Drents boertje noemt internationale zakenman "knul".quote:
Het functioneert anders dan hier met een coalitie en een oppositie. Maar er zijn wel fracties die standaard zeer kritisch zijn op de besluiten van de Europese commissie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef john2406 het volgende:
Is er in Brussel ook iets in de vorm van een opositie?
ik vind jouw stelling juist radicaal. maar goed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, het is vooral een constatering van mij inderdaad. Maar het radicale verhaal houdt zelden of nooit stand, dat is vooral mijn stelling.
En dit illustreert weer dat we jou nog altijd totaal niet serieus kunnen nemen. Je hebt wat dat betreft een lange traditie van getroll en gescheld hoog te houden en dat doe je met volle overgave, knulquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drents boertje noemt internationale zakenman "knul".
Het illustreert precies de argumentloze minachting die linkse aapjes hebben.
wat is die radicale stelling van mij precies?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind jouw stelling juist radicaal. maar goed.
Dan denk ik, ach laat ook maar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het functioneert anders dan hier met een coalitie en een oppositie. Maar er zijn wel fracties die standaard zeer kritisch zijn op de besluiten van de Europese commissie.
"We" nog wel. Het argument dat op links het sterkste werkt; gewoon doen alsof je met meer bent, zodat de tegenstander wel gek moet zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dit illustreert weer dat we jou nog altijd totaal niet serieus kunnen nemen. Je hebt wat dat betreft een lange traditie van getroll en gescheld hoog te houden en dat doe je met volle overgave, knul.
Geen idee eigenlijk, maar het kan toch niet zijn dat NL de enige is die aan het klagen is? Of zijn wij gewoon een klaagvolkquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef john2406 het volgende:
Is er in Brussel ook iets in de vorm van een opositie?
je suggereert dat ik radicaliseer en hun blind volg, terwijl jij blijkbaar blindelings even kan bepalen wie wel en wie niet serieus te nemen is. ik daarentegen lees pro en con, en baseer dan mijn mening. en daarvoor neem ik argumenten van wetenschappers behoorlijk serieus omdat ik niet de pretentie heb het beter te weten. jij kennelijk wel. dat vind ik behoorlijk radicaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
wat is die radicale stelling van mij precies?
Het niet erg serieus nemen van Baudet en consorten? Dat lijkt me weinig radicaal.
Ik zou het niet weten, maar wat ik wel weet is dat het al eens iemand geprobeert heeft een europa, of wou die wat anders ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar het kan toch niet zijn dat NL de enige is die aan het klagen is? Of zijn wij gewoon een klaagvolk
Je hebt het lijstje nooit bekeken? Google maar eens een stuk of wat van de namen. Het regent verbindingen met clubjes als de dagelijkse standaard, geenstijl, fortuyn etc. Voor jou allicht het grote ware woord en iets om tegenop te kijken. Ik heb er niet zoveel mee en kan het allemaal niet erg serieus nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"We" nog wel. Het argument dat op links het sterkste werkt; gewoon doen alsof je met meer bent, zodat de tegenstander wel gek moet zijn.
Kom nou es gewoon met argumenten waarom de imposante lijst opstellers van het initiatief (hoogleraren, journalisten en filosofen staan ertussen) uit dawgs link een "kansloos clubje droeftoeters" zou zijn.
We zijn ook wel een klaagvolkquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar het kan toch niet zijn dat NL de enige is die aan het klagen is? Of zijn wij gewoon een klaagvolk
per definitie er vanuit gaan dat de namen die je noemt bullshit produceren is best wel pretentieus en daarvoor hoef je echt geen die-hard fan te zijn van bijvoorbeeld geenstijl, dat ben ik ook niet, verre van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt het lijstje nooit bekeken? Google maar eens een stuk of wat van de namen. Het regent verbindingen met clubjes als de dagelijkse standaard, geenstijl, fortuyn etc. Voor jou allicht het grote ware woord en iets om tegenop te kijken. Ik heb er niet zoveel mee en kan het allemaal niet erg serieus nemen.
Maar ik snap dat een paar mooie namen je gelijk in vervoering brengen. Dat beroep op een zogenaamde autoriteit heb ik niet zo heel veel mee. Ik denk liever zelf na.
Ik heb net die link aangeklikt, het lijstje bestaat uit:quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt het lijstje nooit bekeken? Google maar eens een stuk of wat van de namen. Het regent verbindingen met clubjes als de dagelijkse standaard, geenstijl, fortuyn etc. Voor jou allicht het grote ware woord en iets om tegenop te kijken. Ik heb er niet zoveel mee en kan het allemaal niet erg serieus nemen.
Maar ik snap dat een paar mooie namen je gelijk in vervoering brengen. Dat beroep op een zogenaamde autoriteit heb ik niet zo heel veel mee. Ik denk liever zelf na.
Engelen vond ik nou juist een geniaal persoon. snap ook niet echt waarom ie nou ineens tegen de europese unie isquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
Het zijn ook wel typische figuren op dat lijstje. Met als triest dieptepunt Joost Niemoller.
Kijk eens wat voor topic s voorbij komen de laatste tijd het gaat volgens mij echt de verkeerde kant uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:10 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Engelen vond ik nou juist een geniaal persoon. snap ook niet echt waarom ie nou ineens tegen de europese unie is
vertel maar waarom dan. dit zegt natuurlijk nog minder dan niks.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
Het zijn ook wel typische figuren op dat lijstje. Met als triest dieptepunt Joost Niemoller.
Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak. De een zal Niemoller wellicht briljant vindt, maar hij heeft een nogal twijfelachtige reputatie, niet ten onrechte, als ik zijn artikelen zo lees.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
vertel maar waarom dan. dit zegt natuurlijk nog minder dan niks.
Ik heb 30 jaar in Nederland gewoond, lijkt me niet meer dan logisch dat ik een gedegen mening over het land gevormd heb. Daarnaast zo'n 4,5 jaar buiten Nederland, waardoor de blik wat er mis is alleen maar scherper is geworden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, meneer de internationale zakenman met zijn misplaatste autoriteit-argumentatie.
Je bent welkom vanavond. Ik ga niet, afspraakje met een goeie vriendin/scharrel van me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Waar blijven de pics van je danslerares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |