de opdrachten zijn echt -tig keer zwaarder dan bij WIDMquote:
er zijn toch al veel opdrachten geweest dat ie dicht tegen een intensive care opname aan lagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef alors het volgende:
Ik vind Sjoerd een beetje eng, alsof hij elk moment een hartaanval kan krijgen...
Ja idd en dan lig je in een houtjetouwtje ziekenhuis in de rimboe. RIP.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
[..]
er zijn toch al veel opdrachten geweest dat ie dicht tegen een intensive care opname aan lag
Ze zag er goed uit jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef TLC het volgende:
Heeft net iemand een screenshot gemaakt van Kim in bikini ? het ging me te snel
ik zit al klaarquote:
Was er twee jaar geleden. Schitterend en zeer interessant land, maar op het vliegveld wordt je wel binnenstebuiten gekeerd.quote:
Dat staat mij idd wel tegen aan het land, maar het ziet er wel schitterend uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Was er twee jaar geleden. Schitterend en zeer interessant land, maar op het vliegveld wordt je wel binnenstebuiten gekeerd.
Ik ben ook helemaal voor Sjoerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef TLC het volgende:
Sjoerd aub door, die man is duizend doden gestorven tijdens die reis in Ethiopie, hij heeft het zeker verdiend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |