En nu deed je het niet want?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Silenus het volgende:
Iemand die me na 15 minuten chatten uitnodigt om de kroeg in te gaan om 23u.
Tsja, we wonen op 10 minuten fietsen...in m'n studententijd had ik dit sowieso gedaan. Kut, mijn wilde leven is voorbij.
Bedanken voor het time-wasten....quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Ik zit al een minuut of 30 leuk te chatten met een leuke vent (eindelijk een leukerd!). Zegt ie zo even, ja ik heb wel een vriendin hoor..
Wat doe je daar dan??
dat is echt belachelijk flauw idd..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Ik zit al een minuut of 30 leuk te chatten met een leuke vent (eindelijk een leukerd!). Zegt ie zo even, ja ik heb wel een vriendin hoor..
Wat doe je daar dan??
Mss heeft die gene een open relatie of is hij alleen op zoek naar gezelligheid ? Of mss wil hij eigenlijk vreemd gaan ? Of mss durf hij zijn vriendin niet te verlaten voordat hij een ander heeft ? Mss kan hij slecht tegen alleen zijn ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Wat doe je daar dan??
Allemaal mogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss heeft die gene een open relatie of is hij alleen op zoek naar gezelligheid ? Of mss wil hij eigenlijk vreemd gaan ? Of mss durf hij zijn vriendin niet te verlaten voordat hij een ander heeft ? Mss kan hij slecht tegen alleen zijn ?
Dit dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:01 schreef Cue_ het volgende:
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Heb je het hem wel gevraagd Sanne?
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.quote:
Da's niet handig...quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.
Ik gooi liever mijn eigen glazen niet in. En dat het niet handig is, daar was ik al achter. Niet erg behulpzaam zulke reactiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet handig...
Wordt namelijk alleen maar erger, alleen maar meer blablabla
gewoon gaan, jezelf in het diepe durven gooien...
Waarom doe je het dan als je weet dat het niet handig is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik gooi liever mijn eigen glazen niet in. En dat het niet handig is, daar was ik al achter. Niet erg behulpzaam zulke reacties
Niet iedereen is perfectquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan als je weet dat het niet handig is?
Op deze manier ga je nooit veel ervaring opdoen met vrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef Weissman het volgende:
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.
Laat je niet beetnemen. Weissman is allang voorzien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet handig...
Wordt namelijk alleen maar erger, alleen maar meer blablabla
gewoon gaan, jezelf in het diepe durven gooien...
Tuurlijk wel, ik heb dit niet bij alle vrouwen of op alle dates hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:
Op deze manier ga je nooit veel ervaring opdoen met vrouwen
Ja maar wat moet ik dan als het elke keer uitloopt op niks. Als ik die verhalen hier lees schijnt iedereen het makkelijk te hebben; daten, drankje, gezelligheid, en vaak ook sex.quote:Gewoon gaan, je gaat er echt niet dood aan hoor. En als het uit loopt op niks lopen er nog meer vrouwen rond dan wij in deze SC bij elkaar kunnen date in onze hele leven.
Ik denk dat je er teveel van verwacht of teveel hoop in je date hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb dit niet bij alle vrouwen of op alle dates hoor.
[..]
Ja maar wat moet ik dan als het elke keer uitloopt op niks. Als ik die verhalen hier lees schijnt iedereen het makkelijk te hebben; daten, drankje, gezelligheid, en vaak ook sex.
Volgens mij geef ik gew te snel op en verwacht ik te veel van een vrouw; waar denk jij dat het aan ligt ?
Dan loopt het dus op niks uit, en vinden ze mij niet interessant genoeg. Wat doe ik verkeerd ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je er teveel van verwacht of teveel hoop in je date hebt.
Probeer gewoon eens met open vizier er in te gaan. Gewoon zien hoe het gaat lopen.
Ben je hun type niet. Denk je dat al onze date's goed verlopen dan? Mijn laatste date liep ook op niks uit. Ze had geen humor, echt totaal niet! En zij vond mij kennelijk ook geen relatie materiaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan loopt het dus op niks uit, en vinden ze mij niet interessant genoeg. Wat doe ik verkeerd ?
Wat een arrogante houding, bahquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je hun type niet. Denk je dat al onze date's goed verlopen dan? Mijn laatste date liep ook op niks uit. Ze had geen humor, echt totaal niet! En zij vond mij kennelijk ook geen relatie materiaal.
Wat ik fout deed? Geen idee, boeit mij ook niet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een arrogante houding, bahGeen wonder dat ze jou niet wil.
Dat ik geen vrouw durf aan te spreken maakt mij niet gelijk ''onzeker'' hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]uhm juist ja
Aldus het onzekere ventje dat niet eens met een vrouw durft af te spreken
Want het komt door wat....?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouw durf aan te spreken maakt mij niet gelijk ''onzeker'' hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]uhm juist ja
Aldus het onzekere ventje dat niet eens met een vrouw durft af te spreken
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef Izzit het volgende:
[..]
Laat je niet beetnemen. Weissman is allang voorzien.
De verhalen hier moet je echt met een korrel zout nemenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb dit niet bij alle vrouwen of op alle dates hoor.
[..]
Ja maar wat moet ik dan als het elke keer uitloopt op niks. Als ik die verhalen hier lees schijnt iedereen het makkelijk te hebben; daten, drankje, gezelligheid, en vaak ook sex.
Volgens mij geef ik gew te snel op en verwacht ik te veel van een vrouw; waar denk jij dat het aan ligt ?
Anders zouden we hier ook niet meer massaal met z'n allen posten denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
Meer dan genoeg verhalen hier die niet goed aflopen, meer dan met een positieve afloop denk ik zelfs.
Je mag op mij oefenen hoor Weiss...ik haal die angst wel bij je weg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouw durf aan te spreken maakt mij niet gelijk ''onzeker'' hoor.
Je moet wel heel veel geduld hebben met paiq heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef Sannne het volgende:
Mijn laatste date (van zaterdag) vertrekt volgende maand voor minimaal een jaar naar Zuid Afrika, dus eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat die klik er niet was
Ik ga ook maar eens Paiq proberen denk ik, na jullie verhalen!
Heb net al een speeddate gehad.. Niet helemaal leuk, maar ging wel snel, en heb al een nieuwe wachten.. Maar die is 24quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet wel heel veel geduld hebben met paiq heb ik gemerkt.
quote:
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat straks eens op paiq zitten
Dat is natuurlijk veel te makkelijk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoor
Hoezo? Ik lees hier van diverse mensen dat paiq weer wat drukker is... Vandaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je kan haar ook gewoon DMén / PMén / Fotoboeken hoor
Je begint weer aan het avontuur?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lees hier van diverse mensen dat paiq weer wat drukker is... Vandaar
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je begint weer aan het avontuur?
[ afbeelding ]
Je moet zelf een battledate aanvragen, dan gaan er twee kerels 'battelen' om jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef Sannne het volgende:
Dat Battledate vind ik wel een beetje apart hoorGaan battlen om een vreemde vent? Wtf
Je mist wat streepjes als dit de neukertjes voor moet stellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je begint weer aan het avontuur?
[ afbeelding ]
Succes!
Inderdaad veel te makkelijk ;-)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel te makkelijk!
Dan beëindig je de speeddate of battle date toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet zelf een battledate aanvragen, dan gaan er twee kerels 'battelen' om jou.
In de praktijk denk je waarschijnlijk ook regelmatig 'help ik wil deze twee sukkels allebei niet', maar aan de andere kant: paiq moet je niet zo serieus nemen. Leuke afleiding, en als er ineens wat uitkomt is dat lachen. Zo niet, no stress.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mist wat streepjes als dit de neukertjes voor moet stellen
Klopt. Iedereen kent mijn privélevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]Stoere praatjes, iedereen hier weet wel beter.
Nee, een helequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:18 schreef eentweedeleven het volgende:
Is FOK! ook een halve datingsite dan?
Whahah ben te lang weggeweest hier geloof ik...quote:
Daar is de DM/PM voorquote:
Hahah ik zou dat serieus uren kunnen doen om leedvermaak..quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef Sannne het volgende:
Dat Battledate vind ik wel een beetje apart hoorGaan battlen om een vreemde vent? Wtf
Was ook niet al te serieus hoor....quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar is de DM/PM voor
De afwijzing/date mag je daarna in geuren en kleuren hier vertellen
Je doet aan dammen en schaken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb wel eens battledate verloren, omdat ik aan sport deed.
Naar Thailand ga je toch ook maar met 1 doel?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef Silenus het volgende:
Bij mij werd laatst een speeddate geannuleerd toen ik vertelde dat ik naar Thailand op vakantie was geweest.
Kreeg ineens zo'n pop up: "Die en die heeft je verwijderd. Haar laatste woorden waren:
Oh, je bent zeker voor een bepaald doel gegaan :S
Whahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef Silenus het volgende:
Bij mij werd laatst een speeddate geannuleerd toen ik vertelde dat ik naar Thailand op vakantie was geweest.
Kreeg ineens zo'n pop up: "Die en die heeft je verwijderd. Haar laatste woorden waren:
Ik ben er ook eens geweest. Met een vriend. Hoe hard je ook je best doet, ze hebben de conclusie al klaar... Dat het verder gewoon een prachtig land is gaan ze aan voorbijquote:
zon zee en jungletrips.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Naar Thailand ga je toch ook maar met 1 doel?
Goedkope vakantie....
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:26 schreef Silenus het volgende:
Vind het toch wel een hoog aantal waar ik nog niet bij stilgestaan had. Maar gezien je reactie hoef ik mij geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
Waar zou je je dan precies zorgen over moeten maken?
Hoogstwaarschijnlijk omdat RP van Telegraaf Media Group is en vrij veel geld heeft voor online en offline marketing. Lycos is niet groot toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:44 schreef eentweedeleven het volgende:
Kan iemand verklaren waarom RP en Lycos zo groot zijn en Paiq relatief klein?
Tsja, je moet je sowieso nooit zo snel 'zorgen maken'. Schiet je ook eigenlijk weinig mee op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:39 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Vind het toch wel een hoog aantal waar ik nog niet bij stilgestaan had. Maar gezien je reactie hoef ik mij geen zorgen te maken.
Meen dat Lycos en RP afwisselend de grootste zijn? Je zou toch denken dat mond op mond krachtiger zou zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:45 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk omdat RP van Telegraaf Media Group is en vrij veel geld heeft voor online en offline marketing. Lycos is niet groot toch?
Relatieplanet en Lycos (al ken ik die laatste eigenlijk niet) hebben natuurlijk ook gewoon mond op mond. En bovendien, als mond op mond veel krachtiger zou zijn zou je wel minder reclame zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:50 schreef eentweedeleven het volgende:
[..]
Meen dat Lycos en RP afwisselend de grootste zijn? Je zou toch denken dat mond op mond krachtiger zou zijn.
Haha doen!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahah ik zou dat serieus uren kunnen doen om leedvermaak..![]()
Moeten we paiqvriendjes worden en doe ik de voorselectie en stel ik ze daarna aan jou voor
Ze begon al meteen met ".. zijn jullie ook van die sportieve mannen?". Hoogstwaarschijnlijk gevalletje "volslank".quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef mr-green het volgende:
De verhalen hier moet je echt met een korrel zout nemenHet lijkt mij dan ook dat de meeste dates eerder zullen falen dan positief zullen uitvallen! En dat is volgens mij ook logisch. Je leert iemand (een beetje) kennen via online chatten en gaat dan een keer afspreken. Tot het moment dat je met iemand afspreekt weet je eigenlijk nog vrij weinig van iemand. Ja je weet vaak de interesses etc maar een klik kan je ''vaak'' pas weten als je elkaar ontmoet.
Punt is dat je online daten als een hulpmiddel moet zien (volgens mij). Ik maak weinig gebruik van online daten maar snap wel dat men dit veel gebruikt. Het zorgt er namelijk voor dat je sneller in contact kan komen met andere en dit kan resulteren in een afspraak![]()
Die stap om dan naar de date te gaan is aan jou maar die zou ik wel met beide handen aanpakken. Ook al is het eng. Zie het als solliciteren naar een nieuwe baan. Dat kan je ook aanleren
Maar het maakt me zo onzeker al die succesverhalen van mensen. Ik lees nooit verhalen dat een date op niks is uitgelopen, of dat mensen blunders zijn begaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
Meer dan genoeg verhalen hier die niet goed aflopen, meer dan met een positieve afloop denk ik zelfs.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef Sekhmet het volgende:
Je mag op mij oefenen hoor Weiss...ik haal die angst wel bij je weg.
Zoek even op versierblunder reeks van jaren geleden. Die draaide bijna op mijn verhalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Maar het maakt me zo onzeker al die succesverhalen van mensen. Ik lees nooit verhalen dat een date op niks is uitgelopen, of dat mensen blunders zijn begaan.
Mss is het toeval elke keer, maar als ik inlog zie ik alleen maar verhalen over knallende-vuurwerk-sex.
[..]![]()
![]()
Ik val op zéér onzekere mannen die al jarenlang single zijn. Woon je bij je moeder en haar kat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Maar het maakt me zo onzeker al die succesverhalen van mensen. Ik lees nooit verhalen dat een date op niks is uitgelopen, of dat mensen blunders zijn begaan.
Mss is het toeval elke keer, maar als ik inlog zie ik alleen maar verhalen over knallende-vuurwerk-sex.
[..]![]()
![]()
Lexa bedoel ik dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ken lycos helemaal niet als dating site, dat was toch altijd voor gratis webhosting en webmail?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik val op zéér onzekere mannen die al jarenlang single zijn. Woon je bij je moeder en haar kat?
In dat geval mag je m'n ICQ hebben, ik heb wel zin in een kletsje
soort zoekt soortquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik val op zéér onzekere mannen die al jarenlang single zijn. Woon je bij je moeder en haar kat?
In dat geval mag je m'n ICQ hebben, ik heb wel zin in een kletsje
ik heb 170 paiq contacten gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Klinkt als een fulltime baan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:33 schreef m1st1g het volgende:
+/- 50 paiq contacten waaruit er 6 dates zijn gekomen. 1 date is wat langer blijven plakken maar uiteindelijk is ook dat niets geworden.
Knuz was leuk voor de chat en de meets die daar in georganiseerd werden.
Okcupid pas 1 date gehad maar de dame bleek in het echt +/- 40 kilo zwaarder.
Alternatief daten is echt niets voor mij.
Badoo is leuk om mensen terug te vinden maar daten werkt daar echt niet (tenzij je de aangeboden commerciële dates mee wil rekenen).
Relatieplanet ga ik Binnenkort maar eens afstruinen.
Als ze op de foto die ze plaatst er al stevig uitziet, dan voorspel ik niet veel goeds voor andere foto's, althans als je niet van stevig houdt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef All-out het volgende:
ik heb net ook weer een leuke speeddate gehad op paiq, veel overeenkomsten en het chatten ging erg vanzelf allemaal, we scoren ook nog vet goed (9 en 9.2)
alleen jammer dat ze er wat stevig uitziet op haar enige, minuscule foto... :/
maar toch nog maar even afwachten tot ze wat meer plaatst
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef Silenus het volgende:
Dat niet, maar wel doorgelopen. Geen zin in een 'hoii euhhh hoe is het nou? Ja goed? Werk je nog steeds bij dat? En ja, haha, ga je broccoli eten? Zozo. Nou eh doei'-gesprek.
Ja maar daar zit ik helemaal nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, ik ga Paiq ook maar eens proberen dan, na al jullie verhalen.
Tot nu toe is het nog veel zoeken en uitproberen, haha.
ik zit ook op RP en krijg wel regelmatig interesse berichtjes van vrouwen maar het zijn mijn types gewoon niet dus laat ik het maar, ik heb af en toe ook het idee dat het fake accounts zijn om je maar op RP te houden. En die enkeling die er dan nog aardig uitziet daar krijg je dan geen berichtje meer van terug, vreemd, toon dan geen interesse..quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef eentweedeleven het volgende:
Na een weekje in het online dating gebeuren te zitten moet ik toch net als de meeste hier concluderen dat Paiq gewoon het leukste is. Ik vind RP echt een drama. Ik heb het idee dat de verhouding man vrouw daar zo scheef is dat zelfs de lelijkste vrouwen overladen worden met berichten. Ik betrap me er zelf ook op dat ik puur om reacties te krijgen vrouwen aanspreek die ik in het echte leven niet eens zou zien staan
Echte hosselaar jij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet vanaf april om de week of 2 weken in de buurt zijn voor cursus tot begin volgend jaar
Uit jouw mond doet me dat genoegenquote:
Tja als ik toch in de buurt ben, waarom niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daten uit gemak. Echt de weg naar het hart van een vrouw.![]()
The only way to a woman's heart is along the path of torment. I know none other as sure.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
Tja als ik toch in de buurt ben, waarom niet?
Die markies was geen Fokkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
The only way to a woman's heart is along the path of torment. I know none other as sure.
Marquis de Sade
Dat vind ik ook vaak bij jou, no offense. Misschien dat het daarom steeds misgaat. Laat mij eens op jouw account vrouwen benaderen.quote:
De echte baas aan het werkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak bij jou, no offense. Misschien dat het daarom steeds misgaat. Laat mij eens op jouw account vrouwen benaderen.
Ja en dan zeker vieze plaatjes posten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak bij jou, no offense. Misschien dat het daarom steeds misgaat. Laat mij eens op jouw account vrouwen benaderen.
Ja, nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dan zeker vieze plaatjes posten?
Jullie nemen me iets te serieus hier soms overigens
Ja, nee, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
haha, sowieso.. betalen voor een datingsite?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef ringomanic het volgende:
Was er trouwens ingetrapt op 65 munten te kopen. blijkt dus dat je na een bepaalde tijd de foto's van diegene automatisch te zien krijgt.. Heel slim van mezelfNja voor die 1,30¤.. Daar lig ik niet wakker van
Achja 1,30¤ dat vind ik het geld niet.. Stelt niks voor maar ik doe het niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef All-out het volgende:
[..]
haha, sowieso.. betalen voor een datingsite?
vrouwen kosten al genoeg geld zonder dat je je best doet
Mensen hebben je doot, je gaat geweldig op je plaat..... En dan is dit je excuusquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
Oeh oeh oeh zit met een stads genote van je op paiq!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we hier weer mee ophouden?
Trek je conclusies maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen hebben je doot, je gaat geweldig op je plaat..... En dan is dit je excuus
Kans-loos.
Wees een vent en kom niet met zulke kut smoesjes
[..]
Oeh oeh oeh zit met een stads genote van je op paiq!!!
Zie hier onder, het valt meerdere mensen al opquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom chatten danquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Sannne het volgende:
Zow, na een dagje druk heen en weer gevlieg effe op de bank met Paiq. In een kwartier al iets van 10 battledates aangeboden gekregen, die weiger ik toch, lijkt me niet echt leuk..
En mannen, gebruik eens een hoofdletter voor jullie naam..
Benieuwd of ik nog ga chatten vanavond
Dat jullie geen onderscheid kunnen maken tussen wanneer ik serieus ben op een forum en wanneer niet is niet mijn probleemquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie hier onder, het valt meerdere mensen al op
Hey maar succes he, gewoon blijven door gaan. Hebben wij ook wat leuks om te lezen.
[..]
[..]
[..]
Mag hopen voor je van nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat jullie geen onderscheid kunnen maken tussen wanneer ik serieus ben op een forum en wanneer niet is niet mijn probleem
Je denkt serieus dat ik op datingsites hetzelfde soort berichten stuur ofzo?
Altijd krijg ik de schuldquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:51 schreef minthy het volgende:
Gaat dit topic weer verneukt worden door SC, ja?
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd krijg ik de schuld
OT: Ik heb vrijdag een date
Joh waarquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie ga je blowen, Spez?quote:
Vertel meer!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
omdat fok en waarschijnlijk vrouw = er bovenop springenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Waarom wil iedereen met Sanne daten zonder dat iemand een foto van haar heeft gezien of weet hoe ze is?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef eefje801 het volgende:
Hmm ja ik en stoppen met datingsites, de laatste der Mohicanen willen wissen en dan zomaar toch weer eens een leuk contact opdoen. Gewoon nog maar niet stoppen dusBinnenkort een date vermoed ik zo, leuk, maar eerst maar eens een foto vragen want wil geen Viking taferelen..al is dat natuurlijk wel erg grappig voor in het topic
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk benquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Waarom wil iedereen met Sanne daten zonder dat iemand een foto van haar heeft gezien of weet hoe ze is?
Foto?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Sannne het volgende:
[..]
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk ben
stimmt! iemand nog briljante vragen die ik kan stellen? of heb je hierbij helemaal geen tijd om dingen te vragen omdat je na 3 minuten allebei je voorstelpraatje wel klaar hebt?quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jij en stoppen met daten is als de Paus die christelijk wordt..... ze vind dat gewoon veel te leuk
Dit!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omdat fok en waarschijnlijk vrouw = er bovenop springen
En dit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Sannne het volgende:
[..]
Omdat ze aanvoelen dat ik geweldig leuk ben
Het is dus niet bij iedereen één en al hete passionele sex ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Statistisch gezien, zuigt online daten gewoon. (althans, dit is mijn ervaring)
Iets met te lang droog staan ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Ik denk dat je juist het 'voorstelpraatje' moet zien te voorkomen, dan krijg je al gauw werk/woonsituatie en dan is het 3 min voorbij. Je kan net zo goed iemand vragen wat z'n mooiste reis was, z'n eerste herinnering, mooiste feest, belangrijkste levensles of weet ik t. Dan krijg je al sneller een idee wie iemand is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
stimmt! iemand nog briljante vragen die ik kan stellen? of heb je hierbij helemaal geen tijd om dingen te vragen omdat je na 3 minuten allebei je voorstelpraatje wel klaar hebt?
Stomquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Date gaat niet doorkwam wat tussen
Nou ja beter zo dan dat je daar staat en er komt niemand opdagen... Iemand dat wel eens meegemaakt? (ik niet btw).
quote:
Niet iedereen, maar wel velen hier ja. Het zal met wanhopigheid van doen hebben. Ik heb af en toe weleens te doen met vrouwen op datingsites als ik het zo nu en dan eens lees.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef mr-green het volgende:
Dat kan wel voor de andere leuke momenten opleverenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:45 schreef Sannne het volgende:
Dat speeddaten lijkt me horror... Ik ben altijd van het even los komen, en dan kan ik mezelf pas laten zien hoe ik echt ben. In het begin kakel ik een beetje over de meest stompzinnige dingen..
Dus dat zou echt NIKS voor mij zijn haha.. Ben benieuwd naar je verslag!!
Nu naar een verjaardag dan maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stomen nu? Vrijdagavond op de bank?
Niet op komen dagen is me gelukkig nog nooit gebeurd. Wel regelmatig op het laatste moment afgezegd
Wat doe je dan? In de zin van: reageer je dan nog op hem?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stomen nu? Vrijdagavond op de bank?
Niet op komen dagen is me gelukkig nog nooit gebeurd. Wel regelmatig op het laatste moment afgezegd
Jij: Oh, ik ben best wel avontuurlijk, waar woon je ergens?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef bizzle het volgende:
Menn wat een pauper op badoo:
Zij 09:09
hee
Ik— 09:10
hallo
Zij — 09:10
hoe is het
Ik — 09:10
goed hoor. met jou?
Zij — 09:11
ook hoor lekker vrij vandaag
Ik — 09:12
ik ook. ben nog aan het uitslapen haha
Zij— 09:12
haha ik doe een poging
Zij — 09:12
lag pas kwart over twee
Zij — 09:12
maar kan niet meer slapen haha
Ik— 09:13
uitgeweest?
Zij — 09:13
niet echt stappen, maar wel in de kroeg hier op het dorp
Ik— 09:13
oke
Zij — 09:15
was iets te gezellig haha
Ik — 09:18
ach als je toch vrij bent..
Zij — 09:18
daarom
Zij— 09:19
miste alleen een vent naast me haha
Ik — 09:19
oh? :p
Zij — 09:20
had wel zin in een avontuurtje ^^
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
"ik kon niet meer slapen haha"
Is idd erg grappig![]()
![]()
lig in een deuk hier
Inderdaad, nu je het zegt hahaquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
"ik kon niet meer slapen haha"
Is idd erg grappig![]()
![]()
lig in een deuk hier
Die baas heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik bewonder sowieso sommige bazen hier, 13 dates in een maand, en met de helft sex.
Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Gaat nu wel beetje stroef. Ik liet doorschemeren aan haar dat ik mezelf nog niet zo snel wil binden, waar zij dat juist heel graag wilt.
Sindsdien zijn de berichtjes van haar wat koeltjes geworden...
Kut.
Ze denkt nu dat ze een "rebound" is. En terecht, toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Gaat nu wel beetje stroef. Ik liet doorschemeren aan haar dat ik mezelf nog niet zo snel wil binden, waar zij dat juist heel graag wilt.
Kut.
Waardoor uiteindelijk er enkel vriendschap over blijft als habi niet opschietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Zij gaat er vol voor en jij ook. En nu opeens rem er op. Vind je het gek hoe ze reageert. Die gaat zich zelf beschermen tegen baar zelf wegens gevoelens.
En dan komt de interception van een andere user uit dit topic.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waardoor uiteindelijk er enkel vriendschap over blijft als habi niet opschiet
Is ook een heel frustrerende bezigheid, heb je de "kraanvogel" wel eens geprobeerd? Niet te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef habitue het volgende:
Vouwen en vriendschap gaan bij mij sws niet samen.
Gaat prima, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef habitue het volgende:
Scherp!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook een heel frustrerende bezigheid, heb je de "kraanvogel" wel eens geprobeerd? Niet te doen.
Op de basisschool weleens. Niet te doen idd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook een heel frustrerende bezigheid, heb je de "kraanvogel" wel eens geprobeerd? Niet te doen.
Dat zag je bij date drie toch al gebeuren? Ze wilde graag op de bank zitten met een flesje wijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Kut.
Ik geef max 3 kansen, hoewel t er meestal 2 zijn. Voorheen was ik nog veel coulanter, maar als iemand nu al geen tijd voor me kan maken is t snel over. Er kan natuurlijk wel eens iets tussen komen, maar meer dan 2x geloof ik niet zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe je dan? In de zin van: reageer je dan nog op hem?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:37 schreef Linguine het volgende:
Gisteren 4e date gehad en 't was weer leuk. Nog steeds niets meer gebeurd dan gezoend.. Weet niet wanneer ik m nu weer zie, misschien dit weekend tijdens stappen ofzo!
Zo vroeg al DTRen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef habitue het volgende:
Kut.
Hap! Ja, één van mijn eerste paiqdates. Maar die liet het een dag van te voren al afweten toen ik het wilde bevestigen. Dus niet voor niets ergens gestaan. Toen ik eens een nieuwe account daar aanmaakte kwam ik hem weer tegen bij de speeddates en heb hem flink laten schrikken, was wel grappigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat nog nooit iemand heeft meegemaakt dat zijn/haar date niet op kwam dagen
Best netjes
Zie OPquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Mr.West het volgende:
Welke sites kunnen jullie me aanraden om te beginnen in dit online dating wereldje?
Waarom is daar een afkorting voorquote:
Just go with the flow. Kijken waar het schip strandt, zulke gesprekjes zijn niet vaak eensgezind.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom is daar een afkorting voor![]()
Vroeg valt wel mee vind ik, 6 keer bij elkaar blijven slapen, en ontelbaar veel berichtjes over en weer.
Dat doe ik ook vaak, geen GTST maar wel van alles en nog watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:03 schreef Swaytje het volgende:
Hoewel ik het kut vind dat speeddates bijna nooit geaccepteerd worden op paiq(als man zijnde tenminste).. Vind ik het nog veel vervelender als er dan eindelijk iemand accepteert, en dan gewoon in dat gesprekje zegt "Ja sorry, ik reageer traag, zit even GTST terug te kijken"
Accepteer dan gewoon niet.
Bij mij wel helaas, ik wort elke keer gefriendzonedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:28 schreef habitue het volgende:
Doe je zelfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bij mij wel helaas, ik wort elke keer gefriendzoned
Ik ben serieus. Komt het bij jullie niet voor dat een date jullie friendzoned ? Of is het elke date weer kei en kei harde sex ?quote:
Ik ookquote:
Ninja editquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Komt het bij jullie niet voor dat een date jullie friendzoned ? Of is het elke date weer kei en kei harde sex ?
Vaak zat gefriendzonedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Komt het bij jullie niet voor dat een date jullie friendzoned ? Of is het elke date weer kei en kei harde sex ?
quote:
Ik zeg vaak dat ik haar wel als mijn toekomstige vrouw zie en als de moeder van mijn kinderen. En dan krijg ik dus vaak ''het'' te horen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef habitue het volgende:
Hoe gaat dat dan? Tijdens een date zegt je date ineens van, nou ik zie het toch niet helemaal met je zitten, maar zullen we morgen anders samen naar de bioscoop?
"Het" als in: Ik wil best met je scrabbelen, maar je komt mijn broekje niet in! ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik zeg vaak dat ik haar wel als mijn toekomstige vrouw zie en als de moeder van mijn kinderen. En dan krijg ik dus vaak ''het'' te horen.
Please be trolling...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Weissman het volgende:
Ik zeg vaak dat ik haar wel als mijn toekomstige vrouw zie en als de moeder van mijn kinderen.
Nee, dat heeft hij gisteravond ook tegen mij gezegd op ICQ. Maar goed, ik zie dat hij minder serieus is dan ik dacht...quote:
Dat moet je ook niet zeggen tijdens datequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik zeg vaak dat ik haar wel als mijn toekomstige vrouw zie en als de moeder van mijn kinderen. En dan krijg ik dus vaak ''het'' te horen.
Ik wil het snel zeggen voordat ik de friendzone terecht kom.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:25 schreef mr-green het volgende:
Dat moet je ook niet zeggen tijdens date
Dat zijn onderwerpen waar je vaak pas later in een relatie over praat
Ja zoiets, dat ze me als een soort broer/ goeie vriend zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef habitue het volgende:
"Het" als in: Ik wil best met je scrabbelen, maar je komt mijn broekje niet in! ?
Wij hebben het daar helemaal nog niet over gehad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef minthy het volgende:
Nee, dat heeft hij gisteravond ook tegen mij gezegd op ICQ. Maar goed, ik zie dat hij minder serieus is dan ik dacht...
Juist doordat je het zegt kom je in de friendzonequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil het snel zeggen voordat ik de friendzone terecht kom.
[..]
Ja zoiets, dat ze me als een soort broer/ goeie vriend zien.
[..]
Wij hebben het daar helemaal nog niet over gehad.
Hoe zeg ik dan anders tegen haar dat ik mijn leven lang bij haar wil zijn, zonder dat het awkward wordt ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist doordat je het zegt kom je in de friendzone
Dat is toch altijd awkward? Zeg gewoon dat je dr leuk vind...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dan anders tegen haar dat ik mijn leven lang bij haar wil zijn, zonder dat het awkward wordt ?
Dat hoef je toch ook niet te zeggen (in ieder geval niet zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dan anders tegen haar dat ik mijn leven lang bij haar wil zijn, zonder dat het awkward wordt ?
Had jij ook geen date met Izzit in de planning staan trouwens, of is dat al geweest?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:55 schreef Andromache het volgende:
pfff ik ben zenuwachtig voor speeddaten vanavond. één man tegelijkertijd daten draai ik mijn hand niet meer voor om, maar twintig+ achter elkaar? tjeempie....
Ben heeeel benieuwd, zeker na de ervaringen van een collega van me... Wat een verhalen had zij toenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:55 schreef Andromache het volgende:
pfff ik ben zenuwachtig voor speeddaten vanavond. één man tegelijkertijd daten draai ik mijn hand niet meer voor om, maar twintig+ achter elkaar? tjeempie....
Die is inmiddels al geweest. En daar er verder geen woorden aan gewijd zijn zegt genoegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Had jij ook geen date met Izzit in de planning staan trouwens, of is dat al geweest?
Zie het als een dat met iemand die 20 verschillende persoonlijkheden heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:55 schreef Andromache het volgende:
Klein verslagje kan toch wel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef Izzit het volgende:
[..]
Die is inmiddels al geweest. En daar er verder geen woorden aan gewijd zijn zegt genoeg
Vind ik ookquote:
nee we willen liever een happy endquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Izzit het volgende:
We hebben even wat gedronken en gepraat. Hoewel op dat moment nog niet uitgesproken kwamen we er beide vrij snel achter dat het gezellig was maar niet meer dan dat.
Tevreden?
nou ja dat valt toch wel mee? Ze hebben elkaar niet aangevallen of pogingen gedaan tot elkaar vermoorden neem ik aan. Er was geen klik van beide kant, nou prima tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:03 schreef Sannne het volgende:
Jij dacht, this izzn't it
Wel jammer, lijkt me raar als je allebei schrijft op fok en elkaar dus nog 'treft'
Het zou voor mij een reden zijn niet met fokkers te datenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja dat valt toch wel mee? Ze hebben elkaar niet aangevallen of pogingen gedaan tot elkaar vermoorden neem ik aan. Er was geen klik van beide kant, nou prima toch
Zo zie ik het ook. We komen elkaar vast nog wel eens tegen. No big dealquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja dat valt toch wel mee? Ze hebben elkaar niet aangevallen of pogingen gedaan tot elkaar vermoorden neem ik aan. Er was geen klik van beide kant, nou prima toch
ja maar aan de andere kant, je kan je mislukte date ook tegen komen in de appiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Sannne het volgende:
[..]
Het zou voor mij een reden zijn niet met fokkers te datenSoms is het gewoon ook ongemakkelijk en loopt het pijnlijk af. Dat zou ik niet tof vinden.
In dit geval zal het prima gaan ja, maar mij lijkt het raar.
enige juiste manier hoe je er in moet staan naar mijn meningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Izzit het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. We komen elkaar vast nog wel eens tegen. No big deal
Ik woon in zo'n minidorp.. Dat zal hier niet gebeurenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar aan de andere kant, je kan je mislukte date ook tegen komen in de appie
Behoorlijk ongemakkelijk, zeker als er meerdere mensen van de date op de hoogte zijn/warenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Sannne het volgende:
[..]
Het zou voor mij een reden zijn niet met fokkers te datenSoms is het gewoon ook ongemakkelijk en loopt het pijnlijk af. Dat zou ik niet tof vinden.
Dat heb je altijd...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Sannne het volgende:
[..]
Voor de draad ermee!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Behoorlijk ongemakkelijk, zeker als er meerdere mensen van de date op de hoogte zijn/waren
Nee. Fokkers lezen meequote:
Dat geloof ik ook wel maar ik misschien had jij er met die persoon meerdere dates opzitten? Of is het eerst breed uitgemolken in het topic. Dat is nu allemaal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Fokkers lezen mee![]()
Het geeft gewoon een awkward situatie soms, als je beide in hetzelfde topic post
even iets heel anders, maar dat lijkt mij wel moeilijk daten als je in een mini dorp woont of niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n minidorp.. Dat zal hier niet gebeuren(Dat ik mensen uit mijn dorp tref dus..)
Oh niet nee? Eerder op de avond kwam je met deze reactiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb je altijd...
Hey ik ken zelfs mensen op Fok die ik niet ken en waar ik een hekel aan heb.
Nee niet jij Ook_gek.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
/ Heb gewoon een hekel aan Ook_gek zijn bullshit.
jammer, maar ik moet vaak oprotten van je. Dat lijkt je me niet te zeggen tegen iemand waar je geen hekel aan hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
Duidelijk niet persoonlijk bedoelt slechts jouw bullshit heb ik een hekel aan
Je weet gewoon vaak de juiste snaar te raken denkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jammer, maar ik moet vaak oprotten van je. Dat lijkt je me niet te zeggen tegen iemand waar je geen hekel aan hebt.
Beide meegemaakt, ik vond het het meest prettig toen niemand ergens vanaf wist. Maar goed, dan kan het nog raar zijn als het niet klikte tijdens de date of dat je uit elkaar gaat na een paar maandenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Izzit het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar ik misschien had jij er met die persoon meerdere dates opzitten? Of is het eerst breed uitgemolken in het topic. Dat is nu allemaal niet aan de orde.
ik heb het zelfde hoor, ik maak ook nergens een geheim van. Waarom zal je er geheimzinnig over doen denk ik dan. Net als dat ik vertelde dat ik op een dating site sta. Gaande weg merkte ik wel dat meer mensen opeens vertelde dat ze op een dating site staan. Maar ook echt opeens open sinds ik het vertelde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Sannne het volgende:
Ik heb veel mannelijke vrienden, dus er komen hier regelmatig mannen over de vloer. Zal misschien wel geroddeld worden, so be itVind ik zo'n onzin.. Ben trouwens vrij open over dates enzo, deel het gewoon met mn collega's (ook in het dorp..) dus dat interesseert me echt weinig als mensen dingen gaan denken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog weleens meegemaakt dat een eerdere fokdate via dit topic haar eigen onzekerheden ten opzichte van mij besprak. Juist - omdat ik uiteraard meelees - met de intentie dat ik er zelf op terug zou komen aangezien ze het zelf moeilijk vond om daarin direct naar mij te zijn. Dat was wel even een emo-smiley momentje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Fokkers lezen mee![]()
Het geeft gewoon een awkward situatie soms, als je beide in hetzelfde topic post
Is dat zoiets als aangekoekte havermout uit een steelpannetje bikken? Is toch een pareltje..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:17 schreef Swaytje het volgende:
Paiq selecteert ook niet echt op opleidingsniveau, of wel?
Ik zeg dat ik aan wielrennen doe, krijg ik terug dat ze zelf graag "moutenbikt"
Nouja, top! Toedels!
Ik geloof best dat je de schaamte op een gegeven moment voorbij bent, maar dat duurt bij mij helaas een stuk langer. Het heeft mij behoorlijk wat moeite gekost om weer mee te posten in een SC waarin ook iemand meepostte waarmee ik een paar maanden heb gedatequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het hier nog weleens meegemaakt dat een eerdere fokdate via dit topic haar eigen onzekerheden ten opzichte van mij besprak. Juist - omdat ik uiteraard meelees - met de intentie dat ik er zelf op terug zou komen aangezien ze het zelf moeilijk vond om daarin direct naar mij te zijn. Dat was wel even een emo-smiley momentje.
En verder deel je gewoon wat je wilt delen, lijkt me. Echt pijnlijke situaties heb ik nog niet gehad, maar misschien ben ik de schaamte wel voorbij, dat zou goed kunnen.
Dat is slechts een kwestie van gewoon een nóg grotere klootzak/bitch te zijn dan hij of zij, lijkt me.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je de schaamte op een gegeven moment voorbij bent, maar dat duurt bij mij helaas een stuk langer. Het heeft mij behoorlijk wat moeite gekost om weer mee te posten in een SC waarin ook iemand meepostte waarmee ik een paar maanden heb gedate
Leerpuntjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is slechts een kwestie van gewoon een nóg grotere klootzak/bitch te zijn dan hij of zij, lijkt me.
Behoorlijk ingewikkeld! En je krijgt van alle kanten informatie over medeFok!-ers, ook niet altijd even handigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:44 schreef eefje801 het volgende:
Fokdates zijn best leuk..
Maar..toegegeven, je moet het ook weer niet te vaak doen anders wordt het ingewikkeld.
Heb de potentiële date net gemaild voor een foto. Ben benieuwd.. Een andere potentiële date stelt een motorritje voor bij goed weer, klinkt ook wel aanlokkelijk. Al gaan we wat mij betreft eerst iets drinken.
Precies dat!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Behoorlijk ingewikkeld! En je krijgt van alle kanten informatie over medeFok!-ers, ook niet altijd even handig![]()
En een motorritje klinkt niet slecht
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies dat!
Zeker wetenMet name omdat het mijn eerste ritje ever zou zijn. Genante was wel dat ik hem vanavond een berichtje stuurde dat voor een vriendin bedoeld was maar dat is typisch een actie voor mij
Ghequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ja, dat zijn van die vervelende dingetjes...![]()
En gewoon doen, motorrijden is tof
Ai, dat zou jammer zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Capstan het volgende:
Overigens moet ik nog maar afwachten of mijn date aanstaande maandag wel doorgaat...soms heb je er gewoon zo'n 'van uitstel komt afstel'-gevoel bij
Dat is juist het leuke eraan, stevig vastpakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
GheIk had zijn naam ook nog niet bij het nummer gezet, sukkeltje..
Is het zo? Ik zie altijd voor me dat je er bij niet goed vasthouden in de bocht zo af flikkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |