
Maar die vraag over hoeveel dagen de 13e maand heeft liet hij toch wel ongelooflijk dom glippen. Kostte hem de cryptexquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:25 schreef TLC het volgende:
Ik zet mijn geld in op Leo voor de eindoverwinning, hij is conditioneel goed en hij is ook best slim
Kim aan de diarree.En ze is al zo magerquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef TLC het volgende:
Vanavond dus geen Pelgrimscode, het schijnt dat in de volgende aflevering iemand erg ziek gaat worden
Ja idd, dit lijkt bijna gevaarlijk zo...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat de programmamakers de zwaarte van de opdracht een klein beetje veel onderschat hebben
Ja vond ik ook hoor, maar ik vind sowieso de meeste deelnemers leuk dit jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Exit Pernille, wel jammer want ze kwam wel leuk over
Vind dat wel mooi, ook met Bert: ik hou leo tot het laatst te vriend en dan maak ik hem afquote:
Geen Nelli dit jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef alors het volgende:
ik vind sowieso de meeste deelnemers leuk dit jaar
van de Pelgrimscode leer je ook nog 'ns watquote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Mark het volgende:
Absoluut! WIDM is achteraf leuk, als je de molacties te zien krijgt, maar hier praten de kandidaten voluit voor de camera over hun plannen en intriges
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |