Doe dat eens, wil ik best weten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
. Of heb ik plots gelijk als ik een lijst namen hier neerplemp van economen en bestuurders die wel pro-EU zijn?
Gast, jij bent hier degene die begon met persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 30 jaar in Nederland gewoond, lijkt me niet meer dan logisch dat ik een gedegen mening over het land gevormd heb. Daarnaast zo'n 4,5 jaar buiten Nederland, waardoor de blik wat er mis is alleen maar scherper is geworden.
Cempexo heeft "last" van hetzelfde.
Dat de achterblijvers liever geen negatieve kritiek (de positieve wordt handig weggefilterd) van deze "nestbevuilers" horen en overgaan op non-argumenten en persoonlijke aanvallen, is algemeen bekend.
Dat lijkt me nogal logisch. Je gaat niet Herman von Rompuy vragen je lijst te ondersteunen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het zijn typische figuren, Mata, in die zin dat ze onderdeel uitmaken van een groepje dat altijd ageert tegen de EU.
Ik zit op m'n mobiel dus dat wordt wat lastig, maar als je het nieuws een beetje volgt dan weet je wel ongeveer wie in welke hoek zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Doe dat eens, wil ik best weten.
Die zijn geintegreerd in het argumentenverhaal. Dat is iets wezenlijk anders. Bovendien gericht aan hen die zelf niet met argumenten komen. Als ze dat wel zouden doen, zou een persoonlijke aanval niet nodig zijn, omdat er genoeg stof tot discussie is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, jij bent hier degene die begon met persoonlijke aanvallen.
Ik had nog nauwelijks een bijdrage geleverd aan dit topic en je begon al over schoolkrantjes en shit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn geintegreerd in het argumentenverhaal. Dat is iets wezenlijk anders. Bovendien gericht aan hen die zelf niet met argumenten komen. Als ze dat wel zouden doen, zou een persoonlijke aanval niet nodig zijn, omdat er genoeg stof tot discussie is.
wellicht met net zoveel reden als de 'eurofielen' die wetenschappelijk onderlegd zijn, nietwaar? het is maar net wie je wilt geloven en wie niet. maar een wetenschapper (ongeacht of hij pro-eu is of tegen) geloof ik eerder dan een willekeurige fokker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het zijn typische figuren, Mata, in die zin dat ze onderdeel uitmaken van een groepje dat altijd ageert tegen de EU.
Jouw eerste bericht ging ten negatieve over Joost Niemoller, een vakgenoot van je.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had nog nauwelijks een bijdrage geleverd aan dit topic en je begon al over schoolkrantjes en shit.
En nee, dat was geen argumenten-verhaal. Je probeert mijn mening al op voorhand te diskwalificeren door met een zeker dedain te reageren op mijn beroep.
Jij hebt hem geloof ik door welke kant dat ik denk dat het uitgaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:
zolang mensen zeggen "rutte/welkanderpoliticus, doe toch iets" zal er nooit wat veranderen, het is alsof je een brief naar hitler stuurde middenin de 2e wereld oorlog "hitler doe toch alsjebleift iets!!'
Of wanneer een hond je in je benen bijt je naar de hond roept "hond, doe toch iets!"
fucking dom..
Nou het is al tijden zo dat mensen maar zielig naar dezelfden die hun in die situatie brengen blijven kijken, zette het wat rommelig neer maar goed, blijkbaar is wat ik bedoel goed overgekomen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij hebt hem geloof ik door welke kant dat ik denk dat het uitgaat.
Nederland heeft een Nigel Farage nodig, geen domme hond als Geert W. of een onbenullige boer Emile R.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:
zolang mensen zeggen "rutte/welkanderpoliticus, doe toch iets" zal er nooit wat veranderen, het is alsof je een brief naar hitler stuurde middenin de 2e wereld oorlog "hitler doe toch alsjebleift iets!!'
Of wanneer een hond je in je benen bijt je naar de hond roept "hond, doe toch iets!"
fucking dom..
Geleerde moeten er zijn vind ik wat Amerika nodig heeft zodat die ingrijpen kunnen vind ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland heeft een Nigel Farage nodig, geen domme hond als Geert W. of een onbenullige boer Emile R.
Farage is de juiste luis in de Europese pels. Lange historie, geniale speeches en vol argumenten (die door gapende idioten als Schulz worden weggewoven, zonder enige grond).
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland heeft een Nigel Farage nodig, geen domme hond als Geert W. of een onbenullige boer Emile R.
Farage is de juiste luis in de Europese pels. Lange historie, geniale speeches en vol argumenten (die door gapende idioten als Schulz worden weggewoven, zonder enige grond).
U is droinkne?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geleerde moeten er zijn vind ik wat Amerika nodig heeft zodat die ingrijpen kunnen vind ik.
Ik vind Joost dan ook een gigantische eikel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw eerste bericht ging ten negatieve over Joost Niemoller, een vakgenoot van je.
Ja, verder wel mee eens enzo, maar dat is de discussie niet.quote:Daar ging op in. Ik ken geen dedain over journalisten, integendeel. Wel over volgevreten, wereldvreemde Brusselse eurocraten. Ik zit zelf regelmatig in de 'bubble' van Hiltonhotels en chauffeurs
die je rondrijden, maar dat hoeft je niet te weerhouden van je mengen onder het "gewone volk". Precies die stap nemen Brusselse kontenlikkers niet. Die begrijpen niets van mensen, samenlevingen en de gedegen protesten eruit.
Gewoon voor 800k een brak filmpje produceren waarin je de EUcritici met
nazi's vergelijkt.x 666
Goed punt. En dat is het hele eiereneten in Europa.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik heb op die pvv site getekend maar met als onderschrift dat het niet is dat mensen van de politiek moeten verwachtne iets te doen, maar meer om duidelijk te maken dat er iets gedaan moet worden (in zn algemeen, door het volk zelf dus, en nee daarmee bedoel ik niet mee als een groep relmarokkanen de ramen ingooien van winkels oid nee, of vooraf besloten paden (omringt door M.E.) lopen als een protest wat meer een soort van jamboree activiteit is tegenwoordig, daar bereik je minder mee dan met een polsbandje om roepen dat je tegen aids bent oid.
Mensen moeten anders gaan leven, dat hele beeld van de huidige economie laten varen, socialer en behulpzamer met elkaar omgaan, niet meer achter luxe en snel geld aangaan als of een crimineel of een buisinessmannetje (wat niet echt veel anders is van elkaar).
Mensen moeten weer meer gelukkig kunnen zijn met weinig, en van daaruit het welzijn van elkaar vooropstellen.
De benaming klootjesvolk is vooral gericht aan die EUrocraten. Ik kijk helemaal niet neer op "gewoon volk", ik hoor er hartstikke hard zelf bij. Maar juist omdat ik me begeef in de Elite (niet politiek, wel zakelijk), zie ik dat soort dingen. Volkomen wereldvreemde sukkels staan aan het hoofd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:58 schreef john2406 het volgende:
Ik denk toch dat er input moet zijn van alle kanten.
Managers en ook klootjesvolk zoals jij het noemt, waarschijnlijk hoor ik daarbij of ertussenin kan ook nog ik weet niet hoe het beoordeeld word.
Vaak komen oplossingen gewoon van de werkvloer die wat iemand oppikt en dat verder geeft als zijnde het zijne.
Daarvoor van mij nooit meer oplossingen tenzij het is onder klootjesvolk, weer zoals jij het noemde.
Zou dat kunnen dat ned en duits niet meer betalen doet of kan, of zouden ze daar niet afwijken van mogen van de grondwet wel maar van die wet niet, als er al een wet is ervoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:11 schreef arjan1212 het volgende:
ik ben voor de europese unie en de euro, maar tegen de transferunie. De europese unie moet zich bezig houden met economische samenwerking. Kijk Griekenland , Spanje en Portugal kunnen toch gewoon de euro houden en defaulten op hun staatsschuld, waarom zou dat niet kunnen
Nederland, Duitsland enz moeten gewoon ophouden met betalen
Leuke simpele weergave.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:11 schreef arjan1212 het volgende:
ik ben voor de europese unie en de euro, maar tegen de transferunie. De europese unie moet zich bezig houden met economische samenwerking. Kijk Griekenland , Spanje en Portugal kunnen toch gewoon de euro houden en defaulten op hun staatsschuld, waarom zou dat niet kunnen
Nederland, Duitsland enz moeten gewoon ophouden met betalen
en ondertussen heb je nog steeds niet aangegeven waarom je die lijst vol vindt staan met "typische figuren".quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Joost dan ook een gigantische eikel.
[..]
Ja, verder wel mee eens enzo, maar dat is de discussie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |