Toch nog iets gelukt vandaag.quote:
ik start ze gewoon zelfquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb nul delen maar ik kom hier nog niet zo lang, dus ik heb het ook nog niet verdiend.
RLS SC ben ik nog NOOIT geweestquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik start ze gewoon zelf
en jij komt vaker in de NWS SC dan ik in de RLS SC
Wow, wordt pijnlijk duidelijk wie de NWS-eindbaas is. Is mijn geslijm gelukkig nog ergens goed voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb nul delen maar ik kom hier nog niet zo lang, dus ik heb het ook nog niet verdiend.
Zelfde shit als elke werkdag.quote:
Ach ik ben er ook veel te bescheiden voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, wordt pijnlijk duidelijk wie de NWS-eindbaas is. Is mijn geslijm gelukkig nog ergens goed voor
duhquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
RLS SC ben ik nog NOOIT geweest
Ja maar pas een paar weken he? Jij hebt senioriteit.
Ik ben niet zo een aandachtshoerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
duh
daarom heb ik al 5 SC topics
en een verjaardags SC topic
allemaal gestart door mij
das niet moeilijkquote:
ehm....0?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar die andere 4# zal ik nooit mogen lezen....wegens een kaas zijn![]()
Hoeveel delen hebben Lavenderr en Karina er?
ik ook niet maar ik vind het wel leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van aandachtZelfs niet als het niet moeilijk is.
Ik merk het ja. Als ik een keer de lapo heb wordt het sp3c #6quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik vind het wel leuk
ik ben complicated
nahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |